Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
toxicjew
addikt
válasz
Gothmog #8597 üzenetére
Igen amúgy ezek a játékok (habár van történetük bőven) a legkevésbé a sztoriról szólnak. Legalább is nekem. Kíváncsi lennék rájuk meg minden, de annyira nem, hogy az npck elejtett félmondataiból kukázzam össze még utána olvassak stb...
Közben lement a demon king is
Akkor ha jól sejtem már csak 2 boss van.
-
Gothmog
senior tag
Siegwardét végigcsináltam, de szerintem ez volt az egyetlen. A többieknél voltak olyanok, amiket vszg. el sem kezdtem (és még csak arról sem tudtam, hogy küldetésük lenne)
Bár nálam a játék - így első végigjátszásra - nem ezekről szólt, így semmi, de semmi hiányérzetem nem támadt attól, hogy kimaradtak. -
MageRG
addikt
válasz
Gothmog #8595 üzenetére
Siegward küldetését az egyik legkönnyebb elbukni.
A másik Sirris. Leonhard-ét meg nem is biztos hogy egyszer is végigcsináltam.
Yuria küldetése is megér egy misét (legutóbb az is elcsesztem, pedig ki akartam vinni).
Na meg ott van Greirat...arról sokáig azt se tudtam hol van a vége. -
Gothmog
senior tag
válasz
Bad Pritt #8594 üzenetére
Talán olyasmire gondolt, hogy pl ha előbb ölöd Wolnirt, és utána mész csak a Smouldering lake-hez, akkor pl Anri lovagtársát már meg kell ölnöd, mert ellenséges lesz.
Engem mondjuk ezek nem zavartak, mert nem úgy küldetések, mint egy átlag crpg-ben, hanem inkább olyan sztori színesítő események. Az én végigjátszásomban pl egyedül a hagymalovag küldetését tudtam végigkísérni, de azt valahogy sikerült leírás nélkül is (nem használtam guide-ot).
-
donki
senior tag
Az még nem lenne számomra probléma, hogy nehéz rájönni, hogyan folytatódik a küldetés. Az a bajom, hogy nagyon könnyű jóvátehetetlen hibát elkövetni, hogy pl. rossz sorrendben ölöm le a szörnyeket. Csak azzal, hogy leírás nélkül végigjárok egy szintet, szinte biztosan elérem, hogy legyen legalább egy küldetés, amit már nem tudok folytatni, mert megölök valamit, amit csak később kellett volna.
-
gorgo
őstag
Ez a része valóban kimondottan balfék módon van megalkotva. Annyira összetett, kifürkészhetetlen egyedül, hogy több 10k user millió órányi játéka kell összesítve ahhoz, hogy minden szir-szar meglegyen. Egyedül, net nélkül a teljes tartalom felét ha megcsinálod. Ezt kifejezetten rühellem. Egyfelől nincs meg az élmény, bár rajtad múlik, hogy előre megnézed-e a guide-ot, vagy csak utólag, vagy annyira hardcore / old school vagy hogy meg sem nézed. Vittem úgy is, hogy előbb lenyomtam adott részt és utána megnéztem. Majd visszamentem a legjobb fegyverért, amit véletlenül sem talántam meg.
Egy hidden wall mögött egy kulcs tárgy, ami nélkül nincs meg egy quest line, stb. Nem ettől jó egy játék, de aláírom jobb így mintha az összes többi szájbarágós game, ahol nyíl és térkép jelölő mutatja, hogy mit csinálj, merre menj, melyik gombot nyomd meg.FightinCowboy guide-ját követem általában, ő is többször játsza végig, az utcsót felveszi, de megesett párszor, hogy - nyilván próbálta ugyanúgy letolni - nem az történt, mint az előző felkészítő végigjátszásában. És csak néz nagyot...
Mint ahogy velem is megesett, hogy amúgy kb. úgy megyek ahogy ő és rohadtul nem az van. Persze ennek oka az is, hogy eltelt 8 év, többször peccselték, finomhangolták, stb. -
donki
senior tag
Egy kissé kiégtem a DS3-on. Botor módon megpróbáltam követni az NPC questeket. Guide nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Nekem guide-dal is sikerült elrontanom, mert nem követtem lépésről lépésre célirányosan. Ennyire kellemetlen, kifejezetten bosszantó questeket még életemben nem láttam soha, semmilyen játékban.
-
gorgo
őstag
válasz
toxicjew #8586 üzenetére
Egy ideig azt hittem hogy majd én is a Fume Ultra Greatsworddel viszem, de lecseréltem egy "mezei" great axe-ra amiből Heavy és jelenleg +7 lett. Kényelmesebb használni és jobban is sebez valamiért.
De most a frissen szerzett Yhorm's Great Machete ígéretesnek tűnik +3 de épp csak kézbe vettem, szóval használni nem volt időm. De mivel beletoltam az összes Scale-t már megmarad!
És még a Smough's Great Hammer is megvan, bár arra nem vagyok ráizgulva, lehet nem fejlesztem fel... -
Gothmog
senior tag
válasz
toxicjew #8586 üzenetére
Attól a pillanattól, hogy megszereztem még a játék elején (High Wall of Lothric helyszínen lehet ugye), a Claymore volt a fegyverem végig. (A DS1 Remasterben is egyébként ezzel a fegyverrel mentem a játék bő második felében.)
Mellette kipróbáltam/felhúztam maxra a Black Knight Greatswordot (kegyetleneket üt, brutális poise damage, de nekem már körülményes/lassú volt), az Astora Greatswordot (eszement jól skálázódik, de a Claymore-t pont annyival éreztem gyorsabbnak/jobb movesetesnek, hogy nem cseréltem le rá), illetve a Dark Swordöt (ez baromi jó fegyver volt, villámgyors és relatíve nagy sebzésű a sebességéhez viszonyítva, de a jobb reach és a nekem jobban tetsző előredöfős R2 miatt nem tudta kiszorítani a Claymore-t.Szóval, nálam Claymore volt.
Ja igen, még felhúztam a katana párost (a neve most nem ugrik be - Lothric kastélyban dobta a trió egyik tagja), annak nagyon barón nézett ki a weapon artja, de magától a fegyvertől és a tulajdonságaitól nem dobtam hátast. (A twinblade szerintem kenterbe veri.)
-
toxicjew
addikt
válasz
Gothmog #8585 üzenetére
Tudom, 1x már majdnem megöltem. Lehet kicsit elfáradtam a játékban (50+ óránál járok) és kevésbé vagyok türelmes
Köszi a tippeket
Amúgy ti milyen fegyverrel vittétek végig? Én amióta megszereztem, a Farron Greatsworddel tolom. Nagyon tetszik a unique animáció. De most próbálgatom Sister Friede kaszáját is.
-
Gothmog
senior tag
válasz
toxicjew #8584 üzenetére
A második fázisban én mindig igyekeztem közel maradni hozzá, és kidodge-olni a támadásait. Amikor volt ablak, ütöttem. Nem volt nehéz egyébként betérdeltetni (claymore-t használtam - nyilván kell hozzá poise damage), és akkor kritikusra is be tudod ütni.
Arra emlékszem, hogy néha voltak hosszabb támadási kombói, amiket ki kell mozogni türelemmel, és az sem baj, ha nem marad erőd/időd ütni a végén - ez kicsit türelemjáték is. Ha megsuhint, elég tisztességesen sebez, szóval jobb elkerülni.Néha van, hogy eltávolodik tőled, és tűzlabdát dob feléd - azt ki kell dodge-olni.
Illetve volt, hogy tűzgömböt kezdett fújni az ég felé - ilyenkor, ha nem vagy túl messze tőle, akkor gyorsan odarohanva sokat bele lehet ütni/rendesen be lehet büntetni, csak arra kell figyelni, hogy időben el is húzd a csíkot, illetve - lehetőleg oldalirányban - mozgásban maradj (gurulgass, ha kell), mert egy rakás tűzgömb fog megindulni feléd.Én nem használtam kencét a fegyveren, de a véreztetést elvileg nagyon nem szereti, tehát ha a második fázis kezdetén pakolsz ilyet fegyverre, az sokat tud elvileg segíteni.
Ha már többször ráfutottál, és nagyjából ismered a trükkjeit, akkor csak türelemjáték. (Itt még nem lesz az ellenséged a kamera - kivéve a sok tűzgolyónál, mert ha úgy állsz és fent van a lock, akkor ezek egy része könnyen a látótereden kívül lehet.)
-
toxicjew
addikt
Na most kicsit elakadtam a demon kingnel. Jó sok hpja van...
-
MageRG
addikt
Nekem ebben a részben az nem tetszett, hogy...
alighogy végeztünk 3 lorddal, a nyanya (Lothric herceg dadája) el kezd pofázni, hogy mentsük meg a drága babucikáját, majd szó nélkül visszateleportál minket. Még akkor is, ha előtte lecsaptuk! Olyan mintha innen kivágtak volna egy részt... -
Gothmog
senior tag
válasz
toxicjew #8577 üzenetére
Nekem Friede lement harmadik próbálkozásra (a Gravewarden előtte pedig elsőre), de a Ringed Cityben a - szerencsére csak opcionális - "camera eater" bosst (nem írok neveket, hogy ne spoilerezzek, ha teljesen vakon játszanád ezeket, nem előreolvasva semminek) végül otthagytam a fenébe... Lockon nélkül béna voltam, lockonnal meg halál volt az a harc (főleg amilyen váratlanul és ocsmány módon esett le néha a lock, pl. dodge kellős közepén). Már kívülről fújtam a támadásait, de így is beszívtam mindig a kamera miatt. Végül egy kritikus pillanatban történt tálcára ledobás után (ezt ritkán, de csinálta nálam a program) úgy döntöttem, hogy ha hozom ezt a harcot, az nem azért lesz, mert kiismertem az ellenfelet, meg "git gud" küldetés teljesítve, hanem azért, mert szerencsém van/a szokásos kamera cseszekedések nem vezetnek kritikus kudarchoz, és persze éppen én sem rontok tiszta helyzetben. (Egyébként nem futottam neki olyan vészesen sokszor, kb. 14 próbálkozásom volt, ami ennél a játéknál mondhatni természetes lenne bizonyos mumus bossoknál, de a kamera dolog annyira felcseszett, olyan igazságtalannak éreztem, hogy egyszerűen nem volt kedvem erőlködni vele.)
Említettem kívül még három bossharc volt a Ringed Cityben (izmosabb dlc, mint az Ashes volt) - azokkal nem volt problémám. A dlc végi főellenfél pl. másodikra lement, de már elsőre sem volt sok híja. (Csak mivel a bossok 90%-ának "vakon" futok neki, így általában ott szembesülök helyben azzal, hogy mit tudnak - magyarán nem készülök fel belőlük előre.) -
donki
senior tag
Újra nekikezdtem a DS3-nak. Nekem az Elden Ring után ez túl nehéznek tűnt korábban, de most pyromancerként valahogy keresztülküzdöttem magam a bevezető terület bossán, sőt, az élőhalottak városát is befejeztem. Gondoltam egy merészet, és újrakezdtem str builddel (knight class). Gyakorlatilag 2-3 halállal eljutottam ugyanoda. Most már nagyon tetszik! Nem volt egyszerű kitapasztalni az irányítást ami nagy gyengesége a játéknak! Kíváncsi vagyok, meddig jutok vele. A dlc-t szerintetek elég azután megvenni, ha végigmentem az alapjátékon, vagy közben érdemes csinálni?
-
toxicjew
addikt
Azért Miyazaiki fejére adnék egy kokit ezért a Sister Friede miatt
Pedig nem is nehéz csak zsigeri gyűlöletet vált ki belőlem amikor eltűnik és a kaszával leszúr
Meg 3 phase... Meglesz nyilván csak na.
-
Bad Pritt
félisten
-
Gothmog
senior tag
válasz
Gothmog #8566 üzenetére
És Gael le is ment második próbálkozásra, könnyedén.
Utána a Lord of Cinder elsőre, bár az kicsit wtf élmény volt, mert a DLC bossokhoz képest semmi hp-ja nem volt, és ugyan beszívtam egy-két támadását (vakon mentem rá is - nem ismertem, mit tud), de így is megmaradt az estusaim több mint fele.Midirre viszont nem mertem ma már visszanézni. (Hadd tegyem el magam holnapra sikerélménnyel. Midir tutira feltörölné velem a padlót.
)
-
Gothmog
senior tag
Köszi, de az eddigi nyolc ráfutásom alatt elég jól kiismertem a támadásait (az ötödik próbálkozásomon le is vittem olyan 15% hp környékére - ha nem marad ki a stagger, meg is ölöm már onnan). Problémám inkább a kamerával van...
De nem nyavalygok, hanem majd rápróbálok néhányszor, hátha szokható a lock on nélküliség is. (Mint írtam, ez a gyenge pontom, ebben vagyok ügyetlen.)Midirt egyelőre utolsónak hagytam így.
Gael elsőre majdnem lement, pedig semmit sem tudtam róla. Ennyi a különbség - nálam! - ha van normális lock, vagy ha harc közben azt kell keresgélnem, hogy merre vagyok én és merre az ellenfél. Bár persze Gael valószínűleg közel sincs annyira durva mint Midir. Sőt, a DS3-ban vszg. semmi sincs annyira durva. Egyedül a Lothric tesók szívattak meg (ők 13. próbálkozásra mentek le), a többiek maximum három halálból megvoltak (többnyire 0 vagy 1 halálból), beleértve a két DLC eddigi bossait. (Szerintem Gael is le fog menni most második, legfeljebb harmadik próbálkozásra.) -
MageRG
addikt
válasz
Gothmog #8564 üzenetére
Hogy miért hagyja ki a staggert néha, akkor én se tudom (de nálam is előjött legalább egyszer).
Egyébként ha végképp nem megy... -
Gothmog
senior tag
Claymoret használok, és 90%-ban fejre ütöttem.
De úgy tudom, hogy adott életerő környékén a megrogyása fegyver poise damagetől függetlenül előjön elvileg. Rapier vagy black knight greatsword - ebből a szempontból lényegtelen.A lock problémára nyilván a nem használat lenne a megoldás, de sajnos úgy megszoktam, hogy nélküle bénázok erősen...
-
MageRG
addikt
-
Gothmog
senior tag
válasz
Janusz001 #8559 üzenetére
Az én végigjátszásomban fordított volt a felállás: én tankoltam és a hagymalovag ölte.
("Vakon" mentem neki, és nem álltam le nézelődni a teremben, így csak a harc után vettem észre, hogy lett volna felvehető "célszerszám". A rendes fegyveremmel meg ugye csak cirógatni tudtam az óriást.)
Én most Midirrel szívok, de egyelőre ott is hagyom. Majd a DLC legvégén visszanézek hozzá. A harc k*rva jó lenne, mert változatos és remek támadásai vannak, jól telegrafáltak, de engem ez a kamera a halálba idegesít. (Lock nélkül bénázok ellene, ha meg lockolok, az ilyen 20-30 mp-ként leesik róla, és mire betájolom magam, már valamivel be is sebez - így meg elerodálódom a harcban idő előtt. Nyolc nekifutásom volt eddig, amiből az ötödikben jutottam a legtovább: kb. 15% hp-ja maradt amikor meghaltam. Ráadásul valamiért baromira nem volt szerencsém, mert állítólag olyan negyed-ötöd hp környékén meg kellene zuhannia, hogy beverhess neki egy kritikust, de ez nálam kimaradt. Egyszer rogyott meg kicsit pihengetni, amikor elengedett egy nagyon durva lézershowt, de akkor csak simán ütögetni lehetett - az egy-két ütés helyett talán négyet is be tudtam tolni neki bucira.) Nem tudom, január eleje óta (akkor kezdtem az ER-rel, mint első soulslike játékommal) azért érzésre eléggé belerázódtam a játékmenetbe, így a DS3 alapbossai sem izzasztottak meg (kivéve Lothricot, ahol nagyon nehezen éreztem rá a dolog nyitjára), az Ashes DLC-ben Friede is lement harmadik próbálkozásra, de itt Midirnél... az első ellenfél, akinél úgy vagyok, hogy lehet, hagyom a p*csába, annyira idegesít, hogy profi kamerakezelést is kellene tanulnom a boss movesetje mellett. (Utóbbit már harmadik ráfutásnál elég jól éreztem, de a "kamerázásban" irtó béna vagyok, és ez az indokoltnál jobban felcseszi az agyamat...)
-
gorgo
őstag
válasz
toxicjew #8555 üzenetére
Ja, gratula.
Én 3 hónap kihagyás után próbáltam folytatni. Yhorm nem megy, nagyon nem egyszer sem tudtom megcsapatni a villámmal, hatszor kéne. Vhogy nem igazán megy a kard feltöltése.
Aldrichot sem, vele persze már jobban megy, lehet még 50x próba segítene.
A Dancerhez még nem mentem el, de videó alapján ott súlyos gondok lesznek! -
toxicjew
addikt
Üdv. Ide még nem írtam, de végére értem a DS3nak. Különleges pillanat ez nekem, mert anno mikor megjelent asszem 2016ban, akkor letöltöttem PC re (tudom, csúnya dolog, le is szoktam már róla) és elkezdtem, de nagyon hamar feladtam. Az volt az első souls játékom és kőkeményen kifogott rajtam... Aztán eltelt bő 7 év, és miután megvettem életem első konzolját (PS5), kicsit később elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy kipróbáljam az Elden Ringet. Végig is játszottam, de elég nehéz volt. Aztán jött a Bloodborne ami őszintén szólva sokkal jobban bejött. Majd elérkezettnek éreztem az időt, hogy befejezzem amit 8 éve elkezdtem... Hát nem csalódtam. Fantasztikus élmény volt. Az az atmoszféra amit a játék nyújt, a design az a legfelsőbb polc. Hátra van még a 2 DLC, de eddig nálam ez a top. Minden elismerésem az alkotóknak
-
rakkimcer
tag
Ma vettem át
Dark Souls Trilogy Compendium 25th Anniversary Edition -
Gothmog
senior tag
válasz
Bad Pritt #8549 üzenetére
Köszi! Az bőven megvan (SL105 vagyok jelenleg.)
A kérdésem lényege inkább az lett volna (bár persze nem lett volna baj, ha ezt rendesen meg is tudiom fogalmazni...
), hogy ha esetleg befejezem az alapjátékot, akkor még sima NG-ben enged-e a DLC-kbe vagy már csak NG+-ban lehetne-e átmenni. De igazéból tárgytalan, mert akkor belekezdek a DLC-kbe, és majd azok után fejezem be az alapot.
-
Gothmog
senior tag
Sziasztok!
Egy DS3 alapú kérdés: az Ashes és Ringed DLC-ket az alapjáték befejezése után érdemes elkezdeni, vagy pedig még előtte?
Jelenleg a Lothric tesók után vagyok, minden addigi dolgot megcsináltam a játékban (Oceiros, Champion Gundyr, Nameless King is megvan). Gyanítom, hogy már a végjáték következik, hiszen megvan mind a négy delikvens, már csak Lothric junior fejét kellene feldobnom a trónusára.Kérdésem, hogy ez jó alkalom-e elmennem az Ashes első bonfire-jéhez, és belekezdeni a DLC-be, vagy fejezzem be inkább az alapjátékot?
Köszi előre is!
P.S.: A játék baromi jó! Az ER - DS1R - DS3 trióból eddig ez tetszett a legjobban! És végre a Lothric tesók képében a harmadik részben is kaptam olyan bosst, akivel meg kellett azért szenvedni, hogy meglegyen a soulslike "életérzés" egyik alapvető eleme. (13-szor haltam, 14.próbálkozásra lett csak meg - nagyon-nagyon nehezen éreztem rá erre a harcra/találtam meg azt a defenzív/offenzív egyensúlyt, ami a teljesítéséhez kellett)
A többi bossal viszont meglepően jól boldogultam - a legtöbbjük halál nélkül vagy legfeljebb egy halállal ment le. (Aldrich (4 halál), a Dragonslyar Armor (3 halál) és Champion Gundyr (2 halál) tudott egynél többször padlóztatni. (Pontiff, Dancer és a Nameless King ment egy halállal.)
Az eddig kedvencem a DS3 bossok közül pedig Champion Gundyr - ellene volt jó a legjobb élmény harcolni! -
Bad Pritt
félisten
-
-
Gothmog
senior tag
Meg is lett a claymore, köszi!
Egyből kézreáll, tökéletes, bár érdekes, mert egy kézben tartva (egyelőre) alig sebez kevesebbet, viszont sokkal gyorsabban lehet suhogtatni vele, mint két kézben tartva. (Gyanítom, utóbbi formában azért komolyabb a poise dam, amit kioszt.)
Ami nagyon tetszik még: DS1-ben, ha két marokra fogtad, a heavy attackja elég ergya volt (nagyon kicsi hatótávval kaszált egyet keresztbe), itt viszont már így is előre döf ki messzire (hasonlóan az egykezes heavy attackhoz). Máskülönben ugyanaz a moveset, mint DS1-ben volt. (Leszámítva a weapon skillt, ami valószínűleg brutál poise sebzést osztogathat, de nem hiszem, hogy túl gyakran rákényszerülnék majd a használatára.)
Az első útba akadó Lothric Knight-ot egy lendülettel szét is csaptam vele, még csak meg se kellett torpannom. (A default battle axe is elég szépeket csapott, de ott nem tetszett annyira a move set, és egy Lothric Knightot is két etapban lehetett csak szétcsapni vele (közben kivárva, míg a lovag kombózik egyet, majd amikor "nyílik az ablak", akkor rátolva a következő támadássorozatot.)
De a deep battle axe-os mimic is simán lement vele (tetszik, hogy a lánc állásáról még mindig felismerhető a "trükkös láda"), meg sem tudott ütni. -
Gothmog
senior tag
Köszi a tippet, de szerintem hagyom defaulton, mert eddig tényleg nem sokszor (konkrétan egyszer) volt rá szükség.
Amúgy van humorérzéke a fejlesztőnek: megint tűzokádó sárkány, megint egy várban, megint megsemmisíti az ellenséges hollow csoportot (is), és megint vszg. lődözgetni kéne végeláthatatlanul...
-
persil
nagyúr
válasz
Gothmog #8537 üzenetére
"Egyetlen negatívum eddig: azért az ugrásnak itt sem sikerült (még) normális dedikált gombot adni. (Ez a left stick benyomása sprint közben eléggé "szuboptimális")."
Cserebe egy-ket felveheto vackon, meg nehany lyukon kovul kb. sosem kell ugrani. Egyebkent allitsd at a dodge-re(sajna csak a ketto kozott lehet valtogatni), sokkal kenyelmesebb, mint a stick-et benyomni.(Mondjuk en eleve nem szeretem az analogokat benyomkodni)
-
Gothmog
senior tag
Köszi!
Iudex Gundyr azért első próbálkozásra lecsapott, amikor már csak kb. 1 cm-es hp csíkja volt. Amikor átalakult, akkor kicsit hátrébb húzódtam, hogy lássam, mit tud, vesztemre pont a lépcsőre visszafelé, és onnantól folyamatosan ott kellett lébecolnom, míg a kamera megnem ölt
(A szűk helyen gyakorlatilag nem láttam semmit, mert mindent betakart a boss teste. Így persze, pont akkor akartam estust kortyintani, amikor valamivel - azt sem láttam, mivel - megütött.)
Másodikra már figyeltem, hogy a tágasabb aréna részen maradjak, és úgy easy peasy volt a koma. (Azért lovag formában egyszer-kétszer elkaszált a szálfegyverével, mert ennyire rövid idő alatt még nem tapasztaltam ki, hogy mikor üt duplát némi rövid intermezzóval.)A játék amúgy gyönyörű: a havas hegyes háttér mintha valami festmény lenne; a zene/hangatások tökéletesek; a harcok tempója is szerintem pont nagyon eltalált. (Oké, ez még a tutorial hely volt, de azért érzékelni, hogy milyen az ütemezés/tempó.)
Egyetlen negatívum eddig: azért az ugrásnak itt sem sikerült (még) normális dedikált gombot adni. (Ez a left stick benyomása sprint közben eléggé "szuboptimális").
Jó pont, hogy ránézésre - ellentétben a DS1-gyel - itt már kovács is lesz a hubban, úgyhogy nem kell talán annyit ide-oda utazgatni, ha akar valamit az ember.
-
MageRG
addikt
válasz
Gothmog #8535 üzenetére
A claymore tökéletes választás. Talán nem spoilerezek nagyot ha azt mondom: hamar meg lehet találni.
Alapból quality fegyver, de infuseolhatod más scalingre is. Az ajánlott a refined v. a heavy.A STR úgy működik mint a DS1-ben.
A DEX-nél viszont bizonyos fegyvereknél van egy újabb nagy ugrás kb. 65 és 80 között. -
Gothmog
senior tag
Persze, végignéztem az induló karaktertípusokat, és láttam, hogy a lovagnál elég egyenletes a str/dex eloszlás, nem is rossz értékekkel, de ez egy szubjektív dolog nálam: nem szimpatikus most valamiért. Ne kérdezd, nem tudom megmagyarázni.
Warrior lesz egyébként. (Mercenarynál bejött amit gondoltam: dual wieldben négyféle támadás, négy gombon - számomra zavaró változatosság
Pedig a gyorsasága és pörgőssége nagyon tetszik. Vele egyébként csak fele hp-ra tudtam lefaragni a jégkristályos gyíkot mielőtt az lecsapott volna. Igaz, a warrior kibírt két pofont állva még éppen), a mercenary a másodiknál már feküdt.)
Azután majd eldöntöm, hogy tiszta str vagy inkább quality irányba vigyem-e el a warriort. De szerintem valami nem ultranagy kétkezes kard lesz majd a megoldás most is; olyan, ami azért nem is tetű lassú, és használható/kellően verzatilis a move setje. Kb. mint a Claymore volt a DS1-ben. (Talán itt is claymore lesz... majd meglátom. Kicsit olvasgatok, hogy ne totál vakon menjek bele, de csak pár alapdologra szűrve, mert azért nem is akarom szétspoilerezni magam előtt a játékot, hogy maradjon meg a felfedezés élménye is.)Apropó, itt is megvan az str és dex 40 körüli soft cap, illetve ha két kézre fogom a fegyvert, akkor másfélszeres str szorzó van-e itt is, és így 27-28 fölötti erő ilyenkor már csak csekély mértékben emeli a scalinges értéket?
-
Gothmog
senior tag
válasz
Phoen|x #8532 üzenetére
Nem lesz ezzel gond: csak próbaképpen indítottam egy warriort, két kézre fogva a csatabárdot (mert pajzssal nem bohóckodunk a jelszó már az ER karakterem óta!), és a tutorial legelején "fordulj vissza" feliratnál tovább mentem, mert miért ne, ez csak próbakarakter! Nem sajnáljuk, ha elkenik a száját, nem ijedünk meg!
A jelek szerint még benne van a kezemben a "bugi" a mai DS1 finálé (DLC tartalom + Gwyn letolása) után, mert elsőre lenyomtam azt a kristályos akármi gyíkot, aki ott héderelt a kanyon végében
(Igaz, elment a három estus, és annyi hp maradt mindössze, hogy ha valaki csúnyán rám néz, már attól meghalok.) És nem volt gond a "sebességgel" sem. (Nekem valahogy amúgy is jobban fekszik a jelek szerint, amikor gyorsan kell reagálni, és nincs "késleltetés".)
Holnap megnézek egy mercenaryt is, mert izgat az a duál penge (csak akkor már négy gomb lesz a támadásokra vszg., én meg akkor tudok jól koncentrálni, ha nem kell polipot játszanom), azután eldöntöm, hogy ez lesz-e vagy maradok a harcosnál. (A knight sem lehet rossz, ha no magic fegyveres figurát gyártanék, de valahogy uncsin genericnek éreztem rápillantva.)
Mercenaryval nyilván egy dexes, a warriorrel meg egy quality build felé kacsintgatnék. (Oké, tudom, bárkiből lehet bármi, de szeretek már az elején úgy választani, hogy az adjon egy irányt.) De vszg. rálesek azért egy-két oldalra előtte, hogy lássam, kb. milyen irányba érdemes fejleszteni a karaktert: pl. az is lehet, hogy valami str build lesz majd a vége.
-
Gothmog
senior tag
ER után fogtam bele a DS1-be...
Írtam is, azt hiszem itt a fórumon, hogy lehet, a 3. résszel kellett volna kezdenem, mert az ER után kellett kis idő, míg megszoktam a DS1 "késleltetettségét", és idő lesz majd visszaszokni a 3. rész gyorsabb pörgősségéhez. De van egy olyan gyanúm, hogy a bevezető pálya/tutorial boss nagyjából elég lesz hozzá. (Igazából hamar ment a DS1-ben is: mire a Taurus demonhoz értem, már átvettem a nyugdíjasabb tempót.)
-
Gothmog
senior tag
válasz
Phoen|x #8528 üzenetére
MageRG és Phoenix: köszi!
Azt nem írtam, de a játékban a legveszélyesebb dolog a gravitáció volt (Blighttown, Crystal Cave, Anor Londo tetőgerendázat, Royal wood az alattomos szakadék részekkel pl.), míg a legkeményebb ellenfél a kamera
Amúgy viccet félretéve: szuper játék volt, tényleg! (A DS3 éppen 2 perce települt fel a gépemre.)
-
Gothmog
senior tag
válasz
Gothmog #8518 üzenetére
Jelentem, végigvittem.
Az Elden Ringhez képest határozottan könnyebbnek éreztem. Pontosabban, úgy fogalmaznék, hogy a bossok itt meglehetősen könnyűek voltak, nem olyan "idegbetegek", mint az ER-ben némelyik. Ugyanakkor a bossokhoz eljutni itt egyértelműen nagyobb kihívást jelentett, bár egyáltalán nem vészeset. Inkább csak jobban oda kellett figyelni.
A játék jól öregedett, abszolút élvezhető ma is (első találkozásra, nosztalgia faktor nélkül is). Ugyanakkor nem olyan "fluid", mint mondjuk az ER, érezhetően döcögősebb még itt-ott a játékmechanika.
A "tetszett" kategóriás dolgokból a pályadizájnt emelném ki: változatosak és kidolgozottak a helyszínek, ötletesek a shorcutok, és nagyon babán megoldották, ahogy a különböző helyszínek ide-oda átjárást biztosítanak egymás között. Így néha meglepő(en ismerős) helyeken lehet kibukkanni látszólag teljes más helyszíneken kalandozva.
A "nem tetszett" kategóriából a - bármilyen fura esetleg - bossokat hoznám fel.
1. volt néhány jó és élvezetes harc/remek boss (pl. a DLC bossai: Artorias, Kalameet, Manus; míg az alapjátékból Quelaag akivel a legtöbbet szívtam mellesleg, illetve valószínűleg ide jöhetett volna a Pufi/Girnyó duó is, ha nem summonnal esek nekik - egyedül náluk hívtam be phantomot, ott is csak kíváncsiságból, mert hallottam, hogy durva a duó, és gondoltam, ha van segítő, akkor legalább addig van egy kis nyugtom, hogy megfigyelhessem a két ellenfél mozgását/támadásait; na ehhez képest Solaire brutálisan jól bírta/lefoglalta az egyiket, így meg röhejesen könnyed gyerekjáték lett a harc)
2. ugyanakkor a bossfightok közül sok röhejesen könnyű volt, mintha valami falábú szerencsétlent toltak volna be, hogy helyettesítse a hasmenéssel valahová elszaladt valódi bosst (pl. Pindle, Nito, Seath, a négy király az Abyssban, sőt a legvégén Lord Gwyn is)
3. azután voltak, amik nagyon könnyűek voltak, mert pofonegyszerű "mechanikára" épültek, és ezt a mechanikát kb. az első fél-egy percben le lehetett venni a harcból (pl. Gaping dragon, Taurus demon, Iron golem vagy a Butterfly)
4. és végül voltak azok a bossok akik egyszerűen kibeb*szott idegesítőek voltak (nem feltétlenül nehezek, hanem idegesítőek): ilyen volt Demon Ruinsnál az a centipede demon vagy mi, ami alig akart kijönni a lávából, hogy ütni is tudjam, ilyen volt a két hidra (az Ash Lake hidrát ott is hagytam a p*csába, majd utólag olvastam, hogy nem is kell az összes fejét levágni, és ha egyet még kivárok, már megdöglött volna...), és ilyen volt minden idők egyik legidiótább bossfightja, a Bed of Chaos! Itt emlékeztem egy régi videóból, hogy mekkora szívás ha "normálisan" akarod megölni, így az ajánlott cheese-eléshez folyamodtam (kiütni az egyik oldalt, majd kilépés; másik oldalt, majd újra kilépés, végül rámenni a közepére; így persze ez is pofon egyszerű volt).
Most nem is tudom hirtelen, hogy melyik volt az utolsó boss a játékban, akinek egynél többször kellett nekifutnom... (oké, mostbeugrott, hogy a Bed of Chaosnál haltam egyszer, mert beszakadt alattam a padlózat... de ezt megelőzően valahol Anor Londo előtt lehetett az utolsó olyan boss, aki nem ment le elsőre.)
Amit azért a bossok javára írok, hogy némi ismétlés mellett (pl. asylum demon még kétszer jött elő különféle neveken, némileg felturbózva), de próbáltak azért változatos képességeket/trükköket adni nekik. De itt azért éreztem, hogy ez még a "hőskorszak", nincs annyira kiforrva minden.Oké, a bossos rész kicsit hossza lett fanyalgó, úgyhogy - a rend kedvéért - kihangsúlyoznám, hogy alapvetően igen élveztem a végigjátszást, remek játék a DS Remastered, még ha érezni is, hogy ez egy korai munka, és később azért csiszolgatták már a formulát.
A játékban különben warriort indítottam. Long sword (két kézre fogva), majd Undead Parishtól Halberd, majd a Claymore-t megszerezve onnantól ez a kard (szintén többnyire két kézben). Utóbbit húztam fel a maxra is.
Páncélként Havel vértezetében voltam javarészt (Anor Londo után), onnantól persze, hogy 50%-os equip load alatt meg tudtam oldani a dolgot. Gyűrűnek Havel gyűrű, illetve a HP/stamina/loading növelő csecsebecse. Ha muszáj volt gyűrűt cserélnem (pl. a lávás résznél), akkor Havel gyűrűje került addig le. Ebben a páncélban egyébként elég sok mindent arccal is simán le tudtam venni. "Csupaszon" rohangálva nyilván nehezebb lett volna minden.
Nem is tudom pontosan: talán 93-94. szintűként mentem be Gwynhez a végén.
Most kis pihenés, majd következik a DS3. Mindenhol azt olvasom, hogy ez a sorozat csúcsa, az ER is néhány tekintetben visszalépés hozzá képest, így kíváncsian várom!
Azt még nem tudom, hogy valami dex vagy quality buildes karaktert csináljak-e majd benne, de úgyis megálmodom még időben. (Annyi biztos, hogy az ER és a DS Remastered végigjátszásomhoz híven itt is totálisan "no magic/no miracles" etc. lesz a karakter. Csak puszta acél...)
Persze valamikor a DS2 is sorra kerül majd. -
-
Gothmog
senior tag
válasz
Kai_Rong #8519 üzenetére
Előbb-utóbb valószínűleg játszom majd a DS2-vel is, de netes véleményeket olvasva úgy döntöttem, hogy most az a legkevésbé fontos, és a "felhőtlen élmény" érdekében a DS1 és DS3 prioritást élveznek. Emiatt meg sincs még a DS2 (de wishlisten tartom azért Steamen a Scholar verzióját).
-
válasz
Kai_Rong #8519 üzenetére
Azt nekem jobban szokni kellett, mint a többit. De kétségtelen, hogy élveztem azt is. Nálam ER, DS3, DS1, DS2, Sekiro(erről mondjuk lepattantam elsőre) DES (ezt nyomom épp, a mocskos swamp os sorrow van épp porondon) az eddigi sorrend. Az ER kiegig még le kellene nyomnom a Bloodborne-t is.
-
Gothmog
senior tag
Jobb később, mint soha jeligére...
Az Elden Ring, mint első soulslike játékom teljesítése (és közben a játéktudásbeli és ügyességi alapok elsajátítása) után belevágtam a Dark Souls sorozatba: a Dark Souls Remastereddel kezdtem.
Egyelőre nagyon tetszik a játék! (Blighttown alatti mocsarat jártam be utoljára, és most megyek majd az ottani nagy fényes kapuhoz - nyilván boss lesz ott) Szoknom kellett, hogy az Elden Ringhez képest lassabb: lassabban dodge-ol a karakter, lassabban üt, és sajnos lassabban issza az Estus flask tartalmát is, de ezt leszámítva abszolút ismerősnek tűnik minden az ER után.
Nyilván "fordítva ülök a lovon", hiszen az ER-rel kezdtem, és ugrottam vissza a majdnem kezdethez, de döbbenet, hogy mi minden megvolt már a DS1-ben is, amit a jelek szerint kicsit modernizálva, de csont nélkül emeltek át az ER-be. (A fáklyás hollow ellenfelektől kezdve a baziliszkuszokon át több ellenségtípus, fegyver mozdulatsorok stb. stb.)
A játék egyelőre - összességében - könnyebbnek érződik, mint az ER volt. Az eddigi bossok (tutorial demon, taurus demon, bell gargoyles, capra demon, gaping dragon) legalábbis elég könnyűek voltak. (A tutorial és a taurus elsőre lement, a gaping is lement volna elsőre, mert pillanatok alatt kiismerhető volt, csak hát a kamera és a hitbox párosa... A Capra másodikra meglett (igaz, hajszál híja volt, hogy megúsztam), míg a legtöbbet - öt nekifutás - a gargoyle duóval szórakoztam. Őket is hamar kiismertem, kb. harmadikra már úgy mentem, hogy most már biztosan meglesznek, de valami mindig közbejött, így végül ötödjére sikeredett csak.)
A legnagyobb ellenség a kamera volt a játékban néhány bossnál!Illetve egy-két helyen irdatlan pocsék volt a hitbox. Én alabárddal megyek egyelőre (keskeny helyeken a messzire elérő döfködés elég bejövős ezzel a fegyverrel), és a gaping dragonnál egyszerűen nem hittem a szememnek, annyira gány volt a hitbox. (Volt, hogy ugyanonnan ugyanoda az egyik szúrás talált, a másik már a levegőt érte, hiába tűnt el a karakterem karja könyékig a sárkány testében).
Itt inkább úgy érzem egyelőre, hogy nem a bossok adják az igazi kihívást, hanem a hozzájuk vezető út a mindenféle megbúvó, szar-szemét helyekről előbukkanó ellenfelekkel és ezek kombóival, no meg az "environmenttel". Főleg Blighttown (alias Degetz falva) felső része volt az, ahol egyszer-kétszer elkáromkodtam magam rendesen, amikor már X. alkalommal dodge-oltam a halálba. De volt olyan rész (ahol egy nagy barbár és egy ghoul van egymás mellett egy barlangszerű részhez átvezető fordulónál), ahol ha megfordultam, hogy kicsaljam a barbárt, és szaladtam visszafelé, az egyik vízszintes! (nem mozgó jellegű) pallóról vagy háromszor egymás után lecsúszott bal felé a karakterem (érted, vízszintes felületen bal felé elkezdett csúszni!), persze a halálba... És persze a köpőcsöves gennyládák - de legalább azok nem termelődtek újra. Esküszöm, ez a mérgező mocsár Blighttown alatt egy laza, pihentető kiruccanás (a szúnyogok mondjuk genyók, és náluk fura még a hitbox, ha döfni akarsz a fegyverrel) a függőhidas ghoultanya után.Sok van még hátra persze a játékból. (Offline tolom egyébként. Illetve hollowed formában, így a summonok nem nagyon játszanak be.) Ha végigvittem, jön majd a DS3. (Ahol meg vissza kell szoknom a kicsit gyorsabb tempóra, ahogy néztem. Lehet, ezzel kellett volna kezdenem az ER után, de most már mindegy.)
Érződik, hogy régi a játék, a kezelés helyenként kicsit nehézkesebb (az ugrás pl. elég ergyán lett megoldva kezelésügyileg, illetve figyelnem kell, mert stick előre + alaptámadásnál ugye sokszor pajzsra rúgna a karakterem fegyverrel ütés helyett), de egyáltalán nem érzem avíttasnak, sőt, abszolút élvezetes! Az pedig már most látszik a mindenféle shortcutok, firelink shrine-hoz visszavezető rejtekutak stb. kapcsán, hogy milyen baromi jól összerakták a "térképet"!
-
persil
nagyúr
Sracok a souls 3-ben valaki hozzam tudna vagni xboxon egy demon's fist-et, ha nagyon szepen megkerem?
Reflexbol megettem annak a baromnak a lelket. -
Szintén zenész.
-
-
Lien
aktív tag
10 év után, mert újra kellett kezdenem de végigvittem a Dark Souls 2 vanillát. Nem tudtam, hogy a főboss ellen küzdök, hívtam segítőt és végigvittem, kicsit szomorúvá tett. Sok dolgot utólag csináltam meg, mint a memóriák és Vendrick kinyírása. DLC-m nincs, kicsit drágának tartom a három darabot.
Közben tegnap a Dark Souls 3-t a két DLC-vel első karakteremmel (aminek fél mentése veszett csak el) de azt is végigvittem. Ma kezdtem egy új karaktert is, mert a lila covenant nem volt meg egyáltalán illetve még van 1-2 achievement ami nincs meg, ezt nem tudom mennyire fogom megcsinálni, lehet a fő karakterem NG+ ában egyszer (vagy soha). -
_drk
addikt
De ugye az csak +3. Nagyobbat fel se vett.
A középső terület után még chatedral volt játszható, de ott is olyan erőszak volt hogy fájt nézni.
Meg a Bossok is túl vannak tolva egy kicsit szerintem.
Ez tényleg a nagyon hardcore játékosoknak lett kitalálva, vagy csak a demo ilyen. -
_drk
addikt
Streamet néztem belőle, de nekem az jött le hogy nem nagyon van meg a balansz, vagy alapból egy rohadt nehéz játékot akartak csinálni.
Hardcore csávó is megkínlódott vele, későbbi Bossok is alig adnak soul-t. Jó pár területet bejárva is csak sima smithing stone volt.
Nekem már ez a lehetetlen kategória. -
MageRG
addikt
válasz
nanamii_o #8502 üzenetére
Rövid élménybeszámoló:
Nagyon Demon's Souls-os a felépítése, vagyis több "világ" van, és bármelyikben kezdhetsz (de ajánlott a középsőt választani).
Vannak új mechanikák: guard counter - ha jó időben blokkolsz, akkor egy R2-val azonnal visszatámadhatsz. Illetve azt láttam, hogy bizonyos fegyverekkel tudsz ugyanúgy felemelt pajzs mellett szurkálni, mint az eredeti DS3-ban a rapier-rel.
A védekezés is kicsit mintha erősebb lenne.
Később lehet egy "apothecary flask"-ed, amiben plusz varázsital lehet (nem csak gyógyításra). Ebbe gyűjtögetni kell a hozzávalókat, nem töltődik fel automatice mint az estus.
Rengeteg új dialógust vettek fel, nem is tudom hogy voltak erre képesek. Az ellenfelek is eléggé át lettek tervezve, soknak új movesetje is van.
Összességében majdhogy egy új játék (persze azért látszik, hogy a DS1-3 + Sekiro + Bloodborne-ból van összelegózva.) Nem tudom hogy vannak-e egyedi textúrák benne, de mintha lennének.
Eddig 3 bosszal találkoztam, mind brutál kemények (vagy én vagyok béna). Egyet sikerült leverni, miután feltápoltam magam. -
Sziasztok,
Tudtok megbizhato helyet ahonnan megtudnam venni a "Dark Souls: Prepare to Die Edition" jatekot PS3-ra, EU-s kiadast, lehetoleg nem a piros keretes Essentials verziot?
-
MageRG
addikt
No, mivel senki nem posztolta még:
Dark Souls: ArchtronesAz Archtrones egy nagyon ambiciózus DS3 mod, ami teljesen új történetet mutat be: új pályákkal, ellenfelekkel, NPC hangokkal. Igen, a VA is elég jó.
Egyelőre csak a demót lehet kipróbálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen okostelefont vegyek?
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Star Trek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- További aktív témák...
- DDR5 RAMOK
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)