Hirdetés
- Alaposan felpumpálta AI gyorsítójának izmait a Google
- Kisebb "atomreaktort" avatott a Minisforum
- A Microsoft bedurvult, így a jövőben keményen odacsapnak a veszélyes drivereknek
- Scalperektől félti RAM moduljait a Framework
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rendben, hétfőn át fogom írni akkor. Amikor azt kerestem a neten, hogy hogy lehet vector-t átadni függvénynek akkor ezt a két módszert láttam. Már kicsit rozsdás a C++ tudásom, de próbálom feleleveníteni. Nem programozó vagyok, hanem fizikus, aztán van, hogy hosszabb ideig nem kell programozgatni és ilyenkor feledésbe merül pár dolog.
(#2619) proof88
Az *E1 és az *sz_E nem tömbökre mutató pointerek. Az E1 a foton aktuális energiája, az sz_E meg egyszerűen azt számolja, hogy hányszor lépett kölcsönhatásba (azaz hányszor történt energialeadás). Ugye a program úgy működik, hogy mindig indít egy adott energiájú fotont, az pedig a detektorba belépve kölcsönhatásba lép a detektor anyagával, szóródik, elnyelődik stb. és egy ilyen kölcsönhatás után veszít az energiájábólKöszönöm még egyszer a segítségetek.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Assetto Corsa Rally
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Steam Deck
- Apple asztali gépek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Battlefield 6
- Scalperektől félti RAM moduljait a Framework
- További aktív témák...
- Önerő nélkül is elvihető! Részletfizetés. 27 % Áfás számlával Dell Alienware QD-OLED gamer monitor
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD I W10 I Gari!
- DJI Osmo Pocket 3
- Sony Playstation 5 1tb, Újszerű, Dobozával, 12 hónap garanciával