Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz DJGABI #17077 üzenetére

    Nincs saját topicja. A bizniszt az U807-es topicba küldték be, és talán a Tarantula X6-os, meg a 1505-ös topicban esett még róla szó.
    Rajtunk a sor, hogy megnyissuk :)

    A tracking meg pont olyan, mint az enyém, még a a percek is stimmelnek.
    Nagyjából annyit jelent, hogy belépett az EU-ba, és innen csigapostával jön tovább. Én nem bánom, ha autóval hozzák, mert akkor biztos nem bontogatja senki Ferihegyen (Ami ugye ez esetben ultra-szopó lenne)

    Biztos nem vígasztal, de talán megnyugtat kicsit, hogy nem veled van a baj. Nálam a géppark érzékelhető hányada betegen vagy véres torokkal érkezett. A D97-es talán ha fél órát repült mielőtt elkezdett húzni. Az első 1505-ös már akkor, mikor kijött a dobozból. Az Aviax-on is volt már motorcsere, de azt tényleg ütöttük-vertük. TS X6-os range problémákkal küzdött, a Walkerával meg az első repülésnél dobtunk egy gyenge hátast a FOD miatt. Nagy baj nem történt, de az ÖSSZES propomat lezúzta és csak kettőt adtak hozzá tartalékba. Az X8-asnak a prop-védői törtek mint a ropi, de ez utólag nem is gond, a Nihui meg szoruló bal elsővel érkezett... Azt mondtam már, hogy az egyik XK-nak kontakt hibás az akku-csatija az első perctől fogva?

    Na, ennek fényében máris szebb az élet nem? :DDD

Új hozzászólás Aktív témák