Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Apple MacBook
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Dell notebook topic
- OLED monitor topic
- Everest / AIDA64 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hermanyi
#7418
üzenetére
Grafikát inkább hagyjuk, nagyon régi már az alapjáték, akinek ez prioritás az el se kezdjen vele játszani szerintem. Viszont a mod fizikája nagyon jó, iszonyat nehéz lett, ami végre azt jelenti hogy pl. Hringen 1:22 volt a legjobb köröm, de kb. 10 körből 7-ben szanaszéjjel töröm az autót
Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 
Új hozzászólás Aktív témák

- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Tesla topik
- Építő/felújító topik
- Path of Exile (ARPG)
- Lexus, Toyota topik
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Apple MacBook
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Sapphire Pulse 6800XT 16Gb Kitűnő! Ingyen posta!
- Cisco Telepresence MX300 G2 - 55" Interaktiv Monitor - Konferencia rendszer
- 70" Interkativ Érintőképernyős Monitor / All In one PC - InFocus INF7021A Multi Touch
- Microsoft Surface Hub (v1) 1597 - 55" All in One PC - Érintőképernyős monitor
- Dell PowerSwitch N2048 48 Port Gigabit Ethernet 2 Port 10Gb SFP+ Switch
- Bomba ár! Lenovo X13 Yoga G1 - i5-10G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 


