Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reunalla

    újonc

    válasz reunalla #1327 üzenetére

    Sziasztok!

    ha esetleg érdekel valakit a sztori vége: + hátha segít a jövőben valakinek

    Hiba:
    Digitális aláírás a fájl csatolása után azonnal hibára fut az alábbi hibajelzéssel:
    ”Ismeretlen hibába ütköztünk" "Már dolgozunk a megoldáson, nézz vissza később és próbáld újra!"

    Megoldás:
    a fájt tartalmazó mappának a nevében/illetve egész pontosan a teljes elérési útvonalban nem lehet ékezetes betű, gondolom szóköz se.

    Ennek ellenőrzése csak sajnos azután ugrott be, hogy végigcsináltam a lenti listát+ letöröltem a chromot (szombati telefonban a fájlnévre mondta a hölgy, hogy nem lehet ékezet és 4 nap kellett, hogy leessen, hogy akkor esélyes, hogy az elérési útvonalban sem… bár 2025 van, szerintem, 15 éve volt gondom ilyesmivel utoljára)

    Az pozitív, hogy nagyon kedves és segítőkész volt a hölgy telefonon november 1-én, gyors válasz kaptam írásban (2 munkanap), egy teljesen korrekt hangvételű, nagyon udvarias levélben.

    Negatív: teljesen semmitmondó hibaüzenet, semmi info arról, hogy nem bírja az app az ékezeteket.

    Kapott segédlet lista: (a sütik meg a felugró ablakok engedélyezése szerintem nem a világ legjobb ötlete, és nem is értem, meg azt se értem, mi köze a böngészőknek a DÁP apphoz - de nyilván egyértelmű, hogy nem vagyok egy IT zseni)

    ———————
    Az üzemeltetői jelzés alapján az alábbi beállítások elvégzése szükséges:

    A dátum, idő és időzóna beállításaautomatikus legyen.
    Kérjük, látogasson el a https://www.time.govoldalra, és ellenőrizze, hogy az eszköz órája mennyire tér el a hivatalos időtől („your clock is off by” rész). Ha az eltérés 2 másodpercnél több, akkor kérjük, korrigálja a beállításokat.

    A felugró ablakok elleni védelem (popup blocker) ne legyen bekapcsolva.

    A mobilinternet legyen bekapcsolva, és engedélyezze, hogy a Google Chrome vagy Safari használja azt.

    Az alapértelmezett böngésző Google Chrome vagy Safari legyen.

    Az alkalmazás és az eszköz operációs rendszere legyen a legfrissebb verzióra frissítve. Szükség esetén kérjük, frissítse ezeket a Play Áruházból vagy App Store-ból.

    VPN ne legyen bekapcsolva.

    A böngészőben a "asztali nézet" (desktop site) funkció legyen kikapcsolva.

    Kérjük, törölje a böngészési előzményeket.

    Amennyiben telepítve van, kérjük, távolítsa el a Clean Master vagy egyéb vírusirtó alkalmazást, mivel ezek akadályozhatják az applikáció működését.

    Engedélyezze a cookie-kat a böngésző beállításaiban.

    A fenti módosítások elvégzése után kérjük, indítsa újra a készüléket.

    Az aláírandó dokumentum tartalmaz aktív elemet?

Új hozzászólás Aktív témák