- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Negyedszer juthatunk a peremvidékre egy új GeForce megvásárlásával
- OLED TV topic
- A Battlefield 6-tal tenné vonzóbbá Core CPU-it és Arc GPU-it az Intel
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
dobragab
addikt
válasz
maestro87 #5481 üzenetére
Ha jól értelmezem, a --FLOAT és a --DOUBLE független egymástól. Azaz ha csak --FLOAT=32-t adsz neki, akkor a double ugyanúgy 24 bites marad, ami szerintem nem vicces. Zavaró lehet, hogy a float pontosabb, mint a double, sőt, szemantikailag is rossz.
Így a float 32 bites értékeket tud tárolni, de számolni csak 24 bittel tud. C szabvány szerint minden lebegőpontos művelet előtt double-re vagy long double-re konvertálódnak az operandusok. Szóval a te esetedben semmit nem ér.
Ha 32 bites lebegőpontos számítás kell, akkor --DOUBLE=32 mindenképp kell. Az a te döntésed, hogy a float-ot meghagyod-e 24 bitesnek, és ahol kell a pontosság, ott double-t írsz float helyett; vagy teszel az egészre és mindkettőt 32 bitesre állítod. Én az előbbit tenném, figyelembe véve a saját kódolási stílusomat. Mindenhol double-t használok, kivéve ott, ahol a memóriával takarékoskodni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER P termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3121, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest