- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- BIOS topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
Amikor megvettem, mar fel voltam ra keszulve. Eltelt tobb mint 1 ev. Nem azt mondom, hogy varom, de jobban meglep, hogy meg kitart.
Egyebkent ez az auto 180e km-ig tobbsegeben nemet autopalyan "elt".[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
szilchi
őstag
Ok.Nekem csak hideg motornál csinálja,indulásnál.És az összes sebesség nehezen megy.Viszont ha már rendese bemelegedett,olyan 10-15 km után,akkor simán tudom megint kapcsolni az összes sebességet.De akarok is kérni a napokban időpontot a szervizben.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Üdv.Meg lett nézve,a váltó rendben van.A váltó-olaj volt a hibás.Novemberben kuplungcsere alkalmával cserélve lett.És a hidegtől jóóól besűrűsödött.Ma olyan 13-14 fok van délután erre felé és nem is volt semmi gond a váltóval,tette a dolgát rendesen.Bezzeg reggel 0 fokban már akadozott,nyöszörgött.De csak amíg hideg a motor.Kell egy fűtött garázs
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szivesen.És akkor ahogy itt már beszéltük,csakis gyári váltóolajra!Nálad egyszerűbb lesz,mert dízelesnél van olajleeresztő csavar.Azt nem kell szétbontani.Van ha jól láttam 1-2 Youtube videó is hogy lehet házilag váltóolajat cserélni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Lomha 8V
addikt
Valamit keversz, 2015 után az 1.6 Ti-VCT 125 lóerős, az első generációs 1.6 Ti-VCT (2005-től) pedig valóban 85, csak éppen Kw, nem lóerő. Tehát az 116 lóerős. Ilyen van nekem is, tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Baranyában lakok, mászik hegyet bőven, de nem érzem gyengének.
-
szgabor12
tag
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
-
#27070592
törölt tag
Cseréld le inkább egy Crown Vic-re, ez is fehér
-
oliwire
őstag
Szia!
köszönöm!
Facebook Marketplace-n találtam meg, egy srác hirdette. Egy 2017-es Ford Focusból származtak az alkatrészek.
A kis kijelzőst is át lehet alakítani, de ahhoz viszont a középső műszerfal nem kompatibilis, és ahhoz a műanyag borítást is meg kell venni/ bontóból szerezni, hogy a nagy kijelző beférjen.
A srác, akitől vettem, ő is a kis kijelzőset alakította át. -
oliwire
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- iPhone topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...