-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #49299 üzenetére
2008.04.29. i gyártás az autó. Miért éri meg beruházni a láncra? Kb 50 ezer kilométer lehet a vezérlésben.Ha már lekerül alapon ruháznánk be új vezérlésére.
Csak mostanában küldenénk el a szivattyút dízel szervizbe bevizsgálásra mert az esedékes új injektorok mellé nem szeretnénk kétes szivattyút. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
SECTORnooB #49297 üzenetére
Bontás nélkül nem tudom, de ha szíj hajtja a magasnyomásút, szerintem megéri beruházni lánc átalakító szettre. 2007 után létezik az olajban futó szíjas megoldás.
Etis kéne írja elvileg, ha kell cserélni a kis szíjat. -
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
1.8 Dezső KKDB motoros Cmax esetében honnan lehet tudni,hogy láncos vagy szíjjas a vezérlés?
-
jani0114
tag
válasz
Zoli-bácsi #49290 üzenetére
-
embe
nagyúr
válasz
Zoli-bácsi #49290 üzenetére
-
embe
nagyúr
Ilyen Motul 8100 Eco-nergy 5W-30 olajjal van valakinek tapasztalata? S-MAX 2014 2.0tdci-be menne.
Elfogult Motul fanok válasza nem ér. -
embe
nagyúr
A 2018-19-es 1,5 TDCI Focusok már Adblue adalékot használnak ugye? Mennyire megbízható, betegágy ez a rendszer?
-
Balcsix
senior tag
válasz
troll81 #49273 üzenetére
Igen-igen, én is így tudom, hogy egy szoftveres optimalizálás segíthet a fogyasztáson, persze itt nem a 300+ Le-s programokra gondolok
.
Egyébként a mai mérés alapján 10 liter alatt sikerült tartani az átlagfogyasztást 50 km-en keresztül (tudom, hogy ez nem mérvadó ilyen kis távon), de ha mindenre odafigyelek, akkor lehet becsúszott volna 9 alá is. Ebben vegyesen volt város, és elég rendesen dombos országút is.
Én teljesen elégedett vagyok, hogy tud ennyit is fogyasztani, de ha éppen úgy van kedvem, akkor élményt is tud okozni a paripa, ezért azt sem bánnám, ha csak mondjuk 13-14 literre jönne ki az átlag. -
krypton
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2017-es C-Maxunk amit idén vásároltunk. Az autóban már cseréltek kuplungot a sok városozás miatt. A kuplungpedál alatt a fix padlószőnyegen látható a fémváz nyoma., tehát addig benyomódik. Ezen tudok állítani, hogy picit fentebb fogjon? Lehet még egy gumiszőnyeg is kerülne ide, és akkor már lehet kevés lesz. Köszönöm a válaszokat!
-
Oryctolagus
tag
Nem tudom elvileg nem volt torve.
Anno amikor vettem jart szereplőknél is es mind azt mondta hogy oke.
Plusz mindkettő egymástól függetlenül azt mondta hogy meglepően jo az alja tudva hogy nemet nyelvterultrol jott.az is lehet higy valami tuning matyi akart valamit (sorry)
megnezem mennyibe kerul egy hátsó balos..
-
Oryctolagus
tag
válasz
marquuard #49269 üzenetére
Szia!
Nekem pontosan ugyanezt csinálja!A szerelő szerint kopott a fékben valami. Kottyan az egész cucc.
Azt hiszem példaként azt mondta hogy amikor tolatok akkor "előre" csúszik valami a fékben és amikor előre haladsz és a fékezés erőssége is akkora, na akkor koppan és kerül "hátra"Persze itt valószínűleg itt nem nagy mozgasokra kell gondolni
En azt vettem észre hogy kívülről nem hallani.
Javaslat a megoldást illetően fék ellenőrzés
-
zoger
tag
válasz
Oryctolagus #49264 üzenetére
2.-ra: a bal oldali lámpa ledes helyzetjelzős. Ennél a csík végig kéne fusson az egész lámpán (a csomagtérajtón lévőn is). A jobb oldali sima izzós.
Nem lehet, hogy törve volt a hátulja és az olcsóbb megoldással pótolták a lámpatesteket? -
Balcsix
senior tag
válasz
troll81 #49268 üzenetére
Igen, gyári. Annyi, hogy a múltkoriban reseteltem az átlagokat. Kíváncsi voltam, hogy meddig megy fel úgy, hogy lépegetem neki rendesen. Illetve ezt 95% városi használat mellett írta a fedcomp.
Holnap újra nullázom, és mérek egyet úgy, hogy visszaveszek egy kicsit a vezetési stílust illetően.
A héttől kezdve napi 50 km-t ingázom két város között, és megpróbálom kevésbé kihasználni az autó adottságait.Viszont ahogy néztem az átlagokat a FB csoportokban, még a 11-12 l sem mondható kiemelkedően soknak.
-
marquuard
veterán
Sziasztok, mk3 Focus. Fékezéskor néha hallok egy koppanó hangot hátulról. Nem mindig jelentkezik és nem függ össze a fékezés erősségével. Ismert hiba ez?
-
sparta2
tag
válasz
Oryctolagus #49264 üzenetére
Az elsőre reagálok!
Ez de tipikus Ford betegség! Hihetetlen, hogy sok-sok ( bő 10+) éve nem találak megoldást a problémára. Nekem nem volt egy éves az autó amikor a bal hátsó ajtón elengedte magát 30 cm-en. A garancia időn túl (erre csak 2 év volt) én ragasztgatom vissza 9 mm széles, hő-, és vízálló 3M-es kétoldalassal.
Én ezzel "bohóckodok" : [link]
Hasonlót használtak pl. az Üllői úti Petrányiban, csak szövöttet.
A Budaörsi úti Petrányiban pedig ezt ajánlották. -
Balcsix
senior tag
válasz
troll81 #49263 üzenetére
A legkedvezőbb helyeken szoktam venni ami kell. A drága dolgok alatt főleg a kasztnizásra, és a motorfelújításra gondoltam.
Illetve én nem panaszkodom. Lassan 4 hónap után a kötelezőkön kívül még nem kért semmit az ótó (csak benzint), de akinek fáj az alaphangon 11-12 literes fogyasztás, az nyilván ne vegyen ilyet. -
erdey_a
addikt
válasz
Oryctolagus #49264 üzenetére
1. Palmatex vagy pillanatragasztó. Lehet kétoldalúval is bohóckodni, de felesleges.
2. passz, nem látom a különbséget
3. az 5w kis izzó mint DRL? az nem lesz szabályos
-
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
Két dolog van most napirenden nálam az autóval kapcsolatban.
1. Ezt mivel szokás visszaragasztani?
2. Na, ez vajon miért van, lehet mindig is ilyen volt?
Azt kell látni hogy a bal oldali lámpa mintha, másik típusú lenne jobb oldalihoz képest
Nem néztem még meg a lámpák típusát.
+1 kérdés
Sajnos harmadával többet használom a kocsit, mint ezelőtt. Feltételezem, hogy ennek az egyik vonzata hogy a tompított izzóm is hamarabb ér élettartamának végéhez.
Kb másfél éves volt.
Kérdés hogy ti tennétek elülső lámpákba nagyobb fényerejű 5w5 'izzót'?
Pirossal jelölt helyen.
Több dolog miatt is ellenszenvem van a dologgal kapcsolatban:
- nem akarok idiótának tűnni az utakon, hiszen a parkoló fényt használom DRL-ként
(egyébként is annyi szabálytalan bekötést látni öregebb autókon..)
- ha mégis tennék oda más típust, szerintetek melyik a "nem gagyi" és nem vaku fényerejű
Esetleg egy másik lehetőség a messzi kínából. -
Balcsix
senior tag
Az általad felsorolt autók árai közül csak az Mk2 ST-vel vagyok tisztában. Nem akarlak elkeseríteni, de 3M körül elég "foglalkozós" a kínálat sajnos. Nem kizárt, és elég esélyes, hogy ha sikerülne is találnod ennyiért, és rendbe szeretnéd hozni, a sok rááldozott idő, és energia mellett még 500K-1M Ft is simán rámenne. Ha épp nem a korrózióval lesz probléma (elég ritka már a rozsdamentes egy ilyen idős autónál), egy motorgenerál, illetve néhány alaktrész hozzá nem olcsó dolog.
-
zoger
tag
Szerintem, mk 2.5 1.6 101le motorral.
(Sokáig néztem ezeket, már szinte eljutottam oda, hogy irány hollandia ott rengeteg van. De mivel nem volt égető az autóvásárlás vártam, s beugrott egy mk3 a hahun, első tulaj, kevés km, gyári gari. Igaz többe volt mint a tervezett, de eddig megérte. 5 éve van nálam tettem bele 80e km-t.)
Egyébként nekem úgy rémlik, hogy az összes 1.6 ti-vct motornál dupla katalizátor van mindegy, hogy mk2-2,5-3 -
diegho
nagyúr
válasz
radi8tor #49256 üzenetére
Na és konkrétan rossz úton azt hallom, ahogy az lötyög. A másik dolog pedig ahogy a biztonsági öv súrolódik a bőrön.
Szerintem az a zörgés, amit hallok, az is ehhez köthető lesz, amint végre valahára eljutok oda, hogy valakit berakok hátra hallgatózni kinyomozom és megyek reklamálni. -
RazoR
veterán
Autó csere előtt állok és ebben kérnék tanácsot.
Kb. 2,5-3 milla a keret.
Eszement árak vannak sajnos de ahogy néztem vagy az MK2,5 kínálat tetejéről tudok választani, vagy az MK 3 aljáról.
Amit keresek az szívó benzin 1.6 116Le (MK2.5) vagy 125Le (MK3) kombi 150k+ km-el, ezek férnek bele ebbe az ársávba.
MK2.5-nél a hátsó futómű és az okoskerék lehet foglalkozós, az MK3-nál meg a két katalizátor+4 lambda szonda....
Melyik irányba menjek szerintetek?
-
kcsa
veterán
MK3-3.5 Focusok nekem nem tetszenek, korai 4-esek híre nem túl jó, így ki is mozogtam Ford vonalról, ezeket nézegettem én is amit írtál. Astra FL után (számomra) bizonytalan, kisszériás motorral szerelve, nem bíztam annyira a PSA előtti átmeneti technikában hogy be merjem vállalni. Ezen felül elég sok a közel fapad, azok annyira nem is mozgattak meg. Úgy érzékeltem, hogy a (nekem tetsző, és jól fel is szerelt) valamirevaló autók már inkább 5m környékén mozognak. Japánok árait hagyjuk, elmentem ugye francia vonalra. Majd meglátjuk mennyire utálom pár év múlva
-
diegho
nagyúr
Akinek új Kuga-ja van nézze már meg nekem, hogy a jobb hátsó ülés ülőlapja nála is laza és lötyögős? Konkrétan a teljes ülőlap tud egy fél centit le-fel mozogni, mintha nem lenne a helyén, vagy nem tudom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
gabor9991 #49250 üzenetére
2018-as az már vastagon öt éves, és az az öt év már nem ez az öt év, plusz a hárommillió inkább az értelmezhető kínálat eleje, nem a tuti ársáv, az fentebb van.
Én végül ezért vettem inkább off márkából új autót, mert soha nem viszketett hogy új legyen, de (akkor még) egészen kicsi felárral tudtam venni újat a pár éves használt ford/skoda helyett.
Azóta persze elszállt minden, szóval most már más a matek, de a "biztosan" vállalható használtak akkor is hárommillió körül tobzódtak és azóta emelkedtek az árak.
-
A Zéé
addikt
válasz
gabor9991 #49250 üzenetére
Nekem 2016 utáni dízel, 170k km-ig, egy kicsit magasabb felszereltséggel van beállítva keresőbe. Focus, Ceed, Astra K trió.
Astra-ból 3,5 körül van a derékhad, Focus felette kicsit, Ceed meg bőven 4 felett. Igazából az lép meg, hogy az Astra a legolcsóbb ebből a hármasból. Külsőre a SEAT Leon nagyon tetszene, a VII Golfot meg bírnám szokni, de azok még drágábbak. Octavia meg van cégesként itthon
Új hozzászólás Aktív témák
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/50 R17 93W méretű nyári gumi
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Zalman Z9 Zalman 500W
- Motorola G34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest