Hirdetés
- Keserű jövőképet ígérő lövöldével dobná meg az új GeForce eladásait az NVIDIA
- Három játékprofillal készült az új Arc meghajtó
- Befutottak a beágyazott rendszerekbe szánt, tempós Ryzenek
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megköveteléséből
Aktív témák
-
BaLinux
tag
De jó látni hogy van még rajtam kívül ember aki az ilyen szimulációkat szereti :)
A több labdás probléma már egy komoly dolog. Tavaly írtam egy 2d-s fizikai szimulátort c++-ban, ami támogatja a kör és poligon (konkáv is!) alapú ütközést. Egy lassan készülő kis játék fizikai motorja lesz amúgy. 2-3 hétig agyaltam rajta szüntelenül, összesen 77k kód.
A kör alapú, ami neked kell, még nem olyan bonyi, mert egyszerűen meghatározható minden labda-párra az az idő, amikor a jövőben adott aktuális sebességükkel ütközni fognak. A poligonos viszont már bonyolult, és pontatlan is, de azért működik.
Az ütközés számításához kell egy kis fizika (pl. én figyelembe veszem a tömeget, tehetetlenségi nyomatékot és rugalmasságot is).
Az ütközés csak abból áll, hogy az abban résztvevő objektumok sebessége megváltozik az adott összefüggések alapján.
A #13 hozzászólást intéző kollega által javasolt módszerrel kellene továbbvinni a programod, mert a tiéd a cos/sin miatt lassú, viszont közel ugyanolyan pontatlan, tehát nem sok előnye van.
Ha érdekel, szívesen segítek.
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3623, 94% Akkumulátor
- Új pc házak! Kèszleten!
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I HDMI I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Eladó egy wittings steel hr sport hibrid okos óra dobozával töltővel
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest