Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- E-book olvasók
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- OLED TV topic
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
cyberkind #34474 üzenetére
AMD-nél a legnagyobb baj, hogy nincs Ray Reconstruction. Bekapcsolom az RT-t és a textúrák meg tükröződések elmosottabbak, részlettelenebbek lesznek, illetve a fények terjedése is késik kicsit, míg elég sugár számítása össze nem akkumulálódik. AMD-n a screen space reflections emiatt sok esetben jobb az RT-nél
-
jonnyjoker01
veterán
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #33479 üzenetére
nem hianyzik, hogy legyen mas napszak is, mint a szurke beborult eg, a Lahaina Noon idejen?
a mod kb ezt csinalja
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #33475 üzenetére
ha megnezed, vegig borus az eg
ez megint a "realisztikus" shader mod, ami gyakorlatilag kidobja a jatek teljes napszak modelljet, es egyetlen idojarast forceol (neha tobb, neha kevesebb koddel).
tul van elesitve minden es megboritja a szaturaciot, de szerintem pont, hogy rondabb, mint az alapjatek. nem veletlenul ott megy korbe, ahol, pl Badlandsen, North Oakban es a parton azonnal ki lehet szurni, hogy valami nagyon nem stimmel a latvannyal. videon jol nez ki, csomoan hasznaltak ugyanezt a packet ugyanilyen videok gyartasara az utobbi fel evben.
-
RetepNyaraB
veterán
válasz
cyberkind #33333 üzenetére
Nekem monitorcsere után (fhd vs uhd) a rdr2 volt nézhetetlen. Valamiért 4k-ban beakadt a fhd felbontás, de közben 4k-ra terhelte a gépet és azt is írta, mintha minden oké lenne és hepi uhd. Szerencsére egy Rockstar launcher kritikus hiba miatt újra kellett húznom az egészet from scratch és mintha nem ugyanaz a játék volna. Megjött a 4k beállítás. Azóta sem értem, de örülök. Esetleg egy clean installt megér.
-
Vesa
Topikgazda
-
McW1
tag
válasz
cyberkind #33314 üzenetére
Emlékszem a megjelenés után pár hónappal olyan 1.2-1.3 verzió környékén kifejezetten butítottak rajta ami a lod/draw distance/asset streaming stb. részét érintette az engine-nek, de jóval később és főleg 1.5 után szerintem nagyon szépen rendbe rakták grafikailag a játékot, manapság pedig (már ha van hozzá vasad persze) mindenféle textúra és lighting pakkokkal, PT-vel szerintem az egyik legszebb gamma a piacon (egyelőre...)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #33314 üzenetére
Minden játékot nerfeltek/nek, még azt is ami jól megy,
Erre tudsz példákat is mondani valós forrásokból? Konkrétan nem emlékszem ilyenre.A HD texture pack nem mindenhol látszik, de pl Badlands szélein nagyon. Anno 8GB VRammal nekem elvolt RT nélkül.
ha valaki nagyon ráér, és van pénze
Nemár, a "mindig felhős ég" fotorealisztikus mod kb kinyírja az eredeti fényforrások egy részét a komplett fényárnyék résszel együtt. Valaki evvel pénzt akart kaszálni szóval nyomta mindenhol (meg fel is kapták), de egyébként pont, hogy rontja a képminőséget minden szempontból. Nézz rá 1:43nál milyen jól néz ki a szuper reshade eredménye, kb mintha egy tökéletesen megvilágított műteremben lenne felvéve, és nem a sivatag közepén. ha jól emlékszem nexuson van gyűjtés, hogy hogy kell felrakni, viszont ettől tényleg csak ront végeredményben.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #33308 üzenetére
szerintem nerfelték a játékot
nemaz extra funkciokat leszamitva a megjelenes ota kb konstans ugyanugy nez ki a jatek. par effektet finomhangoltak kb 1.5 korul, ezen kivul bejott par uj feature.
modokbol igazabol a textura modok kellenek, de azok mar megjeleneskor is jol jottek, par teruleten eleg lowres texturak vannak (pl Badlands).
abridabri: film graint probald kikapcsolni.
-
rup1u5
nagyúr
-
mvkly
senior tag
válasz
cyberkind #31875 üzenetére
A motorokkal semmi bajom, azt kimondottan élvezem. Gyors utazást is ritkán választom, 4-5km simán belefér mocival. Mod nélkül, alapbeállításokkal. Kicsit bánt is, hogy ennyire alulreprezentált a játékban a kétkerekű. Meg hogy nem fér mögém senki, hogy kiváltsam a 4-6 kerekűeket
Szerencsére korán meglett az (elvileg) leggyorsabb CT-3X.
-
freeknight
őstag
válasz
cyberkind #31294 üzenetére
De nemcsak a nomad teljesíthetetlen, hanem a legtöbb hasonló kocsiból lövöldözős is. Mondjuk csak ezért kár volt újat kezdeni, én ha autósüldözés jön már csavarom is le szépen easyre aztán ennyi, szenvedjen akinek két anyja van. Úgysem jár semmilyen jutalom a very hard fokozatért.
-
Semin
őstag
-
-
PuMbA
titán
válasz
cyberkind #30531 üzenetére
Menj be a beállítás fülekbe, változtass valamit, majd vissza és egyenként nyomj Apply-t, még ha nem is változtattál semmit. A beállítások több embernél nem vivődnek át helyesen. Nekem nagyon beesett az fps a patch után, de a beállításokat újra applikálva visszajött az 1.63-ban megszokott sima játékélmény.
-
lo_jo
senior tag
válasz
cyberkind #30122 üzenetére
Az egyediség egyáltalán nem attól függ, hogy milyen engine-t használnak. Persze készült kismillió asset flip játék UE4-gyel is, de ha valaki akart, akkor azzal is tudott egyedit gyártani. Csak pár példa, amiknek van egyénisége: Sea of Thieves, Borderlands 3, Hellblade: Senua's Sacrifice, Returnal, Stray. Akármelyiket nézed, egyből meg tudod mondani, hogy miről van szó, egyikről sem egy vanilla UE4 érzésed van, mert foglalkoztak velük.
Azt meg főleg ne felejtsük el, hogy az Unreal Engine nem csak egy FPS-TPS motor, készült azzal hardcore versenyszimulátortól (Assetto Corsa Competizione) kezdve arcade repülős lövöldén át (Ace Combat 7), klasszikus fighting game-ig (Tekken 7, de mindjárt megjelenik a MK1 is) minden. Meg tudták csinálni a Tony Hawk's Pro Skater 1+2-t, ami tökéletesen hozza a régi játékok élményét, az It Tkes Two-t, ami gyakorlatilag középső ujjat mutatott a magát coop multiplayernek mondó játékok nagyon nagy részének és még lehetne sorolni. Persze napokig lehetne szemezni a rossz példákból is, mert készültek itt olyanok is, mint a Postal 4, a millió "job simulator", a Godfall, Redfall (amikor a bukás már a játék címében is benne van...). De elég jól mutatja, hogy ha egy fejlesztő foglalkozik a termékével, akkor bőven túl tud mutatni a tizenkettő egy tucat UE4 címeken és le tud tenni az asztalra akár gameplay-ben, akár audiovizuálisan teljesen különböző élményt.
-
válasz
cyberkind #30110 üzenetére
[Itt a bejelentő videó tavalyról]
Körbe írták a miérteket, de egyik sem túl meggyőző, ahogy írod, itt leginkább az erőforrás-menedzselés az, ami továbbra sincs rendben. Saját vélemény, de a RED Engine ott van készen, a saját szájuk íze szerint összeállított fejlesztési környezettel, architektúrával, és innen váltani egy teljesen más motorra finoman szólva sem tűnik bölcs döntésnek. Kezdve ott, hogy milyen folyamatot dolgozhatnak ki újra (fejlesztés, tesztelés, stb.). Az volt anno az egyik indok, amit hangoztattak, hogy kevesebb erőforrás kell majd a játék háttérfejlesztési lépéseihez, mivel azt készen kapják, és mivel az Epic Games-el szorosan együttműködnek, ezért lesz annyi beleszólásuk a dolgokba, hogy a motor megkapja azokat a dolgokat, amikre szükségük lesz.
[Most tavasszal azonban kénytelenek voltak elismerni], hogy a The Witcher 4 fejlesztését semmivel sem gyorsította fel az UE5-re váltás, még sok fejlesztő csak tanulja az UE5-öt. Hivatalosan nem lassítja a fejlesztést (ahhoz képest, hogy ha a RED engine-nél maradtak volna), de nem is gyorsította fel. Ez azért kínos számukra, mert azt ígérték, hogy hat év alatt három új Witcher játék jön majd az UE5-el.
Maradjunk annyiban, hogy legalábbis amit tudunk, az alapján az UE5-re átállás eddig nem feltétlen tűnik sikertörténetnek...
-
-
PuMbA
titán
válasz
cyberkind #30106 üzenetére
Így van, most már csak pár ilyen kis 1.62 vagy 1.63 szintű javítás fog jönni, ami javítja a Phantom Libery-s változtatásokban található hibákat és ennyi. A fejlesztők tovább állnak az új CDPR játékok egyikét vagy a Cyberpunk következő részét fejleszteni. 2024 kezdete után szerintem vége.
-
válasz
cyberkind #30051 üzenetére
A játék especiel a megjelenésekor is igencsak komoly grafikával bírt, szóval nem pofás lett, hanem mindig is pofás volt, csak most még megint csavartak egyet rajta, szóval továbbra is igencsak etalon kategória lesz.
Ahogy a mai napig a CP2077 szokott lenni sok benchmarknak az alapja, és a grafikai minőség ellenőrzésének példája, úgy feltehetően a DLC-vel ez még egy-két évig ki fog tolódni.Emiatt is írtam már korábban is, hogy szerintem a CDPR hibázott, amikor dobta a RED engine-t, pláne, hogy közben folyamatosan építik be az újabb és újabb nVidia feature-öknek, sőt, maga a játék és most a DLC az egyik komolyabb "bemutató" platformja ezeknek, amit például az UE5 általában késve kap meg jelenleg.
-
ScomComputer
veterán
válasz
cyberkind #30051 üzenetére
Igen elég pofás lett én most végig is toltam full trécivel még a dlc előtt...jól néz ki...
DE ezt is végig akarod majd tolni megint és megint..igaz nem a 3. de pofás ez is... -
jonnyjoker01
veterán
válasz
cyberkind #29135 üzenetére
Emberfüggőnek tűnik a dolog. Emlékszem tinédzserként amikor elkezdtem játszani gépen már klausztrofóbiás érzésem volt a gyárilag beállított FOV-októl, mindig kerestem valami módot ha lehetett hogy feljebb húzzam. 16:9-en 100, 21:9-en 110-115 FOV ami nekem kényelmes. Ezek alatt olyan érzésem van mintha egy szemellenzővel felszerelt ló lennék
Pár évvel ezelőtt megpróbáltam 16:9 75 FOV-ot Planetside 2-ben (teljesítményt nagyon megdobta az alacsony FOV a rengeteg játékos miatt, több FPS volt a célom) és migrént kaptam tőle. Nem gondoltam hogy a FOV miatt ilyen egyáltalán történhet ezért másnap újrapróbáltam és ugyanúgy migrént kaptam
Mindkét esetben fejfájásnak még csak jele sem volt játszás előtt, 30-45 perc játék után kezdett fájni a fejem és pár óráig tartott miután abbahagytam.
-
PuMbA
titán
válasz
cyberkind #28925 üzenetére
Én is egyszer szoktam végig vinni játékokat, de a Cyberpunk-ban nem eléggé tiszták a választásaid következményei, hiszen előfordul, hogy ha nem azt az egy konkrét párbeszéd opciót választod, akkor ugrik az, amit amúgy akarnál, hiába jelölöd be 4 esetben a helyeset, ha épp arra az egyre pont nem azt akarnád válaszolni
Ez is egy fájó negatívum számomra, hiszen neten kell kutakodni, mikor ennek a játékból kéne kiderülnie egyértelműen.
-
válasz
cyberkind #27176 üzenetére
Én továbbra is marhaságnak tartom a RED Engine kidobását, PC-n nagyon jól muzsikál és iszonyatosan szép, ráadásul a MOD-okból látható mennyire szénné lehet még hajtani.
A konzol portja a gyenge pontja, de sajnos feltehetően egyszerűbbnek látják az új Engine átállásra, mint a konzol port rendberakását. Félek az eddigi rossz management lépések egy újabbak bővültek... -
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #24353 üzenetére
hat, nem vagyok benne biztos, hogy nagyon meg van vagva.
alapvetoen ha tenyleg RPGkent jatszod, tehat nem minmaxolsz mindent es nem optimalis valaszokat tolod mindenre, hanem a karaktert jatszod (mint egy pen-and-paper rpgnel), azert lesznek kulonbsegek. corpokent es nomadkent egy-egy adott befejezesnek van inkabb ertelme, hiaba elerheto mind.
dialogusok is neha elegge elternek. itt a lenyeg egyebkent, hogy a cyberpunk szubjektiv, es RPGkent az ember tenyleg maganak epiti fel azt, hogy V mit gondol a vilagrol, a chiprol, a nomadokrol, az oregedo rocksztarokrol es a megoregedesrol, a sorozatgyilkosokrol, a vallasrol, a ruhazkodasrol. es oromteli, hogy a jatek nem zarja be a jatekost keretek koze: ezt pl a witcher3ban utaltam, hogy az elejen kifaggatjak a withert, en meg 5 perc jatek utan guideot neztem, hogy megis, mirol van szo ahelyett, hogy kiprobaltam volna.
ad abszurdum, vegig lehet ugy jatszani a jatekot, hogy az ember kb kizarolag a foszalra es egyetlen csoportra fokuszal, vegig ignorlaja johnnyt es ugy altalaban mindent es mindenkit a varoshataron belul, majd az elso adando alkalommal lelep 32es szint korul, maxos techhel es inttel, de semmi massal.
eletutak ugyan nem annyira kritikusak, de mi a valoszinubb, hogy az ex arasaka counterintel corpo fog katanaval rohangaszni, vagy egy nomad?
-
pandras83
őstag
válasz
cyberkind #24355 üzenetére
Értem, akkor azt lehet hogy hanyagolom, ha lesz kedvem egyszer folytatni egyáltalán. Második nekifutásra street kid lettem, de nekem az is túl rövid kezdés volt. Megjelenéskor a nomáddal kezdtem és milyen jó választás volt!
és a sok bizonytalanság, ami bennem volt a játék ismeretlen mivolta miatt. Kívülállónak éreztem magam és a nomad karaktert is annak tudtam érezni, emiatt nagyon betalált.Ahogy Jackie-vel beautóztunk a városba, plusz a határátkelős jelenet
Egy bizonyos életkor felett ( ez mindenkinél más lehet sztem) már nem tud olyan izgalmi állapotot előidézni egy játék újrakezdése szvsz.
Most el is engedtem egy időre, főleg a harcok miatt unom. Hiába tolom very hardon és modoltam rommá hogy más és még nehezebb is legyen, eltűnt a varázs. Túlságosan kiismertem a gunplayt. Segíthetnek ezen a dlc-k vajon? -
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #24349 üzenetére
akkor menj hacker fele.
coolt elsore en se ertettem mit csinal. gyakorlatban reszben segit lopakodni (stealth), reszben pedig a cold blood kb egy univerzalis buffot ad kb mindenre (rakj ra legalabb egy pontot es utana automatikusan nekiallja magat szintezni masodlagos tulajdonsagkent). elsore nem tunik annyira erosnek, de survability szempontbol sokkal jobb (csak kisse kiszamithatatlanabb), mint a body.
ja meg erositi a keseket is, de az kb mindegy.
tibaimp: ha gondolod kerdezz, szvsz ez a ket legjobb varians. aztan persze lehet varialni, pl hacker buildeknel kevesebb cool -> tobb str / maxos tech is megoldas
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #24345 üzenetére
ha elso vegigjatszas, akkor menj amerre akarsz
.
egyebkent:
- elsodlegesen hacker: int 20, tech 18, body 16, cool 14, reflex 3. Elsodleges hacker, shotgunnal es bunkokkal pedig ugyes backupra. cold blood es engineering segit assault agon. 20as int a perkek miatt is kell.
- elsodlegesen assault: tech 18, cool 16, body 16, reflex18, int 3. katana buildnel kell a 18as reflex (Deathbolt), egyebkent 18 cool (Hasten the inevitable, cheat death, pain is an illusion) es 16 dex jobb.
18as tech kell a legendary crafting miatt. 16os body kell a second heart cyberware miatt. 16os cool ajanlott coolagulat miatt, ez sajnos hacker buildekbe ez nem fer be.
hackereknel erdemes par 19es +movement speed ruhabetettel kompenzalni a mozgasi tempo hianyat.a masodik egyebkent feltunhet, hogy nem huz ki semmit 20ig, de tenyleg ez az optimalis.
mondjuk mindket varians undoritoan eros level50en.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
cyberkind #24345 üzenetére
A Tárgykészítést szerintem mindenképp válaszd be, nagyon megéri. Én az első build-et az nélkül csináltam, nem jó, már most tudom. Én most kitoltam 20-ig, mert könnyen fel lehet tolni addig és meg akartam szerezni a achievement-et is, de a 18-as szint is bőven elég. Ekkorra már tudsz arany/legendás Armadillo-t és minden fegyver skill növelőt készíteni, ami plusz nagyon jót tesz a sebzésnek/páncélnak. A 18-as szintet ki lehet "gazdálkodni", ahogy most nézem, ahogy írták előttem.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #24341 üzenetére
ha van crafting akkor amikor felupgradeled epicre, majd legendaryra, akkor ujraszamolja a szintjet. innentol lehet trukkozni, hogy pl legendaryva csak level 50en erdemes upgradelni az overwatcht vagy a black unicornt.
egyebkent is lehet egyenkent upgradelni, csak nagyon eroforrasigenyes.
ha nincs crafting az bonyolitja a helyzetet, de igazabol 18as craft minimalis kompromisszumokkal belefer assault es hacker buildekbe is.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cyberkind #24337 üzenetére
amikor tudod
Skippy az egyetlen fegyver, aminek automatikusan a jatekos szintjehez igazodik (no) a damja. tehat azert jo, mert nem kell cserelgetni es emiatt is szeretik nagyon sokan.
level 50en ertelemszeruleg a Genjiroh (vagy egy sima legendary Yukimura) jobb.
netes guidek szeretik, egyebkent viszont elegge megbizhatatlan (pl zoomolasra neha veletlenul lo egyet es hajlamos celzasi hibakat veteni), tetejeben eszmeletlenul zabalja a loszert.
-
Maelephant
senior tag
válasz
cyberkind #17372 üzenetére
Szerintem már csak az erkölcstelen, koszos, rohadó nagyváros hangulata, a játékban megjelenített erkölcsi dilemmák, valós, illetve közeljövőbeli problémák stb. miatt sem lehet alapos a "rakás trágya" értékelés. Igen, vannak hibák, hiányosságok a játékban, bizonyos tekintetben súlyosak is, de szerintem itt leginkább a teljesen irreális elvárásokkal van gond egyeseknél, gyakorlatilag hisztizve követelnek egyfajta totális fiktivalóság-szimulációt, amit nyilván lehetetlen teljesíteni, mindegy, mit ígért, hazudott, remélt a kiadó. Lehetetlen, mert nem tudsz NPC egyén/kisközösség szinten egyediesíteni ekkora játékteret, hiszen nincs az a fejlesztői erőforrás, amit ne vinne el, figyelembe véve azt is, hogy az ilyen "apróságok" kidolgozása nagyon erőforrásigényes és egyszerűen nem éri meg erre pazarolni a fejlesztési időt, ha ezeket a játékosok két percig "élvezik", utána nem is foglalkoznak vele, illetve esetleg soha észre sem veszik - mindemellett ilyen "kis színesből" százas nagyságrendben van a játékban, ha figyelmesen mászkálsz.
Továbbá azért is, mert a játéktér mellett a játszhatóság ütemét is meg kell tudni tartani úgy, hogy a fiatalabb generációk rövid attention spanjére is tekintettel vagy, a túlzott, aprólékos mélységet (körülményességet) is kerülnöd kell, mindeközben egy piacképes, hasznot hozó terméket kell teremtened.
Ha a te elvárásaidnak a játék semennyire sem felel meg, "nem OW", akkor bontsd fel a szerződést, állj el, azaz kérd vissza az árát és uninstalláld, utána játssz mással és felejtsd el. Olyan érzésem van, hogy rohadt zöldséggel dobálni a kalodába zárt "bűnöst", ezért vagy itt - ez pedig inkonstruktív, unalmas. -
Vesa
Topikgazda
válasz
cyberkind #17357 üzenetére
Ha csírájában folytjuk el, akkor meg az a baj, hogy nem lehet negatív véleményt írni a topikban! Pont azért engedjük, mert nem akarunk szankcionálni és korlátozni senkit a véleménnyilvánításban. De 3 hete ugyanazokat a már százszor lefutott köröket kerülgetni már kissé unalmas.
Mi sem járunk be a GTA topikba leírni naponta kétszer, hogy mennyire hiányos a _mi_ ízlésünknek az a cím, és miben jobb a CP2077 hatezerszer. Úgy gondolom, megérthető, hogy ez nem vezet sehova. -
válasz
cyberkind #17352 üzenetére
Az utóbbi 10 évet nézve Skyrimhoz hasonlítható max ez a játék.
Most itt is el lehetne kezdeni ecsetelgetni hogy mi a sz*r a GTA V-ben + a Watch Dogs 2-ben de mégsem tesszük....
Az OW érzés nem a legélesebb kés a fiókban, de kérdem én, ez egy RPG open worldben mennyire elsőrangú?
Watch Dogs 2....jézusom.....5 perc után uninstall volt Úgy írom ezt, hogy a Watch Dogs 1 nálam örök kedvenc...onnantól egy rémálom.
Engedjük már ezt a dolgot végre hogy ócsároljuk a játékot. Van Watch Dogs 2 és GTA V fórum is.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
cyberkind #17349 üzenetére
Engedjük már el ezt a GTA5 hasonlítást. Igen, pár OW elem kidolgozottabb ott, ezer más meg benne sincs a GTA-ban, amit itt megkapunk.
Ezennel zártam ezt a témát, mert 3 hét alatt elmondtunk erről mindent. Jobb lenne már végre a játékra koncentrálni ebben a topikban is!
-
válasz
cyberkind #17349 üzenetére
De a GTA se RPG, ha már a részletekbe akarunk menni. Az szimplán egy sztori alapú játék némi töltelékkel, semmi több.
Egyébként valakinek rémlik az hogyha valaki ezt a GTA-hoz hasonlítja, az 100% csalódik a játékban? Ezt már nyáron taglaltuk.De úgy tűnik még 2021 küszöbén is ez beszédtéma....
-
válasz
cyberkind #17080 üzenetére
haladj a fősztorival onnan fog leágazni ez a mellékszál.
Az autóversenyes rész tényleg nagyon rossz lett szerintem.
Jópárszor elrontottam az utat mert kisodrodtam de a többiek türelmesen bevártak a következő saroknálNem értem miért igy oldották meg. Simán benne lehetne hogy nem nyersz és nem jutsz be a döntőbe.
@gandalf
én úgy emlékszem hogy tab-ot folyamatosan nyomvatartva elöbb scanneled őket aztán működik az egér középső gombos tag.
emlékszem nekem sem jöt össze elsőre aztán olvasgattam a fórumokat hogy másnál is volt probléma vele. -
bélanéni
őstag
válasz
cyberkind #17089 üzenetére
Az nem csoda. Viszont HDD ---> SSD esetén a töltési idő, esetleg a textúrák betöltése gyorsabb lehet. Én kizárólag M.2 SSD-t használok, azóta minden anomália megszűnt (stutterek, microlagok, mini beakadások, késő textúra betöltés; mármint univerzálisan, nem csak CP2077 alatt).
-
Alpi.
addikt
válasz
cyberkind #17062 üzenetére
Uhhh... az első, városi futamnál mekkora segítség lenne, ha lehetne látni, merre kell menni...
Ott voltak érdekes dolgok nekem is. Hogy, hogynem igyekeztem az élre törni, de hamar leesett, hogy miért nem volt nagy küzdelem a helyért.Ahogy kell, a pályán rossz sávba mentem, ott ugye jött egy visszarakás, ami jó dolog. Lett volna, de ez átrakás volt, egy másik, pályán kivüli helyre.
Na, onnan soha többet nem tudtam merre van az arra. 6/6 helyezéssel egy ideig még esetlen bájjal próbálkoztam és csodák csodája, elkezdtem felzárkózni...
A vége az lett, hogy hosszabb, már első helyen lévő, de a pályát továbbra is tökéletesen elkerülő autózás után visszatöltöttem a verseny előtti mentést.
Kicsit túl előzékeny a handycap rendszer asszem' ! -
Alpi.
addikt
válasz
cyberkind #17044 üzenetére
Az engine-nek is lehetnek korlátai fizika vagy "pathfinding" terén. Ahhoz, hogy pl. egy okosan reagáló közeget kapj, mint ellent, maxi jól kell működjön a lehetséges út megtalálása részükről. Értem ez alatt, hogy ha ki húzzák a mozgásterüket egy előre meghatározott placcról, a végtelen játéktérbe, az azért nem olyan "sima", csupán csak csiszolásos meló. Nem vágom, mit tud vagy mit nem a motor, de gyakran ott van valami korlátozó tényező. (Vállalhatatlan esély plusz bugokra pl. )
-
Alpi.
addikt
válasz
cyberkind #17027 üzenetére
Ez egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy reakció volt arra, teljesen igazad van ! Anno egész sokan felrótták, hogy túl hosszú a W3 !
Többieknek : én egy szóval sem mondtam, hogy simán ezzel a "tudással" eléri a lehető legmagasabb rezgés fokot egy hasonló játék !
Csupán arra kívántam rámutatni, hogy kicsit erős jelzőkkel illetjük, miközben az egészet tekintve mindenkinek plusszos "még így" is !
Az, hogy 5-10 év múlva, hogy fognak emlékezni a CP2077-re : Fúú, micsoda egy fos volt ! Játszhatatlan, bugos retek !
Vagy : Kicsit döcögősen indult, de aztán csak fel egyenesedett az óriás, árnyékot vetve a következő 5 évbe érkező vetélytársakra !
Mindkét verzió elképzelhető, úgy hogy a játék ugyan az ! Így működik ma a netes világ ! És amire igény mutatkozik, azt fogják kiszolgálni, ha hülyeségeket kérünk, azokból lesz széles kínálat ! Úgyis ebbe az iranyba mozog minden, nincs is mit tenni ellene, de legalább ne toljuk teljes erőből még gyorsabban ! -
Jinxb1rd
addikt
válasz
cyberkind #17034 üzenetére
Miért állnék az úton? Ne röhögtessetek már ilyenekkel. Végre egy játék, amiben elütik az idiótán viselkedőket. A való életben is így működik, de ha nem vedd felvételre ahogy kiállsz a autópálya közepére...
Egyébként csak a gyors kocsik, illetve a nagy tömegű autók nem állnak meg időben. JOGGAL.
A járművek irányításáról meg annyit, hogy mindegyik járművé annyira más annyira egyedi, hogy ha nem tudsz vezetni akkor:
a) nicns elég, stabil fps-ed
b) nem a neked való járművel vezetszBTW: akik emlékeznek a Driver című játékra, azoknak van egy jó hírem: vannak olyan kocsik amik egy az egyben úgy viselkednek mint ott. Imádom őket. Erős kanyarodás kis kézifékkel, majd ellentartás. Olyan menő maffiózósan be lehet venni az élén szögeket, hogy kész élvezet gyorsan vezetni. Csak itt a tárcsa nem gurul le
-
Alpi.
addikt
válasz
cyberkind #17010 üzenetére
Mondjuk néha úgy tűnik, mintha lenne AI a járókelők részéről csak az irány nem ok. Esküszöm, mintha egyesek direkt be akarnák csípetni a fejüket a kerék és a sárvédő közé !
Úgy ijed meg, hogy bevetődik az autó alá !
Eszembe szokott jutni a medvés vicc, hogy Vadász, vadász, Te .... jársz ide !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- E-book olvasók
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- BestBuy topik
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- Gyúrósok ide!
- Horgász topik
- További aktív témák...
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- NVIDIA Quadro M2000 4GB 128bit GDDR5 videokártya
- 88 - Lenovo ThinkBook 16p G4 (IRH) - Intel Core i7-13700H, RTX 4060 (ELKELT)
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest