Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mr_ricsi

    veterán

    válasz neduddgi #19 üzenetére

    ''De amikor éppen olyan folyamat zajlik, amikor nincs rá szüksége, akkor megint hozzácsapja az amúgy is meglévő videoram mennyiséghez. Azután újra visszaveszi tőle.''
    Ez megintcsak hülyeség! Az AGP aperture csak folyamatos memóriaterület lehet, de teljesen véletlenszerű annak az esélye, hogy éppen az AGPap.-val szomszédos terület szabadul-e fel.
    És a visszavételt hogy gondolod? Mi lesz a benne lévő textúrákkal?

    ''ennyi viszont tényleg gyorsít, mert bizonyos mértékig cashként is használja.''
    Mit cache-el? A rendszermemóriát egy vele pontosan megegyező sebességű memóriával??? Vagy a VGA RAM-ot egy sokkal lassúbbal???
    Tisztában vagy egyáltalán azzal, mi a cache működési elve?

    ''Kb 32-64 MB a jó beállítás. A mostanában szokásos értékeknél inkább 64, de semmiképpen nem több. ''
    Aki csak a 3Dmark '03-t futtatja, annál ez a recept beválik.
    Aki viszont játszik a gépével, az 8-256MB között bármire állíthatja, nem befolyásol semmit.
    (A 128MB csak azért javasolt, mert én is láttam már olyan progit, aminek a read_me-jében írták, hogy nem indul el, ha nincs legalább ennyi beállítva, ill. -ha jól emlékszem- a 3D2001 is kilép a körhintás tesztből, ha kevesebb van engedélyezve.)

Új hozzászólás Aktív témák