Hirdetés
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- OLED TV topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Vezetékes FEJhallgatók
-
PROHARDVER!
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.

Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzuL
tag
ez baromság.
During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client. (ezt te magad is kimásoltad már). ha belegondolsz ebbe, akkor ez azt jelenti, hogy a szerver másodpercenként (átlagban) 100-szor megnézi a helyzetedet, milyen fegyvered van, hp-dat, stb. ha tegyük fel 20 ember van a szerveren, akkor ehhez sokkal nagyobb gépigény szükséges, és nem tudja 100-szor megnézni mindenkinél ugyanezt, mintha csak 10-en lennének, tehát csak mondjuk 50x futtatja végig. így máris feleződött a tickrateünk.
Új hozzászólás Aktív témák

Archívum 1: [link]
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kuponkunyeráló
- Formula-1
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Milyen routert?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Felsőkategóriás Gamer PC! Csere-Beszámítás! R9 9800X3D / RTX 5080 16GB / 32GB DDR5 / 2TB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 7700 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB ASUS TUF GT301 GIGABYTE 750W
- Dell OptiPlex 9020 Micro, Intel Core i5-4590T, Wifi kártya
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB SilentiumPC Signum SG1 TG FSP 700W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA 400W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



