Hirdetés
- Autós kamerák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cog777
őstag
Sziasztok!
Most nézem át a c++ operátor overloading-ját, van két megoldás:
class Point
{
public:
Point(int x, int y) {Point::x=x;Point::y=y;}
Point operator+(Point &p) {return Point(x+p.x, y+p.y);}private:
int x,y;
}A kérdésem:
"Point operator+(Point &p) {return Point(x+p.x, y+p.y);}" Miért lehet elérni a "p.x"-et??? (illetve a p.y-t?) (Az adatrejtés elve miatt kérdezem, hiszen private )A másik megolds szinte ugyanez:
class Point
{
public:
Point(int x, int y){Point::x=x;Point::y=y;}
friend Point operator+(Point &p, Point &q) {return Point(q.x+p.x, q.y+p.y);}private:
int x,y;
}Itt már értem, hiszen a friend el tudja érni a private adatokat!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Duplázni félévente
- Elektromos autók - motorok
- 8000 mAh-s aksi a Kínában most bemutatott Honor 500-akban
- Autós kamerák
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Bontatlan DJI OSMO Mobile 6 - ez elbírja a 16 pro max-ot!
- magyar billentyűzet - 165 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- HP Omen gamer szék Citadel
- Xiaomi 15 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4060Ti 16GB GameMax Aero Mini ECO ADATA 650W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


