Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Tiédetis #11310 üzenetére

    Nem tudom előkeresni, de valahol volt róla szó, kötelező előírás a töltő, az otthoni.
    Az, hogy van aki T2-T2 kábelt is ad, az extra.

    Egyébként nyilván nem prémium, de velem el akarta játszani a Duna autó 8 éve, hogy a full full bőr led automata vitarához megjegyezték, hogy a szalon ajándéka a szövet szőnyeg. Én meg néztem, hogy az a Vitara hímzett szélű piros cérnával varrt szőnyeg ami a fullos verzió alaptartozéka? És csak hápogtak, hogy jaaa, izé, igen véletlen öszekevertem a kisebb felszereltséggel :D

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • Andras6800

    senior tag

    válasz Tiédetis #11310 üzenetére

    Teljesen igazad van abban, hogy ezekről a dolgokról beszélni kell. A vásárlónak joga van ezt tudni, mi több azt sem ártana híresztelni, hogy egy új aktpakk többe kerül mint az új ugyan olyan autó. A jelen véleménycserével csupán az a bajom, hogy kicsit egyoldalú. Igen, környezetvédelmi és felhasználói oldalról a moduláris javítás igenis elvárható dolog. De az senki nem akarja meghallani, figyelembe menni, hogy miért megy erre mégis az egész ipar. Nem mondom, hogy nincs benne gazdasági érdek, de saját vélemény szerint szerepet játszik benne a fejlesztés iránya: Joban összenyomorított cellák (utilization) jobb hűtés (jobb élettartam és gyorsabb tölthetőség), kevesebb plusz anyag (kisebb súly + olcsóbb). Ezeket figyelembe véve műszakilag igenis lehet indokolt a javíthatóság visszaszorulása. A gyártó megítélése szerint üzembiztosan nem javítható a technológia jelen szintjén. Ez persze csak egy adalék, nem a teljes kép. De az sem a teljes kép, hogy csak a lehúzás a cél.

    Ac2. felére reagálva: Ne haragudj, de kezd az az érzésem lenni, hogy haragszol a prémium gyártókra. Ha tévedtem, bocsánat. Az EVSE alaptartozék minden új BMW-hez. i4-hez is. Ami extra az a Basic csomag ipari CEE dugvillával, telepítéssel (11 kW).
    Ha nem kapott, és új menjen vissza asztalt csapkodni.

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

  • Vesa

    veterán

    válasz Tiédetis #11310 üzenetére

    "a gyártó(k) ilyen irányú korlátozásáról, annak esetleges hátrányairól, a vásárlóra nézve"

    Nincs különösebb jelentősége, mivel ez a probléma nem az újautó vásárlókat érinti, hanem majd a 10 éves korában hozzájutókat. Akik besétálnak a szalonba megvenni, aligha foglalkoznak ezzel, 2-3-4 éves korára úgyis eladja. A 10 éves autó pedig már régen nem érdekli a gyártót sem annyira, az eladásokat már bizotsan nem fogja érinteni, ha a 8év gari letelte után reklamálnak a neten. Elég sok terméknél lehetne ezt csinálni, nem kell az akkuig menni, elég ha megnézed, hogy pl. a szimpla kis Ioniq-ba nem lehetett megjavítani a hajtóművet, mert a gyártó nem biztosított hozzá javítókészletet. Cserélhették ki az egészet egyben, horror összegért. De szerintem bárki tud ilyen példát hozni, bármilyen ICE autóra, ahol egy komplexebb egységben a 100ft-os kis alkatrészt nem kapod meg sehol, hanem cserélni kell az egészet 150k-ért.

    Szóval a gyakorlatban ez már régen megvalósult még ICE korban, talán a lépték persze más, de nem a Mercedes találta fel a szivatási spanyol viaszt ezzel, még ha ezért is csinálta volna.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák