Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali fotós kérdések órája
- 3DMark06 eredmények
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen széket vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Hobby elektronika
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Ha egy eladót a rendelés óta kihajítottak ebay-ről, akkor nem tudok a termékre értékelést leadni?
Ez nem is volna túl meglepő, viszont így a termék még egy darabig virítani fog a Leave Feedback oldalon. Onnan ugyanis nincs eltüntetve -
llacee
őstag
Sziasztok!
Szerintetek ebből lesz még valami? UD111814406NL
Augusztus 26-án vásároltam 09.10-óta elvileg célországban van és semmi hír róla.
Irtam az eladónak és azt mondta maximum 45 nap. -
Pierre75
senior tag
Első rendelésem és ilyen gyors tempót nem vártam.
Naponta kaptam az e-maileket ahogy new jersey-ből bejárta Ohio-t majd Kentucky-ban turnézott a csomag, egyre távolodva a K-i parttól. Hosszabb várakozásra készültem a dhl leveléig, és biztos ami biztos rákérdeztem.
Köszönet a segítőkészségedért! -
válasz
Pierre75 #78093 üzenetére
Erlanger a Nemzetközi Kicserélő Központjuk helye, ahonnan általában Európába küldik a csomagokat. Mi a gond? Átadták nekik szállításra. De ezzel már nem kell vámolásilag foglalkozniuk, a Postára kérdeztél rá, ott lenne 1-2 nappal több. Itt ha nincs hurrikán meg ilyesmi akkor tartják amit írnak. Legrosszabb esetben pénteken viszik ki.
-
Pierre75
senior tag
Ma kaptam 2 e-mailt: az egyik az ebay csomagkövetője, amely szerint még amerikai turnéján a csomag és egy másikat a DHL Express-től, akik arról értesítenek, ha nem nyammognak a vámkezeléssel, akkor jövő hét kedden kézbesítik az okt. 7-én rendelt küldemény.
Melyiknek hihetek? -
Még nem érkezett oda. Amikor letelik az idő akkor még várok pár napot és csak azután reklamálok, mindig veszteséges ha a pénzt visszakapom, ezért inkább ésszerű határidőn belül adok még esélyt arra hogy megérkezzen. Az is lehet ha Hong Kong lenne a kiindulás hogy ki lett kérve a szám és aztán nem jutott el a reptérig.
Nekem egy másik cég visszaigazolta hogy kifosztották a szállítójukat a "tüntetők" és ezért nem kaptam meg. -
válasz
Corleone33 #78085 üzenetére
Nyugi ez nem "igazi" nyomkövetési szám, csak küldemény azonosító, ha ezen az oldalon a jobb oldalt nem látsz hozzá másik azonosítót akkor ennek akár 45 nap is lehet a megérkezése.
De keresek neked olyanokat amelyek ilyesmi számmal már megjöttek és tudsz viszonyítani.
UD272335066NL 09.12 vettem és 10.02 kaptam kézhez.
UD236502662NL 08.15 és 09.06 -
válasz
Corleone33 #78083 üzenetére
Majd ha letelik az idő és nem érkezik meg. De nem kell kapkodni.
Holland eladótól vetted meg? Ha nem, akkor előbb oda kell érni és azután kezdi kezelni a Holland posta, ez lehet ennyi idő is ami már eltelt, ez így működik. Ha a nyomkövetésiszám első betűje nem L vagy R akkor nem igazi postai nyomkövetési számod van. Itt is ugyanazt látod? -
Corleone33
senior tag
Követési számot kaptam, amely szerint a csomag még mindig vhol egy PostNl raktárban csücsül(?), ready for delivery státuszban, amely azóta nem változott lassan egy hónapja már.
Az világos hogy Ebaynek nincs ilyesmire ráhatása, csak azon agyalok hogy kérhetek e refundot arra hivatkozva, hogy jelenlegi körülmények miatt nem biztos hogy valaha megérkezik a csomagom.
-
-
válasz
Corleone33 #78079 üzenetére
Az időkeret végétől van 30 napod reklamálni. Kaptál esetleg valami nyomkövetési számot? De az ismert okok miatt a 30 egynéhány nap még nem igazán gond, az politikai helyzeteket az eBay nem tudja kalkulálni
-
Corleone33
senior tag
Rendeltem egy csomagot szeptember 3án amiről azóta sincs semmi update és vészesen közeledünk az estimated delivery időkerethez amit az ebay belőtt.
Szerintetek ennek letelte után érdemes várni vagy rögtön nyissak ebayes "dispute"-ot? Mert jelenleg már kb keresztet vettem a csomagomra főleg hogy Hong Kongból rendelt
-
darvinya
titán
Import charges
Includes international tracking.
51,273.77 HUF (approx) import charges confirmed at checkout.
Learn more.Ez azt jelenti, hogy benne van vám+áfa?
-
petakpa1
őstag
Rendeltem egy kb 20 eFt értékő ip kamerát egy lengyel tagtól. Bankkártyával fizettem, tegnap érkezett meg. Sajnos még aznap kiderült, hogy hibás, egyáltalán nem működik, ezt meg is írtam neki, de egyenlőre nem Return-t kezdeményezve hanem üzenetben. Ma reggelre válaszolt is és ajánlott egy másikat, ami specifikációban teljesen más mint amit rendeltem. Ezt nagyon udvariasan visszautasítottam válaszüzenetben, és kértem, hogy vagy ajánljon egy hasonló tudásút hasonló árban vagy kezdeményezni fogok egy Refund-ot.
Erre azt válaszolta, hogy rendben visszaküldi a, de én ne küldjem vissza a kamerát.
Erre visszakérdeztem, hogy biztosan ne küldjem vissza, illetve, hogy hány nap alatt fogom visszakapni a pénzem?
Erre várom most a válaszát.
Fontos, hogy az egész kommunukáció egyenlőre eBay üzenetküldö funkciójában zajlik.Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e most hivatalosan a Return funkción is kezdeményeznem a Refund-ot vagy sem?
Várjam meg mit válaszol, és ha az ott ígért reális határidőn belül megkapom a pénzt akkor rendben vagyunk, ha nem akkor kezdeményezzem a hivatalos Return & Refund-ot?
Van valami jogvesztő határidő, hogy meddig kezdeményezhetem a Refund-ot?Nem szeretnék abba a szituba kerülni, hogy végül nem adja vissza a pénzt, és az ebay-től sem kérhetem.
Nagyon megköszönném egy profi ebayező javaslatát!
-
-
válasz
cbmfan #78071 üzenetére
Ha oda eladjuk mi exportálunk, nem kell ott sem vámot, sem áfát fizetni nekünk mint eladó, hiszen az a törvény magyar személyre nem vonatkozhat. A nagy eszű büntető vámjait is a végfelhasználók, nem a kínaiak fizetik meg.
Annyi a hátrány ezzel az Áfával hogy emiatt mi elveszítjük az esetleges kedvezőbb ár miatti előnyünket mert végső soron annyival többe kerül neki.
Most megnézve lejjebb az oldalt ez olvasható: Value Added Tax in the EU, akkor megint mi magyar vásárlók is szívni fogunk, mert fel fogják számolni a 27% Áfá-t nekünk is.
Hát eBay akkor csökkenni fognak a bevételeitek.
Bár inkább ez cégekre vonatkozna, magánszemély nem fog áfáztatni. -
cbmfan
senior tag
Kaliforniában élő ember pampog nekem, hogy 10.25%-ot kell fizetnie, amit eddig soha. a lista alapján elsejétől kell neki, de módosítani vagy eltávolítani nem tudom. valami ötletetek van rá? kell csinálnom valamit utána egyáltalán?
-
llacee
őstag
Request to cancel this order (1)
Other (0)
Please wait...
Request to cancel this order: We found 1 answer(s)Ask to cancel this order
You can contact the seller directly and ask them to cancel this order. -
válasz
llacee #78063 üzenetére
1 órán belül automatikus, azután az eladót kell megkérni, amíg nem kerül postázásra, a vásárlásnál a Cancel order és írj valami indokot. Ha nem látod a jobboldali menüben akkor a Contact seller opciót válaszd és ott kell lenni.
Ha sztornó lesz a vásárlás akkor pár napon belül a számládon lesz a pénz. -
llacee
őstag
Sziasztok!
vásároltam egy 3d nyomtatót spanyolországból visa kártyával fizettem.
Kicsit félrevezető volt a kép és megfogalmazás, klónnak tűnik a termék. Le tudom mondani a rendelést, ha még nem adták fel?
Meddig tehetem ezt meg és hogyan, mikor kerül vissza a pénz a számlámra?Köszi!
-
aleister
veterán
Sziasztok!
Kínába való visszaküldésre milyen szolgáltatót ajánlotok?
Melyik a legolcsóbb? -
válasz
Pierre75 #78057 üzenetére
Lehetne kártya is, de a PayPal + vásárlói védelmét nem szívesen ajánlom hogy hagyd ki, néha vannak anomáliák az eBay védelemmel és sima kártyás fizetés esetén csak az marad.
Ha bankkártya hozzá van rendelve a PayPal fiókhoz és a kártyánál az van beállítva hogy bankod váltsa a devizát ne a PayPal, akkor technikailag egyezik a fizetés árfolyamilag, de van + védelmed. -
Pierre75
senior tag
Inkább a paypal fizetést javaslod, vagy nyugodtan lehet bankkártyával fizetni megbízható eladó esetében?
-
nightzone
aktív tag
Ebay-en a keresési lista eredményeknél mindíg forintra konvertált árakat látok, van arra mód hogy USD-ben mutassa az árakat? Hiába veszem ki a pipát jobb fenti sarokban lévő "View"-ben a "Conver Prices to HUF" elől és mentem el a változatásokat, az árakat csak HUF-ban mutatja. Nagyon bosszantó, 2 böngészővel is próbálkoztam, a sütik törlésével is, sikertelenül. Ez vmi bug vagy van gyógymód rá?
-
válasz
dugynok #78050 üzenetére
Bármely eBay oldalon beléphetsz, viszont ott nem látod forintra konvertálva az árakat, de egyébként nincs komolyabb eltérés a nyelven kívül.
Amit nézegetsz az bekerül a kívánság listára -persze van amikor a com-on rákattintva át kell menni az eredetire, eladóknál is van ilyen kiválasztod és aeBay.com 0 item darabszámot ad meg, de ha amott lépsz be akkor látod hirdetéseit.
A kosárba tett dolgok azok mindegyiken a kosárban vannak. -
dugynok
senior tag
Tàrgytalan
-
sz.zs.
senior tag
Én is visszaírtam, hogy ilyen nem létezik és egyébként mobil applikáción keresztül vásároltam, mint ahogy mindig, és minden más esetben tudtam ügyet indítani ha sérülten kaptam a terméket.
Nem, semmi magyar vonatkozása nem volt, egy angliai eladó…
Még nem próbáltam, majd otthon gépről, ha így lesz, akkor megint írok ennek az eBayes ügyfélszolgálatosnak. -
sz.zs.
senior tag
Hát ezaz, ezt nem értem én sem.
Bemásolom ezt a részletet a e-mailből:
“Zsolt, I checked all the details of your account and found out that you have purchased the item in eBay Hungary website which is generally not support by eBay Customer Support system and the eBay Money Back Guarantee Program; ” -
válasz
sz.zs. #78045 üzenetére
Ezt ugyan hogy csináltad magyar webszájton keresztül vásároltam. Ilyen nincs.
Meg nem visszaküldeni akartad, hanem indítani egy megérkezett de gond van vele dolgot, anak ellenére ahogy az menü pont neve hogy returün request. De szerintem meg a várható szállítási idő le nem járta miatt -
-
cof
veterán
válasz
anonymus89 #78037 üzenetére
A posta nyomkövetőn is az első bejegyzés, 19-e. Előre nyilván senki nem tudta, hogy te vásárolni fogsz majd 26-án, ezt valakinek már kikérték, csak visszamondta valószínű, és így kaptad meg te a számot.
-
válasz
anonymus89 #78035 üzenetére
Akkor nem értem, megkaptad és a Nyíregyházi postai átvételi bejegyzés a hibás? Mert a címzett átvette.
Ha nem te vetted át akkor rossz számot küldtek neked, írj rá az eladóra.
Az hogy az eladótól kaptál egy képet hogy szerinte ez a te nyomkövetési számod még az nem biztos információ, lehet hogy összekeverte a képeket. Azt írtad hogy 26-án vásároltad, ezt a nyomkövetési számot 19 Szept 2019 igényelték, ezeket nem lehet ennyi ideig nem postára bevinni. -
cof
veterán
válasz
anonymus89 #78031 üzenetére
Ezt 26-án? Akkor nem lehet a tied, mert 19-i az első bejegyzés.
-
válasz
anonymus89 #78031 üzenetére
Nem téves. Ha te nem Nyíregyházán laksz akkor ez nem a te küldeményed azonosítószáma.
-
anonymus89
addikt
-
válasz
Pierre75 #78029 üzenetére
Írta a hirdetésben az erre vonatkozó pontos dolgokat mindkét eladó, lényeg az hogy az alapján járnak el remélhetőleg.
Ebből a szempontból engem is megtévesztettek, ha van rá szabályuk ahogy olvasható alább, akkor mi a fenének azt jelölték hogy nincs.
Lényeg az hogy garanciális dolgokra ne számolj objektív okokból, de ha nem érkezne meg -kicsi a valószínűsége-, sérülten kapnád vagy az átvétel után hibás lenne akkor csere vagy pénzvisszaadás az van. Az eBay védelem eleve ezt biztosítja, függetlenül az eladótó által megadottak esetén is.
Az első:
Returns
Please make sure you have fully decided when you buy the item as we do not accept returns.
If the item was damaged during shipment, please let us know on the day that you received it so we can make the necessary arrangement for a refund or replacement.
Please note that we are not responsible for manufacturing defects. We will not be able to accept replacements of parts within the item. For such cases, kindly contact the manufacturer directly.A második a hirdetésben alul a Terms & Conditions résznél a PAYMENT, RETURNS & CHECKOUT INFORMATION, ez sok nem idézném.
-
Pierre75
senior tag
Nagyon köszönöm!
Amennyiben hibás a készülék, akkor mi a teendő, ha nincs visszaküldés? Ha nem sérült a csomag, de pl döglött a driver stb, azt csak kicsomagolás után vehetem észre. Ilyenkor előbb az eladóval kell felvennem a kapcsolatot és ha az nem vezet eredményre, akkor fordulhatok az ebay felé? -
válasz
Pierre75 #78027 üzenetére
Mindkettőnél a vásárlással egyidejűleg fizeted a járandóságokat, itthon már nem kell érte fizetni semmit.Az import charges tétel lenne. Akkor látod ezt az összeget amikor a fizetési összesítő oldalon vagy. Ez a vételár és a szállítási költség úgy 20 %-a, jobban jársz így mert ebben benne van az áfa és a Pitney Bowes cég aki intézi nem kér jutalékot tőled.
Az ár annyi amit kifizetsz, az árfolyam függ a bankodtól ha annak a kártyáját használva fizetsz.
Mindkettőnek elfogadhatóak az értékelései, de visszaküldés vagy csere nincs egyiknél sem.
No returns or exchanges, but item is covered by the -
Pierre75
senior tag
Sziasztok!
Egy AD900X fejhallgatót vennék az ebay-ről. Ez lenne az első vásárlásom. Sajnos Eu-n belül az ATH-k túlárazottak, ezért USA rendelés lenne. Amennyire utánaolvastam ezt a típust nem hamisították, és az ára is hihetőnek tűnik (wallmart-ban 109$). Ha megnéznétek ezt a két hirdetést, az egyik 100$, míg a másik 130$. Kérdéseim: vélhetően ez a tétel is fináncmágnes? Ha igen, mennyi lehet a fejhallgató áfá-val és vámmal megfejelt végösszege? Számotoknak reálisnak tűnnek a hirdetések?
Milyen esetleges buktatókkal kell számolnom rendelés esetén?
Előre is köszi! -
8nemesis8
veterán
Sziasztok!
Ezek a 10-20%os kuponok lejártak már ugye vagy csak én bénázok?
-
sz.zs.
senior tag
Okt 28., De akkor eddig nem is tudok a vásárlói védelem keretében semmit sem tenni? Az eladónak hiába írkálok.
Sejtem, hogy a DPD- nem fog nekem fizetni, de legalább valahol elindítottam az ügyet. Igen, PayPal-lal fizettem.gyulaszu: persze, ez igaz, de eddig még mindig bizonyítóerejű volt. Volt már több ilyen esetem is és vagy az eladótól vagy az eBaytől visszakaptam a készülékek árát, ez az első hogy nem tudok semmit tenni.
-
válasz
sz.zs. #78019 üzenetére
És mi a dátuma várható kézbesítési idő végső időpontjának?
Ha a külső csomagolás nem volt sérült, vagy ha sérült volt és átvételkor ezt nem jelezted a DPD-től ne várj semmit. Első körben az eBay-en kellene a vásárlói védelmedet aktiválni és ha ha ott nem juttok egyezségre ha PayPal-al fizettél akkor még ott lehet kezdeni valamit. -
sz.zs.
senior tag
Köszi!
Próbáltam már honlapon keresztül is intézni, sajnos ugyanez a végeredmény bármit is csinálok, bármelyik ebay oldalra jelentkezek be.
Az ebay szerint kézbesítve van, mégpedig szeptember 26.-i dátummal, amikor is a Transglobal express- től a DPD-hez került.Tudom, hogy a GSP nem egy szállító cég
, de ez nem Pitney Bowes-os szállítás volt szerintem, bár ez most ebből a szempontból teljesen lényegtelen.
Megpróbálom most a DPD-nél elindítani az ügyet, de nem tudom mire fogok menni, mert az eladó nagyon nem együttműködő és folyamatosan engem rágalmaz hogy én ezt direkt csináltam mert az ő pénzét akarom visszacsalni.Még azt is mondja hogy a kicsomagoló videót én meg hamisítottam
-
válasz
sz.zs. #78016 üzenetére
Ezt inkább ne app-ban intézd. Eddig az a tapasztalatom hogy ilyen témában használhatatlan. Böngészős eBay oldalon célszerű.
Lehet hogy az angol eBay oldalon volt hirdetés, lépj be oda és ott kezdd el, az is lehet hogy még korai az indítás, mert van amikor ha nem igazolod le hogy megérkezett a várható szállítási idő végéig nem reklamálhatsz.
A GSP az Global Shipping Program és nem egy szállító cég, a szállítás úgy van ahogy történt, a Pitney Bowes cég partnerein keresztül jön. -
sz.zs.
senior tag
Sziasztok, iPhoneos eBay alkalmazáson keresztül vásároltam egy kávéfőzőt Angliából. A csomag kívülről sértetlen volt, de a kávéfőzőnek a rozsdamentes acél háza deformálódott, kvázi használhatatlan az egész úgy ahogy van. Nem valami kemény dobozba volt csomagolva, és kitöltő anyag sem sok volt belül, valószínűleg valami nehéz dolgot rá pakoltak és ez okozhatta a sérülést. Vásárlás után az eladó figyelmét direkt felhívtam arra, hogy gondosan csomagolja be a terméket. Rutinos vásárló vagyok, így az egész kicsomagolási folyamatot videóra vettem. Jeleztem az eladó felé a problémát, de teljesen elzárkózik mindentől, sőt azt állítja hogy én rongáltam meg a kávéfőzőt direkt, pedig a videóban jól látszik az ahogy sérülten kiveszem a dobozból. Szeretném elindítani a folyamatot, hogy megkapjam a visszatérítést, de a “Return The item” gombra kattintva az alábbi ablakot dobja ki :
Igazából nem értem, hogy miért az amerikai oldalra hivatkozik benne?!
Mit tehetek?
Köszönöm szépen előre is a segítséget. -
dethroner
veterán
Hello!
Rendeltem telefonhoz üvegfóliákat, de nem a kért típushoz valót kaptam, fogalmam sincs mire lenne jó. Egyből jeleztem az eladónak, nem reagált, majd pár nap múlva újra írtam, továbbra se méltat válaszra. Holnap fog lejárni a szállítási határidő, ha jól tudom csak ez után lehet hivatalosan visszatérítést kérni. Mivel volt szállítási díj is, azt szeretném kérdezni tőletek hogy a vételáron felül visszakérhetem a szállítás díjját is? -
válasz
anonymus89 #78010 üzenetére
Mármint ha nincs odaírva hogy registered akkor bármivel küldheti, az egyébként pénzes dolog, legalább 3 $ az ajánlott, nem mindegyik vállaja be.
-
válasz
anonymus89 #78008 üzenetére
Milyen szállítást választottál?
-
anonymus89
addikt
Lenne egy kérdésem kedves V/.
Most, hogy voltak ezek a 10-20%-os kuponok rendeltem sincerity-től karit és amit Ebay-en vettem azt simán levélként adta fel 2 db 128GB-os, amit meg http://sincerity-trading.com/-rol azt meg RExxxxxxxHK Hongkong Posttal adta fel.
Van esetleg erre magyarázat ebay-ről miért nem nyomkövetéssel adta fel?
Egyébként 4 nap alatt már a Nemzetközi postakicserélő központban van. -
válasz
merqree #78004 üzenetére
Mely bankról van szó? Mert a kártyatársaság is 24 órát ül rajta és a bankod sem utalta el ennyi idő alatt a pénzt. De nem is lényeges, nem teljesült vásárlás, a pénz visszafordul.
A PayPal tranzakció történetben nem látható a törlési állapot? Mert oda is el kell kerülni az eBay-ről ennek. -
merqree
őstag
Sziasztok,
Tegnap vettem 2 terméket ugyanattól az eladótól az ebay-en, összesen 6 USD értékben.
Paypal-lal kifizettem, a paypal és a saját bankom könyvelt tranzakciói között látom is az összeget.
Ma reggel azonban kaptam egy üzenetet, hogy fizessem ki újra ("Your payment didn't go through, so the order was canceled. Please pay for this item again."), és a termékek bekerültek a "Returns and canceled orders" részbe.
Az eladótól már korábban is vásároltam, nem volt ilyen gond.A jelenlegi állás szerint kétszer fizetnék ugyanazért, vagy a tegnapi (2019.09.30) összeget visszakapom majd?
Még nem tapasztaltam ilyet.
A bankszámlámon rendelkezésre állt az összeg.Ebay-el kezdjek levelezni, vagy a paypal-lal?
Válaszokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Tőzsde és gazdaság
- Horgász topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Bezámítás! Lenovo IdaPad Gaming 3 Gamer notebook - R5 7535HS 16GB DDR5 512GB SSD RTX 3050 6GBB WIN11
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest