- Videós, mozgóképes topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mégis mehetnek Kínába az áprilisban korlátozás alá helyezett AI gyorsítók
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- Milyen TV-t vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rendben, hétfőn át fogom írni akkor. Amikor azt kerestem a neten, hogy hogy lehet vector-t átadni függvénynek akkor ezt a két módszert láttam. Már kicsit rozsdás a C++ tudásom, de próbálom feleleveníteni. Nem programozó vagyok, hanem fizikus, aztán van, hogy hosszabb ideig nem kell programozgatni és ilyenkor feledésbe merül pár dolog.
(#2619) proof88
Az *E1 és az *sz_E nem tömbökre mutató pointerek. Az E1 a foton aktuális energiája, az sz_E meg egyszerűen azt számolja, hogy hányszor lépett kölcsönhatásba (azaz hányszor történt energialeadás). Ugye a program úgy működik, hogy mindig indít egy adott energiájú fotont, az pedig a detektorba belépve kölcsönhatásba lép a detektor anyagával, szóródik, elnyelődik stb. és egy ilyen kölcsönhatás után veszít az energiájábólKöszönöm még egyszer a segítségetek.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos autók - motorok
- Okos Otthon / Smart Home
- Bittorrent topik
- Videós, mozgóképes topik
- OTP Bank topic
- Motoros topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- PlayStation Plus Premium előfizetések