Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    Tudom-tudom, hogy az a címe, hogy ez a mondat hogy van angolul, csak nincs senki a környezetemben, aki ezt letudná fordítani nekem. :) Mérhetetlenül köszönöm, ha valaki segít nekem :)

    Hátha egyszer már lesz fény ennek a reklamációnak is a végén :)

    "Kedves Xy!
    2018 december 11. –én kértem önöket első alkalommal, hogy az önöknek tévesen átutalt összeget azonnali hatállyal, fordítsák vissza az átutalási tranzakciót (xyx weboldal), mert tévesen lett kezelve a … weboldalról (általam) egy kifizetési folyamat (a kifizetési folyamatban a szükséges közlemény nem jelent meg). Önök ennek azóta sem tettek eleget. Folyamatosan csak semmitmondó válaszokat kapok és azóta sem láttam semmit az összegből. Friss ügyfelük vagyok és elgondolkodtató az, hogy ha az első pénzügyi tranzakció kezelésében ilyen hajlandóságot mutatnak a probléma megoldására, akkor komolyan vehetem-e egyáltalán önöket. Végső elkeseredésemben már a feljelentésen gondolkodok!
    Kérem, hogy a semmitmondó sablon üzenetek és az indokolatlan visszekérdezések helyett azonnali hatállyal oldják meg a problémát (minden szükséges információ szerepel a mellékletben)! Az átutalásukról (vagy pontosabban a tranzakció visszafordításáról) igazolást kérek önöktől!
    Kapcsolódó kérelemazonosítók:
    (csatolva ismételten elküldöm a tranzakcióról szóló igazolást és a korábbi leveleimet ehhez kapcsolódóan)
    Köszönettel:
    "

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák