Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videószerkesztés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple asztali gépek
- Projektor topic
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékes FEJhallgatók
- A Nintendo szerint a Switch-et kell venni, ha nem tetszik a Switch 2 ára
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
func93
senior tag
válasz
eddie17 #39802 üzenetére
Kolléga képe után én is elkezdtem figyelgetni. Pénteken felmentem pályára fel is melegedett gyorsan a víz, majd 20-30 km után lejöttem és ahogy lassitottam majd megálltam egyből ment lefelé a mutató lassan.. utána már csak úgy tudtam fel tornázni a városba ha tényleg 2000 körül tartottam. Ezzel nincs is gond, inkább a fenti rész furcsa nekem. Termosztát ez is?
-
válasz
eddie17 #39841 üzenetére
Ne ne, ne érezd magad szarul amiatt, hogy bedobtál egy kérdést, mert ez tényleg mindig ilyen amikor darvinya jön a tudományos érvekkel és szempontokkal
Én megszoktam már ezt, de mivel vezettem dízelt is, tudom, hogy kb 10 - 15 Km és már fújja a meleg (nem forró) levegőt és nincs eszkimó üzemmód a az utastérben. Majd oszd meg velünk is, hogy mi lett a vége ha kiderül
-
7Sony7
addikt
válasz
eddie17 #39802 üzenetére
Üdv. Milyen fordulatszámon jársz vele? Ha 1500 körül, akkor ilyen hidegben nem is fog felmelegedni, 2000 körül tartani kell, hogy melegedjen. Persze, attól még lehet a termosztát rossz. Ha ilyenkor megnézed a hűtőhöz menő csövet, és langyos, akkor lehet nyitva megragadt.
-
#27070592
törölt tag
válasz
eddie17 #39817 üzenetére
Ilyen hidegben lehet hogy érdemes egy réteg plusz ruhával készülni és nem is erőltetni a fűtést. Ha maxon járatod a ventillátorokat, akkor a kinti csonthideg levegővel próbálsz valamennyi hőt lefújni a fűtőradiátorról és betolni a beltérbe. Ami sikerül is, de csak annyira hogy a motor felől a fűtőradiátorba beáramló fagyállót visszahűtöd. Mintha lenne egy plusz vízhűtő az autóban kb.
-
zoger
tag
válasz
eddie17 #39822 üzenetére
Lépj be a rejtett menübe a műszerfalon, s ott láthatod menet közben a pontos vízhőfokot. A mutatóra tényleg nem lehet adni. Az 1.0 ecoboostomon úgy emlékszem már 45 fok felett bemegy középre.
Nekem is volt termosztát bajom (2014-es a kocsi), a motorral együtt melegedtek a hűtőhöz menő csövek s a hűtő teteje aminek ugye nem szabadna. Szó nélkül gariba cserélték. -
ReFleXx
addikt
válasz
eddie17 #39822 üzenetére
hmm, abban azert kene legyen kiegeszito elektromos futes sztem, de az csak abban segit foleg, hogy a kabinba mar meleg levegot fuj par perc utan hidegen is
illetve talan ha elzarja a vizkort a kabinfele akkor ez segit a bemelegitesben, mar ahhoz kepest ha valaki 0rol inditva futene folyamatosan -
kcsa
veterán
válasz
eddie17 #39809 üzenetére
A mutató mozgására ne nagyon adj, régóta nem valódi hőmérsékletet mutatnak sajnos. De ilyenkor a helyes eljárás az, hogy fűtés lekapcsol, ülésfűtés bekapcsol, és remegve várni a motor bemelegedését
Kia Ceed CRDI tudott olyat (anno új autóként...) hogy tizen-huszonpár kilométer kellett mire mutató elkezdett mozogni, addig vacogva ültem nagykabátban fűtés nélkül.
Szóval összességében nem tűnik extrémnek a helyzeted ha pl. nincs fűtésrásegítés az autóban, a klasszikus csőfogdosós módszerrel diagnosztizálni kell, nem biztos hogy (nagy-)baja van a termosztátnak.
-
válasz
eddie17 #39809 üzenetére
Mindenképp kiolvasnám és megnézném az élő adatokat ahogyan a többiek is írták. Forscan extended licenccel kiolvasható ha van adaptered. Ha nincs szerintem kérj meg ismerőst, vagy ha Bp-i vagy akkor akár én is, de több topiktársnak is van ELM vag másik adapter és kiolvassuk. Szervízben bevizsgálás meg kiolvasásért szerintem lazán elkérik a 15 - 20.000 Ft-ot.
-
A Zéé
addikt
válasz
eddie17 #39453 üzenetére
A fogyasztás szerintem nem lehet kérdés, mert én eljárok vele 5,5 literből így a hideg napokon is.
Szokás szidni a dízelt, de fogyasztásban továbbra is verhetetlen, és szerintem ezért sem fog kikopni egy jó ideig még. Az 1.0 ecoboost 120 lovassal városban simán meg tudom itatni a 9-9,5 litert, de vegyesben is nehezen megyek 8 liter alá... Nesze neked downsizing. -
válasz
eddie17 #39322 üzenetére
A helyzetjelző miatt szerintem, nem? Nálam is lekapcsolja, de csak a tompított fényt, a helyzetjelzőt nem babrálja, viszont enyém azért 8 évvel idősebb, szóval lehet, hogy nálad mindent lekapcsol. Talán ELMconfig-ból ezt a sipákolást is ki lehet kapcsolni...
Mondjuk AUTO módban nem próbáltam, lehet, hogy ott lekapcsolja a helyzetjelzőt is...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kuponkunyeráló
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Red Magic 10 Pro - erő van, nyelvtudás nincs
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- Hivatalosan is bejelentették a The Last of Us sorozat harmadik szezonját
- Autós topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Apple Watch Series 9 45mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Mi9 SE 64GB / Szép állapotban / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest