- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lo_jo
senior tag
Én úgy várom el, hogy pénzt adok a munkájáért, míg a fórummal nem a pénzt keresem magamnak.
A NMS pedig esettanulmány lett, hogy miért ne egy PR és kommunikációs skill nélküli devlead nyilatkozzon. Minden kérdésre adott válaszban gyakorlatilag a csillagokat is lehazudta az égről. A CP2077-nél én ilyen szintű ígérgetéssel nem találkoztam. A sajtó viszont generált szerintem akkora hype-ot, hogy sokan majd csalódjanak. Én tudom, hogy mire számíthatok, a casual gamerek között szerintem sokan nem.
-
lo_jo
senior tag
Szerintem senki nem mondta, de még csak nem is sugallta, hogy mit gondolj, leírtuk, hogy amiért fizetünk, azért minőséget várunk, egy vegyes fórumon pedig nem. Ha egy irodalmi kör lenne, akkor megint más lenne a helyzet, így viszont tökéltesen tudom ignorálni más katasztrófális helyesírását, de akár még nagyobb problémáit is. Ráadásul az esetek többségében egész jól átjön ezekkel együtt is a lényeg, közelében sincs mondjuk egy facebook adok-veszek csoportnak, ahol már tényleg vakargatják a fejüket az emberek, hogy mire is gondolt a költő.
-
lo_jo
senior tag
válasz sittes79 #6002 üzenetére
Hogy maximalizálod a profitot, ha nem adod el a termékedet? Nagyon sokan nem rendelték elő, tőlük 0 bevétel van, amíg tologatják, addig nem is lesz. Én tényleg nem értem, hogy mi az az üzleti döntés, amivel a termékmegjelenés 4x elhalasztása profitot termel ahhoz képest, mintha kiadnák. Azt elhiszem, hogy szarul fut, főleg a "non-pro" konzolokon, viszont a Sony és MS pénze meg kell, mert biztos csúnya kötbért kéne fizetni, ha nem egyszerre jelenne meg. Így ez is félig üzleti érdek, de szerintem a mélyén a perf probléma van.
-
lo_jo
senior tag
válasz Carlos Padre #6008 üzenetére
Szerintem XOne és sima PS4 problémák vannak, nem Series S. PC-n 1060 az ajánlott, azt megugorja lazán a Series S, de a "non-pro" current gen nem. Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy ennyire félnek a rossz review-tól, sajnos bevett szokás az iparban, hogy csak akkor van év végi bónusz, ha egy bizonyos pontszámot elért a termék. Szerintem valós probléma lehet, nem csinálnának hülyét magukból azzal, hogy dátummal együtt matricázzák fel a londoni buszokat.
-
lo_jo
senior tag
válasz Maxxy10 #6018 üzenetére
Lehet, a home office a konzolokon való tesztelést eléggé megnehezíti, mert nem lehet csak úgy saját eszközt befogni, a még meg sem jelenteket meg főleg nem lehet csak úgy puszira hazahurolni. Az meg egyik cégnek sem hiányzik, hogy azzal legyen tele a sajtó, hogy elloptak egy új konzolt vagy egy devkitet a megjelenés előtt. Meg az sem hiányzik, hogy mindenki rájuk mutogasson, ha karanténba kerül egy teljes iroda, mert a crunch miatt túlhajszolt emberek tényleg kidőlnek a vírus miatt, nem csak protokol szerinti karantént töltenek.
Nálunk "csak" webes fejlesztés megy, de küldött már telefongyártó megjelenés előtt olyan csomagot, hogy a fa dobozban szalmába rejtve egy leheggesztett fém doboz volt. Ez az akkori egyik csúcs android megjelenés előtti példánya volt, mert felhúztak rá egy kampányt az ügyféllel, amihez viszont nem volt elég bármilyen emulálás vagy szimulálás, kellett a tényleges hardver.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz VikMorroHun #6061 üzenetére
Szerintem meg indítsunk egy #mindenkifoglalkozzonasajatdolgaval kampányt, aminek kereténben nem döntesz mások helyett és meghagyod a lehetőséget, hogy aki akarja és kifizeti az árát, az megkapja a játékot. Ha ennyire el akarod engedni, akkor ezt is kár volt már leírnom, úgysem olvasod tovább a játékkal kapcsolatos fórumokat. Vagy mégis?
-
lo_jo
senior tag
Nagyon régóta kint vannak a dev kitek a nagy fejlesztőknél, főleg azoknál, akik partnerséget kötöttek valamelyik gyártóval és launch-ra készültek, jelen esetben MS biztos, hogy adott nekik Series X és S kitet.
@elite.cs11 Na ezt nem nagyon tudom elhinni. Azt igen, hogy a twitter accountot kezelő, marketinges, stb, de a fejlesztőktől és tesztelőktől kell jönnie annak az információnak, hogy valami nem jó, csúsztatni kéne. A gaming újságírás egyre messzebb kerül az ipartól, lelkes gamerek circle jerk-je lett, akik soha, még csak a közelében sem jártak egy kisebb fejlesztési projectnek sem, nemhogy egy AAA játéknak. Azért, mert valaki sokat játszik, még nem lesz jó újságíró, főleg nem játékfejlesztés témában.
-
lo_jo
senior tag
Ez több, mint vicces. Mármint az NDA nélküliség. Bármilyen szellemi munkával foglalkozó cégnél, de főleg az IT-ban teljesen alap az NDA, nem kell hozzá 1000 fő meg tőzsde, a cégnek saját érdeke, hogy ne lehessen üzleti titkokat kiszivárogtatni legálisan. A belső kommunikációhoz sem lenne normális esetben köze, sokkal kisebb cégek is meg tudják oldani. Valamint továbbra is nehezen hiszem el, hogy a fejlesztők ne tudnák, hogy teljesítmény problémák vannak azzal a termékkel, amin ők dolgoznak. Azt elhiszem, hogy a sales, marketing és egyéb dolgozóknak nem kötik az orrára.
-
lo_jo
senior tag
válasz Dyingsoul #6410 üzenetére
Én meg tesztelőként pont azzal szívok, hogy ami eddig tényleges eszközön való tesztelés volt, mert kaptunk jópárat, az most emulálva megy vagy saját eszközön, aminél kevés macerásabb dolog van. A céges policynek megfelelő wifi beállítás, security beállítások, proxy/vpn, stb. Ez 9 platform esetén nagyon nem triviális, mert még a régi generációs konzolokon sem csak játszanak tesztelés címen, hanem általában dev kittel nyomják. Anno egyébként beszéltem egy konferencián egy CDPR ex dolgozóval, aki a W3 idején dolgozott náluk. Akkor is volt túlóra (külön kiemelte, hogy nem crunch, vállalható mennyiségű és teljes mértékben kompenzált, túlóra órabérben fizetett meló volt). Később pénzügyi szektor csábítására otthagyta őket, de a túlóra nemhogy kevesebb nem lett, hanem sokkal sűrűbben, sokkal több, az agilis módszertanok miatt majdnem minden sprintben volt éjszakázás pár napig, a hétvégézés sem volt ritka. Saját körömből pedig azt látom, hogy nagyon változó, ki mennyire szereti és hogy bírja hosszú távon a home office-t, nekem sincs vele bajom, produktívnak is érzem magam a fent említett eseten kívül, de van olyan kolléga, aki bőven az irodai teljesítménye alatt van.
-
lo_jo
senior tag
válasz [Prolixus] #6775 üzenetére
Miért is? Pont ez van a cikk végén (és ez folyik a csapból mindenhol), hogy a standard DXR API miatt bármin megy, ami azt támogatja. Az AMD is azt mondja, hogy minden menni fog, ami standard, csak azok nem, amiket ez a cikk is említ.
-
lo_jo
senior tag
válasz bélanéni #6859 üzenetére
Vannak, akik az RDR2-t egy vadnyugati GTA-nak várták és csalódtak, nem is kevesen. Vannak, akik a MSFS2020-ra mondják, hogy "unalmas szar, nem lehet benne semmit csinálni". Amíg ilyenek vannak, addig 100% biztos lehetsz benne, hogy nagyon sokan fognak csalódni a Cyberpunkban is, mert nem egy más környezetbe ültetett Doom vagy CoD. Ez az én játékélményemen mondjuk semmit nem változtat.
Azt halkan jegyzem csak meg, hogy attól, hogy valami RPG, még lehet egyben FPS is, a kettő nagyon nagyon NAGYON nem zárja ki egymást. A CP egy FPS RPG. Még mielőtt csalódna bárki.
-
lo_jo
senior tag
Azt halkan jegyzem meg, hogy az nem BT adapter, nem váltható ki bármilyen másik szabvány BT adapterrel. A One S megjelenése óta árult kontroller (és 99%-ban már csak ezzel találkoztam boltokban, csak online láttam a "régit") 100% BT kompatibilis, a legolcsóbb adapter is jó hozzá, de működik telefonnal és beépített BT megoldásokkal is. A Microsoft oldalán a segédlet, hogy hogyan különböztethető meg a kettő egymástól: [link]
Szerk: Ja látom, ez már az XSX, én még a One-OneS érából néztem. Ott egyértelműen kiemelte a MS, hogy az alap One kontrollere csak a külön PC dongle-lel megy, a "refresh" pedig bármilyen BT adapterrel.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
Igen, összezavart, hogy az XSX-hez adnak a leírás szerint BT dongle-t, mert a One esetén ez nem BT dongle volt, hanem saját, wireless megoldás. Ha bármi történt vele, akkor vehettél újat, amit csak MS-tól lehetett, míg a OneS óta (a felső lap része a logo körüli terület, nem a hátsó "jön fel") sima mezei BT, amivel nem volt olyan csomag, hogy járt volna hozzá dongle, cserébe bármi jó, nekem is egy miniatűr 3 ezer forintos asus teszi a dolgát jópár éve, de pl egy beépített BT laptophoz vagy alaplaphoz nem is kellett semmi.
A dpad nekem kicsit visszalépés, a 360 kontrolleren sem szerettem ezt a kör megoldást, nagyon könnyen el tud kopni annyira, hogy lötyög, könnyű véletlenül átlós irányt nyomni valamelyik vízszintes vagy függőleges helyett. A One dpad nálam eddig a top.
-
lo_jo
senior tag
válasz bélanéni #7614 üzenetére
Nem az a szegénységi bizonyítvány, hogy nem láttál shipstopper buggal játékot, inkább az, hogy ignorálod azt, ami nem illik bele a saját képedbe, főleg úgy, hogy WT alapján ítélsz meg játékokat.
Nézd meg, hány ember szívott a PC megjelenéskor a RDR2-vel és milyen az értékelése a konzolos verziókhoz képest, pontosan azért, mert játszhatatlan volt. Nem átvitt értelemben, (nem úgy nyerít a ló, "literally unplayable"), hanem konkrétan nem indult el a játék, a Rockstar mindenki másra mutogatott, majd napokkal később egy közlemény és hírverés nélküli javítással megoldotta, addig meg bios, windows és driver frissítéssel koptatták le az embereket, beleszarva abba, hogy mindenből az volt fent, ami kellett.
Vagy nézd meg az Anthemet, ami hazavágta a konzolt, ha épp peched volt. Persze, hogy erről nem fogsz streamet meg WT videót látni, mert az ingyen kapott játékot nem merik lefikázni, mert akkor nem lesz következő ingyen játék. Ráadásul az esetek legnagyobb részében előre megkapják, telepítik, ha gond van vele, nem is kerül "műsorra", nem buknak vele egy centet sem, míg te vagy én a refunddal szívhatunk.
Azt meg már tényleg az off offjával jegyzem csak meg, hogy WT alapján véleményt nyilvánítani egy interaktív szórakoztatási formáról olyan, mintha a pornót hasonlítanád a valósághoz. Vagy mintha egy michelin csillagos séf főztjét egy fotóról véleményeznéd. Nonszensz. Én streamet a streamer miatt nézek, nem a játék miatt, kritizálni pedig olyat szoktam, amit saját magam is kipróbálok.
-
lo_jo
senior tag
Aki úgy ír full kritikát, azt eltiltanám az újságírástól. (Nem tudom, van-e ilyen "újságíró", remélem nincs) De én annak a véleményét sem tudom komolyan venni, aki lefikáz vagy istenít egy játékot más játékélménye alapján. Lehet részeiről véleményt alkotni, pl. a grafikáról vagy a történetvezetésről, esetleg a bugokról, de komplett csomagként értelmezhetetlen, ez egy interaktív műfaj, "itt kell lenned, hogy elhidd".
Ha addig bizonytalan voltam, akkor egy gameplay alapján el tudom dönteni, hogy érdekel-e az adott cím vagy sem, de nem fogok róla véleményt alkotni, max annyit, hogy számomra hanyagolható, nem az én világom, kivárom a javításokat.
Az RDR2 erre nálam elég jó példa volt, sosem voltam western rajongó, sőt, de mások elmesélése alapján megtetszett és láttam is a játékból részletet, szerencsére spoiler nélkül ismerősnél, így előrendeltem és nem bántam meg, de ez valószínűleg a szerencsén is múlott, hibátlanul indult a 0. perctől. Western rajongó továbbra sem vagyok, de az RDR2 jópár megvalósítása miatt nálam a kedvencek közé került. Ezek között van a "lassúsága" is, nekem nagyon jó kikapcsolódás volt az akkori stresszes munkám mellé, hogy hazajöttem és lovagoltam hosszú perceket két mészárlós küldetés között, segítettem elszabadult lovakat befogni vagy épp rajtaütöttem egy ku klux klán gyűlésen az erdőben, és ha nem is igazi RPG szinten, de a döntéseim befolyásolták a végkifejlethez való eljutást, de ezek mellett bejött az erős narratíva is, nekem hangulatot teremtett a komplett csomag. Ez egy gameplay videó alapján nincs meg nálam.
-
lo_jo
senior tag
Én is hallottam már ilyen véleményt, de szerencsére az "csak" magánvélemény volt, nem egy bármilyen, akár csak félig is sajtónak tekinthető fórumon.
Mondjuk ennél sokkal jobban zavart a MS Flight Sim megjelenés előtti magyar "bemutatója". Félig-meddig hardcore szimulátorosnak tartom magam, így erősen tikkeltem, amikor megláttam, hogy minden bekapcsolt segítség mellett is dobhártyarepesztő és orrvérzést kiváltó emelkedések és süllyedések voltak előadva. És ez sajnos nagyon jellemző, a szponzoráció miatt sokszor olyan játékok is bemutatásra kerülnek, amik abszolút nem az adott játékos zsánerei, de a követőtábor issza a szavát. Ráadásul egy szimulátort lehetetlen megítélni 2-3 óra után. Nekem 300 felett van a repült órám benne, de még mindig nem gondolom, hogy teljes véleményt tudnék alkotni róla.
Tény, hogy szerencsére vannak a fent említett példánál lelkiismeretesebb bemutatók, végigjátszások, stb, de még azok is a döntést segítik meghozni, nem a véleményalkotást sarkallják.
-
lo_jo
senior tag
válasz WATERDACA #7654 üzenetére
És ez a legötbb játékra igaz, majdnem mindben vannak üresjáratok, ahol nem kell annyira figyelni, közben lehet a chattel beszélgetni. Vannak esport szintű szimulátorosok, akik az egyenesben chatet olvasnak, ha épp nem előznek, ettől még az iRacing vagy az ACC sem lesz GTAV. Ahogy a CP sem.
A probléma pont azzal lesz szerintem, hogy ez egy first person nézetű RPG, ami csábító lesz a belső nézet és a fegyverek miatt a Doomtól az Armáig bezárólag minden rétegnek, közben meg abszolút nem a zsánerük.
Cifu
Én nem félek, mert amikor olyan játék jön, ahol kifejezetten érdekel a történet, akkor nem nézek semmi streamet, gameplay videót, stb, mert tudom, hogy spoiler lesz. Mondjuk én annyira elzártam magam a CP-tól, hogy semmit nem nézek róla, az utolsó a 2018-as 48 perces gameplay volt, én akarok magamnak felfedezni minden mechanikát, apróságot, a saját káromon akarok tanulni. -
lo_jo
senior tag
Értem és elfogadom ezt a hozzáállást, de én elsőre szeretem így csinálni, még akkor is, ha tudom, hogy sok dologból kimaradok, elrontom. A CP előre láthatólag nekem pont az a játék lesz, amit ha nem is egymás után, de többször végig fogok játszani, mert adott a lehetőség, hogy másképp csináljam, ad valami újat a következő nekifutásra is. Így elsőre lehet, hogy nem teljes, de legalább a saját tapasztalatommal gazdagodik az élmény, nem mások bemutatójából.
Mivel nem egy kompetitív játék, ahol esélytelen vagyok, ha nem az adott metát követem, így abszolút nem zavar, ha nem tudok róla semmit. Egy szimulátornál azzal indítok, hogy megnézem, mi az adott autó-pálya kombóra a top 3-5 beállítás és azok alapján kezdem a saját ízlésemre alakítani, ott nem egy online versenyen akarok setup élményt szerezni.
Vagy pl a The Book of Eliból elég, ha valaki előre elmond egy mondatot és már másképp nézed. Nem tudod, hogy mi hogyan fog történni, mi jön a következő jelenetben, de már nem úgy látod, ahogy azt kitalálták. (Ennek ellenére nem szeretem a filmet, csak nagyon tetszett a megoldás benne)
-
lo_jo
senior tag
válasz cyberkind #8146 üzenetére
Az RTX árnyék nem szép akar lenni, hanem élethű. (A valóság sajnos sokszor nem olyan vibráló élmény, mint egy csúcsgrafika.) A GTA példához hasonlítva ez sikerül is. Az árnyékok ilyenek, minnél messzebb vannak attól a tárgytól, ami árnyékod at, annál "lágyabb", elmosódottabb a szélük. Ennek a "régi" kiszámolása is elég gépigényes feladat, ezért van egy csomó játékban külön kapcsoló a soft shadow-ra. Egy kis magyarázat.
-
lo_jo
senior tag
válasz gyimger #8631 üzenetére
Steamen alapból rákerül egy védelem, amit ugyan ma már fél perc alatt törnek a csapatok, de még mindig illegális lesz úgy játszani vele, ellenben teljesen legális és jogtiszta a gog drm mentes verziója. Tény, hogy nem fenyeget senkit a veszély, hogy a Valve egyhamar csődbe menne és bedöntené a Steamet.
Nálam gog, mert dobozos példány, de nem is problémázok, hogy ezért ne lehetne éjszaka játszani, addig pörög a Flight Sim, reggel pedig kényelmesen elmegyek érte a boltba (vagy várom a futárt, ha addig bezárnák a plázákat) és lekapcsolom magam a netről, hogy ne lássak idióta spoilereket. Gog accountom eddig is volt, ahogy van epic, ubi, origin, stb kliens is a gépen, nem futnak, nem kérnek enni, amikor valamelyikből játszanék valamivel, akkor meg elviselem azt a fél-egy perc update időt. Sokszor akciós egy-egy platformon valami, ott veszem, ahol épp olcsóbb. Ja és ezek kellenek, ha valaki úgy nyomja, mint én, hogy bedob 1-2 hónapra előfizetést valamelyikre egy adott játék miatt.
-
lo_jo
senior tag
válasz bélanéni #9307 üzenetére
A kereskedők (nem a scalperek, hanem a boltok) haszna még mindig lófütty, tipikus "iparági standard" 3-5% ebben a kategóriában. Nagykerekben a nettó árak vannak elszállva, azt már én sem tudom, hogy ők árazzák így vagy a disztribútor/gyártó, de elég kemény. Egyébként nincs koncepció mögötte, nem kell belelátni semmit, nagyon kevés kártya készül mindkét oldalon, a hiány pedig felveri az árakat. Ha roskadoznának a polcok VGA, CPU és konzol vonalon is, normál árakat látnánk. Az sem olcsó, lelassult a fejlesztés, de az R&D költségei sokkal nőttek.
Nekem még mindig ráér, egy 1060-nal fogok nekivágni, olyan beállításokkal, amivel megvan a 60-75 fps, ebben a tartományban szépen működik a nem hivatalosan gsync compatible monitorom. Majd jövőre jöhet az új kártya a második-harmadik végigjátszásra és mehet az ultra és/vagy rtx on, de nem vágok eret.
-
lo_jo
senior tag
válasz nubreed #9314 üzenetére
Ha van rálátásod nagykerre, akkor elég könnyen kijön a matek, hogy az ott látott ár + 3-5% (jó, lehet, hogy néhol 7-10 is megvan) + 27% áfa adja ki a kisker árat. Az egy év bolti garanciás meg simán csak EU-n kívüli nagykerből beszerzett, azt sem nehéz kitalálni, hogy melyikből.
-
lo_jo
senior tag
Tegnap pár órán át túrtam a netet, hogy hol lehetne beszerezni a Razer extended egérpadot, most is olyat használok, csak Overwatch designban és nagyon szeretem. Arra jutottam, hogy csak a Razer Customs shopból, ami csak és kizárólag USA-ba szállít jelenleg. Pedig nem sajnálnám érta a nettó 40 dolláros árat sem, persze vám nélkül, rendes EU beszerzésből. Ha erről tudsz te vagy bárki valamit, azt megköszönném.
-
lo_jo
senior tag
Ezt a folyamatos hivatkozási alapot, hogy CDPR, valaki elmagyarázhatná. Értem, a W3 kitűnő lett (engem a fantasy ezen formája kicsit sem érdekel, de en bloc, mint játék tényleg nagyon jó), de a korábbi részekkel a játékosok legnagyobb része nem játszott. Aki meg igen, azok szerint is max történetben jó, mechanikákban és teljesítményben azok sem hoztak semmi extrát megjelenéskor, sőt. (szigorúan vegyesen válogatott vélemények, saját tapasztalatom az 1-2 részekkel ténylegesen 0) Ezeken felül jött még tőlül egy Gwent meg a Thronebreaker. Ez nálam minden, csak nem az a pedigré, ami miatt a csodát várom. Ráadásul a pedigré is olyan, hogy elég egyszer elrontani, onnan a kutya nem hozza vissza, nézzük csak meg, mi lett a Bioware-rel, a Bethesdával (mint fejlesztő, nem mint kiadó), stb, stb. Ez is csak egy jelen generációra indult, következőre átcsúszott cím, nem váltja meg a világot, szerintem nem is akarja, csak aki Cyberpunk rajongó (témakör, nem a játék, ami még mindig nem jelent meg), az erre van kényszerülve.
-
lo_jo
senior tag
Ha üvöltözést akarok hallgatni, lemegyek a közeli italbolt elé és hallgatom, ahogy a vendégmunkások szórakoznak a műszak után. Ha önmagát istenkirálynak beállító casualt akarok nézni, ahogy játszik... na arra nincs alternatívám, olyankor megnézem újra a Microsoft Flight Simulator 2020 videót és úgy érzem magam, mint az utasok a virtuális gépen: vér ömlik a fülemből és a szememből. Bármi, amihez nem kell gondolkozni, megy neki, de egy kicsit is összetettebb játék már JANIBAZDMEG mémbe megy át.
-
lo_jo
senior tag
válasz WATERDACA #10933 üzenetére
A hivatalos gépigénnyel nagyjából pariban van, mert a 1060 a 980 alá jött egy picivel erőben.
bélanéni: Én pedig szakmámból adódóan nagyon figyelek a bugokra, mert éppenséggel szoftvertesztelő vagyok A W3-ban Roach a mai napig tud érdekes dolgokat művelni, de arról ne is beszéljünk, hogy a CDPR saját játékában is kifigurázta, keress rá a Gwentben milyedn a Roach lap Persze nem mindenkinél, de bizonyos bugok természetükből adódóan ilyenek, van, aki soha nem találkozik velük, van, aki 10/10 reprodukálja.
Aki nem akarna keresni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz Plazmacucci #13801 üzenetére
Semmit nem csinál PC-n az a konfig fájl, próbáld meg elindítani annak megfelelő géppel és nézd meg, mire jut.
Szerk: Mármint lehet, hogy csinál valamit, de hogy nem az a default érték, ami oda van írva, az 100%, másfél giga ram SEMMIRE nem elég AAA címeknél évek óta.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz Plazmacucci #13808 üzenetére
Nem, nem hazudik, de nem a 1,5 giga ram a default, azzal meg sem szólalna. A legegyszerűbb monitorozással is kiderül, hogy ennél jóval többet foglal le a játék. Szerintem egy bizonyos szint felett érhet valamit. 16 giga ramom van, kipróbáltam 8 és 12 beállítással is, pár százalékon belül volt a ram foglalás, hol ide, hol oda, tehát még konzisztensnek sem mondható az eredény. Ugyanezt próbáltam 8gb vrammal, semmi különbség nem volt a 8 és a 3 között, ugyanúgy 7900mb körül mozgott az allokált ram. Fps-ben pedig ugyanazokkal a beállításokkal (mert azokhoz nem nyúltam, csak konfig file-t írtam át) ugyanott ugyanannyi volt, hibahatáron belüli eltérésekkel, de szintén nem konzisztensen. A példákat olvasva úgy tűnik, hogy a 11gb vram és a 32gb vagy több ram mellett van értelme állítani.
-
lo_jo
senior tag
válasz SenorGrande #13813 üzenetére
Igen, az az egyik mellékküldetés, ha végiglapozol a listádban. -
lo_jo
senior tag
válasz mettek #16643 üzenetére
Ezt hogy érted? Az asztali szerepjáték és a hozzá tartozó lore a háttérsztori, erre épül a játék. Mi van túltolva? Ez egy kész világ, amire a CDPR fejlesztett egy játékot. Ismerek olyat, aki több, mint 10 éve ugyanazzal a karakterrel, ugyanabban a társaságban nyomja az asztalit.
-
lo_jo
senior tag
A TAA szellemkép nem bug, sajnos ilyen a TAA. RDR2-ben külön állítási lehetőség van TAA sharpeningre, ami kicsit javít rajta, de nem szűnteti meg. Nekem sokkal zavaróbb volt bármelyik F1-ben, hogy az autó orrán az antenna és az első szárny iszonyatos ghostingot protukál.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
Van mód, de az már post process effekt, ami általában erőforrásigényesebb és vannak ugyanúgy negatív mellékhatásai a javulás mellett, mint a TAA-nak önmagában. Az RDR2 és valamelyik korábbi Codemasters F1 kiemelkedő példák a rossz TAA alkalmazására és beállítására, a CP2077-ben a gyors autózáskor nagyon látványos, de azon kívül számomra nem zavaró. Az F1-ben a kocsi orrán lévő antenna viszont mindig pont a látótér közepén hagy saját magából 3-4 extra példányt, kifejezetten idegesítő. Lehet próbálkozni VGA driverből sharpeninget állítani vagy megfelelő reshade beállításokkal, ha valakinek van hozzá türelme.
-
lo_jo
senior tag
válasz Plazmacucci #18579 üzenetére
Az ubi sem? AC Unity? De az EA-től is kitűnő példa az Anthem, ahol safe mode-ba kellett bootolni a ps4-et, hogy helyre hozd. A CP ennek szerencsére közelében sincs.
-
lo_jo
senior tag
válasz #69523456 #19272 üzenetére
Te hoztad fel az UE5 tech demot ("Az Unreal engine 5 valóban be lett nézve részemről, ugyanakkor az ezzel készült demo az én szememben nagyságrendekkel jobb és szebb grafikát mutat, mint a Red Engine"), mi pedig a tech demot értjük tech demo alatt, nem a pongyola újságírás által felcímkézet Crysist, ami egy teljes értékű játék, player interakciókkal és magas gépigénnyel. Nézd meg, hogy az UE4 tech demo mit mutatott és nézz megy egy random átlag UE4 játékot. Vajon miért nincsenek az UE4 játékok a "játszható" párizsi apartman szintjén? Vagy fordítsuk meg a kérdést. Miért nem lehet semmivel interakcióba lépni a párizsi apartmanban? Igen, vannak elemek, amiben az UE4 is már tud szebbet mutatni, mint a RedEngine, csak vegyük figyelembe, hogy milyen körülmények között. Hány nagy sikerű open world játék alatt duruzsol UE4?
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...