- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Bluetooth hangszórók
- ASUS ROG Ally
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS notebook topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lesz a Metal Slug Tactics
gp A friss gameplay anyag mellé sajnos továbbra sem kaptuk meg, hogy a játék mikor érkezik az ősz folyamán.
-
PROHARDVER!
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
alexnagy777
csendes tag
Üdv!
Rendeltem 3 terméket box-ba. Az egyiket mégsem kérném, előre fizettem, kártya mentéssel. A rendeléseknél van egy olyan gomb (konkrétan ennél is), hogy "kiszállítás törlése". Ha megnyomom mi történik? Nem hozzák ki és pénz vissza? Nem emag forgalmazó, marketplace partner. Számla már jött róla és "elküldve" a státusza. Valószínűleg nem egyszerre hozzák a 3 rendelt terméket.
[ Szerkesztve ]
-
alexnagy777
csendes tag
válasz alexnagy777 #1901 üzenetére
Úgy tűnik már előrehaladott állapotban volt a küldés. Most eltűnt róla a törlési kérés, és jött sameday csomagkövető.
Ilyenkor, ha nem veszem át, hagyom a box-ban, akkor megy majd vissza és visszautalják az árát?
-
alexnagy777
csendes tag
Ha 3k-s kupont ajánlanak emag chaten, majdnem 3 hetes késlekedésért, azóta nem bírták kihozni (bf-s rendelés, közte egy ucs szekrénnyel), akkor érdemes tovább szívózni, hátha van ott több is, vagy bólintsak rá?
Lehet nálam is a fogyasztóvédelem lesz a kövi lépcső, mert ha még nem szekrényről lenne szó, akkor nem lenne akkora gond a logisztika.
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Santi22 #1935 üzenetére
Nálam is ez volt, de itt egyszer csak eltűnt a törlési kérelem és írták, hogy már mindjárt itt van. Én mondjuk a kiszállítást töröltem volna (rendelés után 2 nappal), már elkezdték hurcolászni, de még persze sehol sem volt, ezért bátorkodtam lemondani.
Aztán végül átvettem, mert jött másik csomag is boxba és persze, hogy egymáshoz rakták a kettőt. Így már nem akartam otthagyni, hátha elkeveredik, aztán se termék, se máni. Plusz úgy is vette a rendszer, hogy kivettem a boxból a terméket. Visszaküldeni nem érné meg. -
alexnagy777
csendes tag
válasz Santi22 #1937 üzenetére
Elvileg, ha nem veszed át boxból, akkor megy vissza és ahogy rendezték a soraikat (feldolgozták), utalják vissza a zsét. Én is ezt terveztem, de ugye...
Ha anyagilag nem akkora veszteség visszaküldeni, akkor az is egy opció, de egyszerűbb és olcsóbb az otthagyós. Eddig még nem kellett élnem ezzel, most lett volna az első.ChatDia:
Ha nem vetted át a rendelést az easybox-ból, postapontról, bemutatótermünkből vagy a futártól, akkor a termék(ek) visszaszállításra kerülnek a raktárba, ahol jóváírják az(oka)t.
Ha előre fizettél bankkártyával, a raktárba visszaérkezés feldolgozásától számított 72 órán belül visszautaljuk az összeget. A pénzt ugyanarra a számlára kapod vissza, amelyről fizettél.
-
alexnagy777
csendes tag
válasz lsebestyen #1944 üzenetére
Dettó...
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Dark Archon #2037 üzenetére
Én és itt egy másik kolléga is nyomott már rá.
Az én esetemben semmi sem történt, jött egy felirat, hogy továbbítják a kérést a forgalmazó felé (nem emagos). Aztán egyszer csak eltűnt a felirat és jött helyette, hogy hamarosan szállítják a csomagot. Én arra gondoltam, hogy már nagyon a végén volt a szállítás, nem volt visszaút. (asszem talán két napra a rendeléstől kértem a törlést)
De az itteni kolléga elvileg 5 percre rá nyomta meg, hogy megrendelte és mégis kihozták neki jó nagy csúszással.
Tehát rányomhatsz, aztán vagy kihozzák, vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Strauss #2073 üzenetére
Múltkor én Csengéhez kerültem. Nem anyázva, de azért magabiztosan vázoltam neki a szintén lassan 1 hónapos rendeléssel kapcsolatos gondolataim.
Aztán eljutottunk egy ponthoz, amikor ő is zárta a beszélgetést, pedig még közel sem végeztünk.
Indítottam újat, megint hosszú percek várakozással (szerencsére úgyis gép mellett voltam), újra Csengéhez kapcsol. Megkérdeztem tőle, hogy ez itt szokás, hogy csak úgy ráteszik a vevőre a "telefont", ha nem tetszik a mondandó?....megint zárta a beszélgetést.
Meg volt valami játszadozás részéről a kapcsolattal is, mert 2x is kiírta a chatablak felső léce alatt, hogy gyenge kapcsolat, vagy valami ilyesmi.Aztán újra Csengéhez kerültem, de volt valami ugrás, mert hírtelen átirányított egy palihoz. Aki már sokkal előzékenyebb volt. Írtam neki a Csengés affért, de persze azt válaszolta, hogy "elnézést, nem tudom mi történhetett". Mivel annyiszor "megszakadtunk", ugye.
Kész kabaré ez a chates ügyfélszolgálatuk. Ilyen históriák telefonon azért nem történhettek volna, mert rögzítve lesz. Itt meg csak egy leiratot menthetsz a chat végén, amit kb te is begépelhettél teljes egészében, max a forrásinfókkal igazolhatnád, hogy valódi.
[ Szerkesztve ]
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Strauss #2075 üzenetére
Én is lemondtam a rendelést (ucs bútor egyébként). Pont aznap, hogy hozták volna, de pechükre épp akciózták, így behúztam a nem ucs-t + mellé két másik bútort.
5-én rendeltem az új kört, várható kiszállításnak 9-10 volt, jót mosolyogtam. Nem is lett a 9-10-ből semmi. Úgyhogy holnap megint előveszem őket.
Nem is a dolgozókkal van igazán bajom, azoknak vagy ennyi a mozgásterük, vagy totál dilettánsak. A cég üzletpolitikája és logisztikája a dühítő.
Egyébként olvastam már olyat, hogy facebookon könnyebben lehet velük érdemben tárgyalni, de olyat is, hogy ott sem jobb a helyzet, mint Diachaten.
-
alexnagy777
csendes tag
Szerintem ne kockáztass, vagy hozd el időben, ha módodban áll, vagy vedd fel velük a kapcsolatot chaten, és kérj hosszabbítást.
Box vagy futár? Hány napos sztori?
Lehet még nem ért vissza, vagy nem nyúltak hozzá. Általában addig felesleges várni a lóvét, amíg a visszaküldéseknél nem pipálódnak ki a lépések. Sms-t is szoktak küldeni, ha beért.
Van olyan rendelésem, ami már 1 hónapja megjött és még mindig nem frissült az állapota kézbesítettre. Tartok tőle, hogy lehet olyan haszontalan a visszaküldés szekció is, mint a csomagkövetés. -
alexnagy777
csendes tag
Ezt én is írtam korábban, hogy nálam is ez volt.
Rengeteg ilyen chat ablakot kellett bámulnom múlt év végén az emagnál, soha semmi gond nem volt a kapcsolattal, csak amikor felróttam ezt-azt és finoman kérdőre vontam az egyik helpest, na akkor hírtelen rossz lett a vonal. Semmi anyázás, meg hasonlók, csak kicsit erélyesebb fellépés.
Aztán utána is hozzá kerültem, de akkor csak simán bontotta a vonalat, azt jóvanazúgy.Egyébként ezek a mocskok azt is látják amit gépelsz, mielőtt elküldenéd a szöveget, tehát entert nyomnál.
Volt, hogy valami kérdést kitöröltem, nem küldtem el, de a helpes már válaszolt is rá.Ebből kiindulva, lehet a korábban lefolytatott csevejeket is látják más helpesekkel, vagy elő tudják kotorni.
-
alexnagy777
csendes tag
válasz HUN_Sector #2662 üzenetére
Pedig, ha lenne egy morális határ, akkor az minimum innentől húzódna.
Hatalmas csalódás volt! Egyáltalán nem ajánlom senkinek. Kisfiúnknak vettük névnapjára, de mikor kibontotta sírva mondta, hogy az egész doboz hamisítvány. Nem értek ezekhez a pokémonos dolgokhoz! Felháborítónak tartom, hogy ilyet lehet legálisan árulni. Legalább ráírnák, hogy nem eredeti! Nagyon megbántam, hogy megrendelte!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Bluetooth hangszórók
- Aliexpress tapasztalatok
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- nVidia tulajok OFF topikja
- Ukrajnai háború
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p , p52 , L14
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen