Hirdetés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
Aktív témák
-
sumdudum
tag
válasz
Integra #1383 üzenetére
valszeg éppen akciósan vetted mer 4 alá akció nélkül sosem ment^^ énis elvileg akció ideje alatt vettem kivolt írva hogy 3 rugó azt úgy megrohamozták a boltot, hogy visszatették 4k-ra, persze ezután már nem fogyott annyira.. érdekes..
amúgy nemtom emléxel é rejám, mi toltuk a lod-ot battle.neten kicsit, neked volt a poppy varázslónőd..
tolod még online egyébként, vagy neked is megette az idegeid?
-
Flash Gordon
senior tag
A fő különbség a 32bit és a 64bit között a következő: míg a 32bites rendszerek (32bites processzor és 32bites oprendszer) csak 4GB memóriát képesek megcímezni, addig a 64bitesek több terányit. A 4 GB úgy jön ki, hogy a 2-nek a 32. hatványát veszed, és ezt a bájtokban kapott számot átváltod gigabájtra. De mivel az opredszernek nem csak a memóriamodulokban lévő memóriát kell megcímeznie, hanem mást is (pl. videókártya, drága hangkártya x-ramja), ezért ha csak 32bites oprendszert használsz, 3GB-nál több ramot nem érdemes a gépedbe tenni.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
Integra #1383 üzenetére
felszökött az ára a nagy népszerűségnek köszönhetően. Ezt olvasd el és világos lesz...
-
Vistaboy
veterán
válasz
Flash Gordon #1380 üzenetére
Annak semmi köze ahhoz, hogy mennyi RAM-ot kezel az OS, hogy XP-e vagy Vista? A 32-bites kezel 4GB-ot, a 64-es pedig 128-at. Tehát egy 64-bites XP is kezel több RAM-ot. (És persze trükkökkel kitolhatók ezek a határok, de az már nagyon mélyvíz kategória).
Amúgy meg, akit érdekel, annak elárulom, hogy a Diablo 2 + LOD egyben 4K a CD-Galaxisban. Battle Chest-et sajnos nem láttam a listában.
-
Integra
titán
válasz
Flash Gordon #1377 üzenetére
na de kit érdekel a ram, mikor 4 gigát is utánad hajítanak már?
-
Wolfy_
tag
-
Integra
titán
a diablo soha sem volt crysis féle elfelejtettük optimalizálni game, meg nem is arról volt híres hogy 16aa-t tudott volna..
szerintem most sem lesz ez a helyzet, de nem is hiányzik..
ha valóban tudják az új 3d-t ötvözni a rajzolt 2d-vel, akkor az szép is lesz talán.
nem azért bnetezek mert fasza a grafika -
Tim82
félisten
Engem az izgat, hogy az én konfigommal el fog-e futni.
Illetve pontosítok, fel lesz bővítve X2 3800+-ra és 2 GB RAM-ra (meg talán még egy vinyó), de nagyjából ezzel be is fejeztem a gépfejlesztést az elkövetkezendő két évre. Nem éri meg és az én játszási szokásaimmal ez meg is felel (oldschool game is good). Ezen azért a Diablo III kedvéért sem szívesen változtatok.
-
Wolverine
félisten
válasz
Viktor77 #1365 üzenetére
Nem Battle Chset kiszerelésben, de nekem a múlt héten kihozta a futár a Dio 1+2+LoD-ot (oké, rendeltem mellé mást is, úgy megérte...)
priti, amit láttunk gameplay videó címén, abból ne vond le azt a következtetést, hogy ez a játék nagy %-ban készen van. Gyanítom, hogy az egész, amit láttál, scriptelt; és azért használtak karakterenként 3 képességet, mert ennyi van kész jelenleg... Ez erősen prealpha.
-
priti
addikt
válasz
Integra #1323 üzenetére
Apellál a frász. Hülyeség. Csak mondjuk el tudtam volna képzelni teszem azt ló felé hajazó akármiket, amikről áliász lovasroham címén ezerrel kapva a tápot a támadóértékhez alacsonyabb szinten is lehetne osztani az áldást magasabb szintű mobokat téve ezáltal gödörbe, vagy valamit, ami új, amitől több, mert így csak egy új grafikáról beszélünk, ami megintcsak engem igazol, illetve azt, hogy egyre inkább a grafika és kizárólagosan csak a grafika biztosítja a versenyelőnyt, mert a játékmenetekbe senki nem mer belenyúlni.
Nem feltétlen kell, mert jó az úgy, ahogy van persze, csak ha egy konkurens meg bedob valamit, ami hasonlóképpen frecsokcentrikus és ezerrel tele van új dolgokkal, akkor a diablo ha bukni nem is, de kevesebb pénzt fog hozni a befektetőknek és annak mi isszuk meg a levét, mert ha valamiben nincs pénz, akkor abba nem fektetnek annyit és szakadéknyi különbség lehet kiegészítő és kiegészítő között nem beszélve a peccsekről, amik nem is keltenek feltűnést ha nincsenek, de azért bizseregne a nunid, ha egyszercsak ott lenne egy 1.1-es patch, amitől +20 féle fegyo esne ki a mobokból és stb.
Szóval ezt így elég vékonynak érzem 2010 utánra.
Amúgy teljesen téves a hozzámállásod, egyszerűen arról van szó, hogy szerintem nekünk "rajongóknak" üzleti szemmel is sokkal jobb lenne ha gyorsan kiadnák ezt a hármat és ha sok a fejleszteni való még, akkor a kiegészítő helyett legyen inkább dio4. Azé' méla undorral, duzzogva bevállalunk egy négyet is nem?
A dio2 lemezeinek eladásai is jól mutatják, hogy ha a 3 tök ugyanaz, csak új történettel és grafikával akkor is tarol, akkor meg mi a carnak kell még ülni a 3. részen 2-3 évig? Legyen inkább most dio3, 2011-ben meg 4 az újításokkal, mert ebbe csak a környezet rombolása került bele, ami elég sovány. Én nem apellálok rá, hanem félek tőle, hogy úgy fog járni, mint a doom sorozat és nagyon nem kéne, mert egyre inkább kihalnak a klasszikusok és egyre több a limonádé. Feltelepítem és fél óra. Tizenkettő egy tucat, hígul a felhozatal veszettül.
Viszont a dio3-nál tetszik, amit látok, azt látom, hogy életbentart valamit, ami szerethető. Miért kell ez a görcsös bombaként robbanáshoz való ragaszkodás ha most, jó időben készen van a 3 annyira, hogy általa dőlhessen a pénz a negyedik részbe és életben tartsa a sorozatot? A szedjük ki a legtöbbet a háromból felfogást felém kapzsiságnak hívják, aminek nem szokott jó vége lenni. Pontosabban és legjobb esetben egyaránt az a vége, hogy megint nem lesz dio4 hosszú-hosszú évekig. Hurrá. Majd 2020-ban 3 gyerek mellett megnézheted a negyedik részt és ne felejtsük el, hogy ez a jó eset, mert a rosszban nem is lesz négy, lesz helyette 3 féle limonádé, ami tök jó meg tök szép, csak nem dio. Most ez mért jó? Pédát kéne venni a GTA sorozatról. Nem újítottak sokat, kiadták az új részt és amikor készen voltak az újításokkal kijött a szánándreász és tarolt és mi lett a vége? Ezerrel ment a tőke a GTA 4 -be. szvsz -
Viktor77
titán
Vajon miért?
-
Tim82
félisten
Igazából a minimumkonfigra leszek majd nagyon kíváncsi.
-
7
addikt
Forrás Hardwired, sok itt cirkuláló kérdésre ad választ:
Két interjút érdemes megemlíteni a Blizzard bejelentés óta. Mindkettő nagyágyúkkal készült. Lássuk akkor a drágákat..
Leonard Boyarsky Fallout fejlesztővel készült az első igazi Blizzard interjú a Diablo 3-at illetően. Elég lanyha a tartalom, blokkbászterek nélkül, de azért hardkóroknak érdekes lehet:
A Fallout után társaival megalapította a Troika Studiost. Három brutálisan sikeres RPG-t hoztak világra itt, Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, The Temple of Elemental Evil és Vampire: The Masquerade – Bloodlines címmel. Mindhárom játékot azóta is fejlesztik tovább és patchelik szorgalmasan a rajongók, mert mindenkinek szíve csücske a trió.Leonard grafikusi tevékenysége manapság nagyrészt a World of Warcraft kártyajáték lapjainak festegetésén alapul. A Diablo 3 projekten annyira tehetséges művészek dolgoznak, hogy Leo a múltbéli szokásokhoz hűen egy hetet adott nekik egy rajz elkészítésére, amit már aznap készen meglengettek az orra előtt, így inkább ő a Diablo 3-ba nem fest. Ezek után főleg a sztori dizájnba ásta be magát a Fallout Pápa. A Diablo 3 ugyanis erős történettel izmol, melyet - meglepetés! - egymenetes párbeszédekkel akarnak megoldani, ahol rengeteg mindent kérdezhetünk és rengetegféle válasz érkezik, de nincsenek elágazások dumálás közben.
Nagy hentmészárlás élvezetünket nem zavarja a történet, mert a cselekmény mellett folyik, aki akarja elolvassa, aki nem, az a szörnyeket kloffolhatja ezerrel. Scriptelt kalandmodulok tűnnek fel majd véletlenszerűen a játékban. Vérbeli szerepjátékosoknak ezeket célszerű majd követni:
Földön elszórt hullák százai alkotta ösvényt követve jókora tetemdombot pillantunk meg, amelynek tetején egy harcos koncentrál zen meditációs tartásban. Első látásra nyilvánvaló a tényállás, nem kell hosszas párbeszédbe elegyedni vele.
Váratlan és döbbenetes történeti helyszíneken dolgoznak a fejlesztők, hogy mindig foglalkoztasson minket, mi vár a következő fordulóban, ha éppen sztori szálat követünk.
Karaktergeneráláskor kiválasztott különféle klasszokra és nemekre az NPC-k eltérően reagálnak. Minden karakterünk saját történettel rendelkezik, ezek bekapcsolódnak a fő sztoriba és egyedi küldetésekben felkaphatjuk ezen személyes szálakat is. Természetesen megfelelő jutalom reményében.
Profi küldetésmester írja meg a kalandok részleteit, Michael Chu személyében, vele dolgozik együtt a nagyvonalakra ügyelő Leonard.
ROB PARDO INTERJÚ
Rob hardkór gémer és nem hord öltöny-nyakkendő jelmezt. Elárulta, hogy három éve könyökölnek már a Diablo 3. felett. God of Warból vettek pár elemet, így az akciódús vér-és-bélontásra meg a 3D tömegmészár izgi megjelenítésére koncentrálnak: ebből 1-10-es skálán számítsunk 11-es értékre..
Véletlenszerű dungeonok: fele-fele arányban véletlenszerűsítik, illetve igényesen kézzel dolgoznak ki pályarészeket. WoWhoz hasonlóan szorgalmas kalandozások során betanulhatjuk a tájat, melyik fontos hely vagy NPC hol van, mert hála égnek lesznek fix pontok.
Előfizetős módit, melyet a WoW-nál ugye mindenki használ, a Diablo esetében kihagyják, itt dobozolt terméket kapunk a StarCraft II.-árumodellnek megfelelően. Tehát szép, kövér teljes játékot kaparintunk meg a vásárlással.
A sztorit Rob is emlegette, hogy szerepjáték elemekkel dúsítják fel jó izgalmasra. Sasszemű megfigyelők észrevehették, hogy a szétmészárolt hullák a látványos rongybabás kötelességgel zuhannak szakadékba. Ez a Havok fizikai motor miatt van. A falrombolás - ahogy elnéztem - a valószínűen scriptelt, mindenképp lokális jelenség, mert az ellenségeket kell szétnyúznunk sziklák beomlasztásával.
Miért néz ki így a Diablo 3?
Legalább háromszor tervezték újra a kinézetet a fejlesztés kezdete óta. Semmiképp se akarják WoW-osra készíteni, amitől páran nagy megkönnyebbülést érzünk. Több színt sürítettek a végső kinézetbe, ami még így is szép dárkos, baljósan gótikus lett.Klasszok:
Nem kell megijedni, kábé ugyanannyi klassz vár ránk karaktergeneráláskor, mint az előző részekben.Battle.net:
Komoly fejlesztéseket tervez a Blizzard. Év vége felé új fícsőröket jelentenek be.Tehenes pályához hasonló ökörségre természetesen megint számíthatunk. Konzolos Diablo elméletileg lehetséges, csak a kezelőfelületet kell átalakítaniuk kissé.
Mikor lesz már kész?
StarCraft 2-es fejlesztési ütemet követi a Blizzard.Thx, Birdy Kapitány, Luftwaffe!
-
jokeman
aktív tag
válasz
Szuperboci #1350 üzenetére
Én izss
-
Kanczy
veterán
válasz
Szuperboci #1345 üzenetére
Jobban tetszenek a rajongói képek,az már biztos,de így is,úgy is megveszem...
-
Wolverine
félisten
válasz
Szuperboci #1345 üzenetére
Tökmindegy, mennyi lesz, nem lesz benne kevesebb szín.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
Szuperboci #1345 üzenetére
nem tudni de ha tényleg számít nekik a rajongói vélemények, akkor nem soknak...
-
Szuperboci
senior tag
Hát ez az a játék amit biztosra megfogok venni
Mennyi szavazatnak kell összejönni? -
Djuree
félisten
remélem lesz belőle gyűjtői kiadás. ezt meg a starcraft2-őt tuti megveszem collectorsba
-
7
addikt
-
diegho
nagyúr
tegnap feltettem éjjel a hellfire-t, játszhatnékom volt
kb 10 éve nem játszottam vele és fut xp alatt tökéletesen, azt hittem majd szenvednem kell, hogy elinduljon, de megy szépen. Természetesen hell-en indítottam varázslót
de jók is voltak a régi szép boszorkány előtt 1 óráig állós save-load-os könyvvásárlós idők, tegnap kb fél óra alatt jött be a mana shield
amúgy az első rész azzal volt elcseszve, hogy míg single-ben ott volt egy rakás jó küldetés, addig muliban nem, meg single utolsó részének első szintjén ott volt a lovagos rész, tele fegyver meg páncél állvánnyal amikről szoktak potyogni az unique cuccok rendesen, ez multiban nem volt így, ha jól emlékszem
de majd kiderül lassan, csak egy rohadt fireball könyvet adna már ez a liba, mert a tűzfal elég unalmas.
-
instant_h2o
csendes tag
Személy szerint nem tudom elképzelni,hogy a Dio2-nél gyengébb grafikájú legyen a gém. Ebben az esetben viszont elég is lesz. Ha megint "csak" Diabloékat kell megölnöm. Hááát...bassza kánya! A második részben sem zavart, mert mellette a népirtás, a szerkó keresés, a statok, és a skillek elosztása eléggé lekötötte a figyelmemet.
Egyéb iránt a kiegészítők mindig illettek a sztorikba, Jól eltaláltak voltak, sőt- tovább növelték a játékélményt. Nekem a starcraft is tetszett/ tetszik, pedig annak se mai gyerek a grafkója.
Én személy szerint várom a játékot. Kíváncsi vagyok rá. Remélem, tudnak még hozzátenni a játékélményhez, de ha csak egy feltupírozott-átdolgozott dio2-t kapok, akkor sem fogok megsértődni.
-
Xirtam
veterán
Na én ezt nem értem, már előrendelhető a Diablo III. most akkor mi van?!
-
7
addikt
válasz
Flash Gordon #1334 üzenetére
Valamelyik Diablos topicban többször is szajkóztam, hogy Belial és Azmodan még hiányzott a történetből, illetve Baal lélekkövét sem láttuk széttörni (még jóval a Diablo 3 bejelentése előtt is). Ennél konkrétabb fejtegetésekbe emlékeim szerint nem bocsátkoztam, de örömmel fogadtam, hogy Belial és Azmodan tényleg esélyes a harmadik rész történetében.
Egyébként az általad említett előzményeket is emlegettem már érdekes megvalósítandó témaként, elvégre a háttersztori is szerteágazó és élvezetes.
-
Wolverine
félisten
válasz
Flash Gordon #1334 üzenetére
Még az is lehet, hogy a menny erői ellen kell majd harcolni a sztori egy részében
-
Flash Gordon
senior tag
Ok, csak összegeztem a lényeget a sztoriban (3főgecc) elvileg KO kivéve Baal kövét, a mellékszereplők nem fogják elvinni a balhét (2 megmaradt algecc), marad Tyrael...ja, ő biztos kavar valamit a dolgon...,a szivárgásoknak a külföldi fórumokon nem néztem utánna, csak improvizáltam
mindenesetre kíváncsi lennék a Te verziódra a sztoriról.
-
7
addikt
Nordic, Flash Gordon: Olvassatok egy kis Diablo háttértörténetet, illetve nézzetek kicsit utána a 3. rész történetéről folyamatosan szivárgó infóknak (előbbit például erre, utóbbit meg mondjuk itt, de még jobb lenne, ha megbízható angol nyelvű forrásokat is keresnétek), mert jelenlegi állás szerint gyönyörűszép marhaságokat fogtok elsütni, ha így folytatjátok.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
Flash Gordon #1329 üzenetére
sztem senki se úgy ismeri a blizz-t mint akik nem tudnak kitalálni egy új sztorit. mivel általában minden game-ben ami nem folytatásos az a vég hogy a "főgecc megmurdel" sztem ezzel se lesz baj
. az hogy a tiumvirátus meg újra feltámad nem meglepő, hisz ilyenek ezek a főgonosz démonok, nem képesek nyugalomban megpusztulni,
mivel halhatatlanok
...nem értem ezen hogy lehet meglepődni...
más: egy kis idézet a gamestar.hu-ról(hátha valaki még nem olvasta, aki meg igen az ne nézzen ide):
A tegnapi petíció is mutatja, hogy sokaknak nem tetszik a Diablo 3 kinézete, és az MTV Multiplayer blog egy újságírója szombaton rá is kérdezett a változások okára. Keith Lee, a játék producere a következő magyarázattal szolgált: "A látvány megalkotásakor úgy véltük, hogy a szín a barátunk. Úgy érezzük, hogy segít kontrasztot teremteni a játékban, mert így a sötét helyek sokkal félelmetesebbnek tűnnek. (...) Szeretnénk minél változatosabb környezeteket bezsúfolni a játékba, hogy a játékosok kíváncsiak legyenek az új helyekre, és ne nézzen ki minden ugyanúgy." Emellett a rajongói visszajelzésekről is szót ejtett: "Szeretnénk minél több visszajelzést kapni, hogy javíthassunk a játékon, és biztosítsuk azt a Blizzard minőséget, amit mind a rajongók, mind mi elvárunk magunktól".
-
Djuree
félisten
na megnéztem azt a 20 perces gameplay videót. hát effektek terén nem lesz hiány az biztos. graf jól néz ki és stílusos. az qrva fasza az elején hogy a falak oldalán másznak fel a csontik vagy mik. ilyen stílusos elemekből tele lesz a gém sztem. jó lesz ez. a witch doki elég nekros stílusú, remélem a nekro eléégé el fog különülni tőle. nem hinném hogy a nekrot lecserélték witchdokira, azért a nekro alap karakter nagyon.
viszont az a petícióban lévő sötétebb graf nem lenne rossz -
Flash Gordon
senior tag
Jó, csak saccolok: nyílván adva van egy főgonosz triumvirátus, amit most újragombolnak, ez a sztori elég kötött (fix bibliai alapok: diabló, mefisztó, baál fantasy szósszal megspékelve), úgytudom pillanatnyilag még alakul a sztori, de azért a vége az lessz, hogy a főgecc megmurdel, nos a kiegészítő(k) asszem nehezen bírnának el egy újabb Diablo feltámadást, tehát kb a star wars mintájára kellene a régmúltba vájkálniuk, ami a D1 es sztori miatt nehezen kivitelezhető...bár az is lehet, h nincs is Diablohent az alapjátékban és a kieg be rakják (amit kétlek)...de akkor meg készen kellene lennie a az egésznek sztorinak kiegestől...szóval nem kell komolyan venni, csak össze-vissza beszélek
-
Carpio
tag
válasz
Sirandrish #1317 üzenetére
Teljesen egyetértünk
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
Flash Gordon #1325 üzenetére
ezt hogy érted?
a diablo sztorija pont azáltal maradt nyitott mert volt egy kiegészítő, amit tökéletesen illett a sztoriba. szerinted akkor ezt a bliz nem tudná mégyegyszer megcsinálni?
azért sztem nem kéne sületlenségeket állítani(már bocs) ha már nem tudunk értelmesen érvelni az igazunk mellett...azért először is azzal kéne tisztában lenni ki készíti a diablo 3at...egy csapat amatőr, vagy egy évtizedes tapasztalatokkal rendelkező profi "sereg" akik - hasonló módon mint eddig - most is a tökéletesre törekednek?
-
Integra
titán
válasz
Flash Gordon #1320 üzenetére
naja, azok kimaradtak, ebben absz igazad van.
de kicsit meredek a diot azzal összeakasztani amit ő mond.
elfogulatlanabbul?
nem elfogulatlan ő, csak épp bukásra apellál.
ez elég rendesen érződik.
nem fog.
meg lekattanhatna a grafról már, mert kezd unalmas lenni amit összeszenved ebben a témában. -
Nordic
Közösségépítő
most nem teljesen mindegy? csupán ez jutott eszembe először, nem mondhattam az immortal king set-et, mert ha rá is tudnám adni a sorcimra, akkor az összetörne a súlya alatt...
priti: nem kötekedni akarok, de meddig fogsz ezen a graf témán lovagolni? neked ilyen formában nem tetszik, akkor játsz a crysisalnem fogják kiadni 1 éven belül, mert ha a sc2-vel egyidőben jeléenne meg teljesen leterhelnék a megújult battle-net-et és az senkinek sem lenne jó.... mellesleg kell még neki egy kis fejlesztési idő, hogy tökéletes legyen.
Flash Gordon: és mi van akkor ha 5 kaszt lesz? asszem a 2ben is öt volt, és csak a kieggel lett 7. mivel várhatóan(a 2ből levot tapasztalatok miatt) változatos skillek lesznek elég lesz az 5 kaszt. bőven míg el nem készül egy kieg hozzá.
bocs mindenkitől ha esetleg nyers voltam... szombat óta ilyen vagyok ha a diablo3ba kötnek bele -
Flash Gordon
senior tag
válasz
Integra #1318 üzenetére
"blizznél sem hülyék dolgoznak"
Ezzel vitatkoznék, mert ha tényleg igazad lenne, nem csináltak volna a dio klónok után (sacred, tq, loki, stb) egy olyan folytatást, amiben csak 5 kaszt van+szar grafika, erősen kétesélyes mennyire fog bejönni hosszútávon ez sokaknak...marketing ide vagy odatpriti asszem elfogulatlanabbul látja
-
SLYM
veterán
na végre valami jó hír. remélem a sok okos aki eddig azt szajkózta, hogy a sok kis jel ami arra utalt, hogy valami történni fog, csak kamu, most belátja, hogy ezeket sem kell figyelmen kívül hagyni. blizzardnál ilyenek a bejelentés előszelei. már csak a megjelenés hiányzik
-
Integra
titán
én nem keverném a diot a doom3-mal.
nem fikázod a diablot, sehol sem olvasni, az észrevételek egy része meg is állja a helyét.
egy dolgot hagysz ki a számításból, hogy a blizznél sem hülyék dolgoznak.
a dio legnagyobb ereje nem a grafika, soha nem is volt az, hanem az, hogy addiktív.
fallout2? jó kis game. kinek mi. kijön a dio3 és a wow-nak is valszeg oda fog csapni durván.
fegyvertápolás? neked sok. sokkal többeknek viszont nem az. ez az, amit te nem értesz meg és nem is fogsz. fogadd el, hogy van és kész.
erős a konkurencia? az. csakhogy a diablo az diablo. a blizzard meg nem fog szart kiadni a kezei közül, pontosan azért mert absz tisztában vannak vele, hogy hány millióan várják a folytatást, miközben elvárják, hogy mindenben igyekezzen több és jobb lenni.
nekik is ebben van a pénz.. ha rosszak a kritikák, félelmetes összeget fognak bukni.
szóval a kritikus szemeiddel próbálj meg ezekre is fókuszálni picit, ne csak arra, amit szeretnél meglátni -
Wentar
csendes tag
Tal Rasha set? azé ne essünk túlzásokba
Tal rasha egy kalap kuka ha tényleg helldone sorcit akartál fejleszteni. Crafted amuk, crafted belt, rare orbok és minél tökéletesebb vagy perfect unique illetve runeword itemek, sc és skiller hegyek. Na ezzel már sorci a sorci nem pedig egy tehenészlány aki nagymami karácsonyi világítós ünneplőruhájában kalimpál jobbra balra
-
Wolverine
félisten
A Starcraft2-t tavaly jelentették be május végén; ma még mindig nincs kiadási dátuma, és elég sok hátravan a fejlesztésből. Gyanítom, a D3 is hasonló módon van/lesz fejlesztve; és a Blizz a Recommended jelzőt mindig max. középkategóriás gépekre belőve adta meg... (lásd még WoW: simán fut egy Radeon 9600-ason, pedig a megjelenésekor már volt X800 is, és a 9800 eléggé elterjedt volt...) Sosem a csilivili grafika miatt volt emlékezetes egyetlen játékuk sem.
A bemutatott gameplay demó a) alpha állapotú játékot takar b) végig scriptelve volt, és maga a játék még az alphától is messze van. -
priti
addikt
válasz
Sirandrish #1298 üzenetére
Lehet, hogy nem rövid, de akkor viszont már a 70%-a kész van, mert én meg azt nem hiszem el, hogy a Blizzard azzal akar kijönni 2011-ben, amit ezen a videón láttam. Nézd már meg kritikus szemmel levéve a dio szemellenzőt, hát már most se egy hú de nagy dobás ahogy kinéz, hol lesz ez 2011-ben? Sehol. Tegyél már a géppedbe egy 3 éves videokártyát, aztán tegyél mellé csak egy felső-középkategóriás mai kártyát... áhh, ha ezt el karják adni max 1 évük van.
Jó a dio játékmenete, de annyira azért nem nagy dobás, attól mert nagy név, még lehet vele bukni, lásd Doom 3. Azt is elkente a konkurencia, mint a cart.
Egyébként nem emlékszem rá, hogy fikáztam volna a diablot, nekem is a kedvenceim között volt annó, mondjuk a mai napig a fallout2 az egyetlen játék, amit háromszor is végigvittem, így én a fallout3-at sokkal jobban várom, mint a dio3-at.
Én azt utálom a mai típusazonos játékokban, hogy túlbonyolítják. Az odáig renben van, hogy kell 3 tárgy, hogy teszem azt feltápolj egy fegyót, de amikor mind a 3 tárgyat további 3-3 tárgyból kell összerakni de a három tágyat megszerezni csak ekkor meg csak akkor, meg csak ha előtte ezt+azt megcsináltad , de csak ha rögtön utána beszéltél a tököm tudja kivel, na jóóóó ez már nekem sok. Engem egy játék se köt le annyira, hogy órákig görnyedjek a net előtt, hogy most miből mit lehet összerakni. A dio2-ben megvolt az áldott középút, de ugyanakkor a nagy fanok is megkapták az extrákat, szóval el volt találva, jó gáma kétségtelen, de azért ne misztifikáljuk túl. Mostmár erős a konkurencia is. -
7
addikt
A Diablo első részénél még azon sem múlik, mert legkésőbb 50-es szintre minden statból eléred a maximumot (ami persze karaktertípusonként változik), a varázslatokat meg könyvekből tanulva szerezheted meg és fejlesztheted (ráadásul minden karakter fel tudja tornászni maximum szintűre az összes varázslatát elegendő szerencsével), tehát ott elsősorban a looton és a kezdeti karakterválasztáson múlik, hogy az ember hogyan fog játszani.
Ezzel persze megkapjuk azt az előnyt, hogy hatékonysági faktorok szempontjából a játékos maga lesz az elsődleges, és sokkal kisebb jelentősége van a többinek, ergo nem lehet végérvényesen elcseszni egy karaktert. Ilyen szempontból sokkal szimpatikusabb a Diablo I, mert messze nincs akkora hangsúly a looton (olyannyira nincs, hogy már két különböző naked mage-emet használva is megöltem Diablo papát hellen)
-
Nordic
Közösségépítő
"Tökéletes hentelős, tápolós játék, ahol nem a karakteren van a hangsúly, hanem a talált cuccokon, azon múlik minden mi van nálad."
ez sem teljesen igaz, mivel hiába van egy akármilyen karinak csupa tápos cucca, ha a skillek meg úgy el vannak b@szva hogy nem életképes egy kari.(pl: a drága sorci is feszíthat csupa tal rasha set-ben, ha viszont hiányzik neki a frozen orb, vagy a chain lightling, vagy éppen a static fieldna meg elegendő mannya=> pláne ha már nightmare vagy hell szinten jár)
igenis sok múlik azon, hogy fejleszted a karaktered.
-
diegho
nagyúr
válasz
Vistaboy #1305 üzenetére
nekem semmi bajom a Diablo-val, sőt szeretem, de kb 1%-ban van köze a szerepjátékhoz. Tökéletes hentelős, tápolós játék, ahol nem a karakteren van a hangsúly, hanem a talált cuccokon, azon múlik minden mi van nálad.
mondjuk azzal egyetértek, hogy ilyen japán izére pénzt soha nem adnék ki, szóval innentől már bukott is nálam a japán szerepjáték vonal. Marad a neverwinter, amivel tökéletesen elvagyok.
-
Wentar
csendes tag
válasz
Sirandrish #1304 üzenetére
Ízlések és pofonok: Az isten mentsen meg az ilyen beteg japán őrületektől!
-
Vistaboy
veterán
Oké, igazad van. Akkor javítok: A Diablo egy Hack&Slash RPG. De a jobbik fajtából. És akinek nem tetszik, annak tetszik más. De én továbbra is azt mondom, hogy a Diablo-féle játékok nem hagyják hidegen azokat, akik szeretik az RPG-ket. Akit mégis, az már tényleg csak a kőkemény RPG-ket szereti. De mindegy...
-
diegho
nagyúr
Azért a Diablo-t RPG kategóriába sorolni elég nagy merészség. Az eddig 2 részben kb. annyi hasonlóság volt az igazi RPG és a Diablo között, hogy mindkettőben olyan karaktert irányítunk, ami fejlődésre képes és ennyi. Ettől még nem lesz szerepjáték.
Aktív témák
- Stranger Things 3: The Game (Switch, Limited Run) használt
- iPhone 13 Pro Max 128 GB Sierra Blue, Független! Karcmentes kijelző!
- Laptop Notebook Tisztítás, Pasztázás, ThermalPad csere, RAM és HDD&SSD, akksi csere
- Asus Dual Geforce RTX4070 12GB - Garancia: 2026.07.
- BLITZWOIF BW-V7 7-HÓNAPOS KÍVÁLÓ ÁLLAPOTBAN ELADÓ !!!!!
- Samsung Galaxy S25 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Apple iPhone 8 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest