Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • MageRG

    addikt

    válasz #82860288 #7421 üzenetére

    A játék nem igazán úgy számolja, ahogy te gondolod.
    Sok animáció eltúlzott, így amikor te úgy látod hogy a muki bal oldalát bökné (a kicsavarodott felsőtest miatt), addigra a karakter már a hátában van. Nézd a csuhás muki csípőjét.
    A visszarendeződés meg fix animációk miatt van. Nincs külön leanimálva hogy a kari arrébb lép. Csak akkor működik szépen ha a modellek adott helyzetben vannak, ezért a játék kicsit odébb tolja őket.
    Ugyanezt kipróbálhatod egy létrával ha nem pont előtte vagy, de már kiírja hogy felmászhatsz.
    A karós muksókat kicselezheted ha átgurulsz a támadásaikon kb.11 v. 1 óránál, aztán gyorsan megfordulsz és hátbaszúrod őket. Persze ha sokan vannak akkor ez bonyolult.
    A parry szerintem sokkal könnyebb a DS1-ben. Itt sokkal hamarabb kell reagálni. Egyébként pajzstól függ hogy mennyi "parry frame"-ed van.

Új hozzászólás Aktív témák