- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen házat vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen egeret válasszak?
- RAM topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát persze, mert a BL1-ben lineárisan skálázódott a szinteddel a fegyver ereje. Ha nem is 11-12-es szinten, de a 30-35-ös szintű cuccokat simán lehetett végig használni, egy elemental fegyver vagy mondjuk egy Double Anarchy esetében már annyira sokat nem számított a 2x-es szorzó, amit egy 65-ös szintű cucc adott volna.
A BL2-től már exponenciális volt a skálázódás - a BL2-ben kb. 1.14^(szint), a BL-PS-ben kb. 1.1^(szint), a BL3-ban meg nem tudom. A PS amúgy szerintem elég jó ilyen téren, avulnak a fegyverek, de ami tetszik, ahhoz azért lehet ragaszkodni 8-10 szinten keresztül.
-
Én arra vagyok kíváncsi, hogy a trailer ellenére tetszett a film, vagy egykutyának láttad. Azon senki véleménye nem fog változtatni, hogy szerintem a trailer gyalázatos, de ha valakinek tetszik a film, aki a trailerről ugyanígy vélekedik, akkor esetleg érdemes lehet megnézni.
-
Jövőre lesz folytatás...
-
Moxxi még OK, mert őt már az első felbukkanásakor is a plasztika meg a smink tartotta össze - a pre-sequelben volt egy kis oldalirányú elhajlás, de amúgy végig a korát tudomásul venni nem akaró delnőt hozta.
#3624 Daelion: na ja, Roland a BL2-ben irdatlan faarc. Claptrap kevésbé zavar, Jack Black szerintem hozni fogja a karaktert, még ha más is a hangszíne. Egyelőre nem érzek nagy motivációt, hogy megnézzem, de egy ilyen témában bármikor rátörthet az emberre a hangulat, 2 óra meg nem olyan sok.
#3625 Yutani : Moxxi ld. fent, Lilith 22 éves volt a Borderlands 1 elején. Cate Blanchett egy istennő, -10 évet simán elhinnék neki, ha nagyon szépen megkérne, akkor még -15-öt is
, de a 30 az nem sok, az rengeteg.
-
válasz
Daelion #3568 üzenetére
Nem az akcióval van a gond, hanem a weapon / map screenekkel. A weaponnél egy idő után megszoktam, hogy a click-click vagy működik, vagy nem, és használtam drag&dropot (kényelmetlen, de legalább kiszámítható), de a mapen baromira irritált, hogy teleportáláshoz ki kell jelölni a FT stationt egérrel, át kell ugrani az E gombra (merthogy nekem az End a use, és itt jön be a remap bug), és azt hosszan megnyomni, hogy aztán vagy oda teleportáljon, ahová gondoltam, vagy nem.
Az indítást gondolom az egyszálas CPU-teljesítmény meg a RAM sebesség limitálja, azért gyorsabb Nálad valamivel, amúgy nekem is NVMe SSD-ről ment. A startup videok kilövése nem tudom, hogy gyorsít-e, nekem úgy tűnt, hogy azok alatt is megy az engine init.
A lényeg pont az, hogy nekem alapvetően rendben volt a gunplay, de nem voltam nagyon elájulva tőle; jobban tetszett az, ami a korábbi részekben volt. Ha lett volna überkirály gunplay, akkor könnyebb lett volna lenyelni az idegesítő szarságokat (bár az írástól akkor is kiakadok), és ha nincsenek a szarságok (ie. az írás is legalább azon a szinten van, mint a TPS), akkor a játék jó élmény lett volna a közepes gunplay-jel is. Így kombinálva túl sok volt a kompromisszum.
-
A MOBA-sodás kapcsán:
- Vizuálisan nekem nagyon adja magát a hasonlat, az ellenfelek megjelenése, mozgása, a health / shield barok animációja sokkal dinamikusabb, "pulzálóbb" mint egy hagyományos FPS-ben - a harcok látványa sokkal inkább pl. egy Overwatch-ot (vagy akár Battleborn-t) idéz, mint a korábbi BL játékokat.
- A mobok egy old school FPS-ben általában jönnek valahonnan, és a fizika törvényeivel relatíve szoros kapcsolatban közlekednek. A random felbukkanó, ill. a párszáz méteres távolságokat másodpercek alatt legyőző ellenfelek megintcsak a Battlebornból ismerősek - mondjuk itt lehet, hogy kicsit túlzottan általánosítottam, és ez nem annyira jellegzetes MOBA-sajátosság.Az nagyon érződik a játékon, hogy az egér / billentyűzet másodlagos citizen, simán elhiszem, hogy kontrollerrel remekül ki van csiszolva, ill. azt is, hogy van, akit a problémák kevésbé zavarnak. Nekem 1000+ óra BL1 + BL2 + BLPS után (az 1 és a 2 között sok a vizuális különbség, de a működés majdnem ugyanolyan) túl sok reflex van a kezemben ahhoz, hogy komfortos legyen az a katyvasz, amit a BL3-ban látok, de ez rugalmasság kérdése is.
A lényeg sajnos az, hogy nem igazán élveztem a játékot, miközben a kissé már megkorosodott BL1 alapjáték a mai napig veszettül fun. Nem mondom, hogy kár a belerakott időért, ennyire nem rossz a helyzet - de az egy végigjátszás az bőven elég volt belőle, és hát a 687 órányi BL2-höz képest... ouch.
-
Na, végigküzdöttem magam a játékon - írok róla pár keresetlen szót...
Nekem úgy tűnik, a Battleborn nem-sikere nem ábrándította ki a Gearboxot a MOBA műfajból - olyannyira nem, hogy második kísérletként a legsikeresebb IP-jük 3. (4.?) részét használták fel. Persze nem tisztán - míg a harcok vizuális megjelenése, az ellenfelek mozgása, az encounterek (legalábbis jó részének) működése teljesen egy MOBA-játékot idéznek, a fegyverek hozzák a tősgyökeres, némileg továbbgondolt Borderlands-élményt. Az eredmény egy egészen fluid dolog lett, a harcok pörögnek ezerrel, és valószínűleg a MOBA-kedvelők számára nagyon meggyőző az eredmény - aki pedig nem MOBA-fan, de nem kimondottan utálja a műfajt (ld. én), az is többi-kevésbé meg tudja találni benne a számítását - legalábbis ha a játék többi eleme jól működik. És itt kezdődnek a gondok...
Az egyik nagy probléma a játék UI-ja. Míg a BL2-ben fontos marketing-szempont volt a PC-s játékosok igényeinek kiszolgálása, a 3-asban olyan érzésem volt, mintha az egér-billentyűzet kombó egyfajta utánérzésként lett volna hozzácsapva a játékhoz. A billentyűk átdefiniálása nem minden képernyőn érvényesül (WTF????), az egér pedig... Akár a map-screenen, akár az inventory-ban próbáltam valamit csinálni gyorsan, jellemzően Benny Hill-zenéért kiáltó szerencsétlenkedés lett belőle, csak pislogtam, hogy hová sikerült éppen teleportálni, vagy teljesen váratlan fegyverek jelentek meg a kezemben. Nem tudom, minek kellett felborítani azt, ami az első két részben teljesen jól működött, mindenesetre az új UI nekem kinyírta a játékból a fegyverekkel való piszmogás örömét.
A másik, még nagyobb probléma az írás. A pre-sequelben már lehetett érezni, hogy az első két részben maximumon pörgő hülyeség-generátor kezd elfáradni - gondolom, nem csak én reménykedtem benne, hogy a több év szünet jót fog tenni, és a kreatív energiák feltöltődnek. Ehelyett olyanok a játékban megjenő szövegek, mintha a verbal_diarrhea.exe programmal generálták volna őket, jellemzően hosszan, néha percekig kell állni és hallgatni a hülye karakterek végeérhetetlen dumáját, amiben se érdemi információ, se érdemi humor nincs. Van persze pár jobban sikerült karakter és pár véletlenül működő tréfa, de ez sajnos csepp a tengerben. A szokásos mindent megnézős stílusban kezdtem a játékot, de rövid idő után muszáj voltam elhagyni a mellékküldetéseket - a két perces fetch-questek további 2-3 perc szófosással kiegészítve szimplán elviselhetetlenek voltak.Vizuálisan elég jól sikerült a játék - sokszor jutott róla a Rage eszembe, de ez egyáltalán nem baj. A wildland + techno-wreckage kombináció varázsa itt is működött, és a hatalmas, félig mesterséges terek, amiket a korábbi játékokban hatalmasat dobtak az atmoszférán, itt is megvannak, és remekül működnek. Mindehhez ráadásul teljesen baráti gépigény társul - fullHD felbontásban, medium beállítások mellett szinte folyamatosan 60 FPS felett ment a játék az oroszlánnak éppen nem nevezhető GTX 1650-nel. Az egyetlen probléma a töltési időkkel van - a játék elindulásához több, mint 1.5 perc kell, ami a C64-es középkort idézi (a kazetta után, de még a gyorstöltők széleskörű elterjedése előtt). Ez egy kicsit korlátozza a gyakori ide-oda ugrálás iránti hajlandóságot is, ami pedig egy jó újítás... lenne, ha működne rendesen egérrel.
Vizuális téren talán még érdemes a nagyobb boss-okat kiemelni, helyenként rendesen elgurult a gyógyszer, és pusztán a megalomán megközelítés sokkal jobban működik humorként, mint amit az írói team produkált. Hint-hint.
A soundtrack ízlés dolga, nekem nem nagyon tetszett, de ezt a legkönnyebb orvosolni. A hangok jellemzően jók.Summa summárum, nekem óriási csalódás a játék. Ha maga a harc idegesítene, azon túl tudnám tenni magam, mert a Gearboxnak szíve joga, milyen irányba viszik a játékukat. De ez az aspektus a MOBA-sodás ellenére is alapvetően rendben van - volt pár swarmos harc meg 1-2 boss, ami fárasztott, de ezeket egyszerűen brute force-ban le lehet tolni pár FFYL és meghalás mellett, aztán lehet továbbmenni. Viszont a hanyagul összeb***ott kezelésre, ill. a katasztrófális írásra nincs mentség, és ezek nekem teljesen tönkrevágták az élményt. Ebben a játékban is lehetett volna 80-100 óra jókedélyű fun, még ha a Borderlands 2 szintjén nem is sikerül megközelíteni - ehelyett lett 15-20 óra, vegyesen közepesen szórakoztató harc és kínlódás, és a TVHM meg a Mayhem mód minden ígérete ellenére szeretném mielőbb elfelejteni, hogy a sorozatnak van 3. része is. Bye bye, Borderlands...
-
Köszi a tanácsokat, srácok. Igen, ideálisan olyasmi kéne, ami a BL1-ben volt, de az már a BL2-ben sem ment, és az 1-ben is csak azért, mert voltak a weapon proficiency-k. Szóval kevesebbel is beérem
A sniperes szirén egy egészen váratlan fordulat, arra biztosan rápróbálokA Fl4k-es video is érdekesnek tűnik, az pedig, hogy Jakobs, az egyáltalán nem hátrány
-
Sziasztok, asszem teszek még egy kísérletet a játékkal, back to basics elven - miután a BL1-ben a sniperkedést élveztem a legjobban, itt is megpróbálok arra tartani. Nektek van preferenciátok, melyik karakterrel érdemes? Gyors google annyi eredményt hozott, hogy majdnem mindegy, esetleg Fl4k kicsit inkább, mint a többiek. Más javaslat esetleg?
Köszi!
-
Köszi a tippeket mindenkinek. Asszem bepróbálok egy Fl4ket nyaralás után
-
Ha már az újrakezdés szóba került - hónapok óta nem nyúltam a játékhoz, Moze-zal nemigen fogom folytatni (minél tovább játszottam, annál jobban irritált az action skillje). Gondoltam, megvárom, amíg lesz save editor, és átoperálom, de most, hogy már van pár, úgy tűnik, hogy pont a class-t nem lehet megváltoztatni bennük.
Az első részben Mordecai volt a kedvencem, Lilith OK volt, a kettesben Salvador és Maya volt a legjobb, ill. Gaige OK volt, a Pre-sequelben Wilhelm tetszett a legjobban, Nisha és a doppelganger is elment szódával. Ezek alapján tudtok javasolni karaktert, akivel várhatóan jobban járok, mint Moze-zal? Köszi!
-
válasz
rumkola #2700 üzenetére
Igen, úgy fest, a Win10-ben már használható az automata opció, nem azt csinálja, ami régen volt, hogy a fizikai memória méretét megszorozza 1.5-tel
Én amúgy 2GB-ot adtam neki, aztán jónapot.
A "nem véletlenül van"-t inkább hagyjuk, semmi nem indokolja a szükségességét, de a Windows-nak azért kell. Amivel nem is lenne gond, ha még mindig HDD-t használnánk. De nem HDD-t használunk.
-
-
Karácsony alkalmából felszabadult egy 120-as SSD, úgyhogy felpattintottam rá egy szűz Windows-t meg egy izolált EPIC launchert - és akkor már csak megnéztem kedvenc szériám 3. részét is.
Az első benyomásom az volt, hogy egy 2. iterációs béta-tesztben veszek részt - a játék már egész jól működik, de még egy csomó dolog félkész, sok a random perf probléma, és maga a gameplay is köhög - tele van remek ötletekkel, de ezek nincsenek konzisztensen implementálva a játék teljes szélességében. Az írás (elsősorban a dialógusok) pedig még nagyon messze vannak a késztől.
Hmmmm... Szóval 3+ hónappal a megjelenés itt tartunk? Lesz ez még egyáltalán jobb? Maga a core gameplay / gunplay tetszik, láthatóan sokat agyaltak és dolgoztak rajta, az egész flottabb, mint a 2-esben, egy csomó jó újítás is van (és gondolom, 2-3 óra játékkal csak a felszínt kapargatom, lesz még rengeteg olyan, amit nem láttam) - de az idétlen inkonzisztenciák állandóan megakasztanak.
A sztori és a dialógusok pedig... már most averzióm van a story missionöktől, az időhúzással kombinált kínos erőlködés leginkább szomorú a korábbi részek tükrében.Gondolom, beletolok pártíz órát, aztán kiderül, mennyi érték van benne - lehet ez még egy simán jó játék, de mint Borderlands, egyelőre csalódás.
-
válasz
Daelion #1621 üzenetére
Hát ezt erősen cáfolom
Persze, az UVHM nehéz, és ha nekiállsz egy mezei puskával hősködni, akkor gyorsan vége a dalnak. Kell vagy slaget, vagy elemental damage matchet használni (ie. fire - flesh, acid - armour, stb.), esetleg mindkettőt - ezek taktikai dolgok, mind a skill build, mind a gear felépítésénél figyelembe kell venni őket. Amúgy a slag szerintem sem nagy ötlet, viszont Salvador, Maya és Axton esetében tudod "automatizálni" az action skillel.
Én három karakterrel toltam végig soloban az UVHM-et (Salvador, Maya, Gaige), nem emlékszem, hogy bármikor nagyon kellett volna farmolni. Amikor különösen szar volt a loot drop, akkor néha nyitottam Sanctuary-ben ládát, aztán mentem tovább. Nyilván jól kellett harcolni, különben sűrű volt a fekvés. Salvadorral amúgy valóban valid taktikai elem FFYL-ra menni - miért ne?
Az OP szintek más tészta, ott kellett farmolni, Salvadorral az OP4-es és a OP6-os szinthez majdnem a komplett geart lecseréltem. Ez állati nehezemre esett, utálom a farmolást, de tetszett a koncepció, úgyhogy beleraktam az időt, és megérte. Aztán ha jól emlékszem, az OP7->8-at coopban csináltuk, az már nekem is sok volt -
válasz
Daelion #1590 üzenetére
Az nem jó, de az sem jó, hogy nem csak első vonalas, de második és harmadik vonalas fegyvereket is alig lehet találni. A BL2 szörnyű volt ebből a szempontból, és ahogy olvasom, a 3-nál is ebbe a irányba nerfelnek. Az a k***a golden key láda meg mi a francnak, őszintén?
-
válasz
[Prolixus] #1087 üzenetére
A stutter sajnos a korai buildek velejárója, remélhetőleg javítják vagy engine, vagy driver oldalon. Teljesítmény terén a pcgamer tesztjét néztem át, GPU szempontból jónak tűnik a dolog, a CPU-s teszteket szerintem nem érdemes nézni, mert a beépített benchben nincs akció. Nekem real life tesztekben az összes eddigi BL játék brutálisan CPU-limites volt.
-
válasz
bolondember #1094 üzenetére
Oops, bocsánat, azt nem néztem. Akkor egyik se
Vadássz egy olyat, aminek fix gun damage +-a van.
-
-
válasz
Bennyboy #988 üzenetére
Week 1 vásárlás esetén minden esetben béta teszter vagy - a rosszabb esetekben alfa. A topikból úgy tűnik, hogy a megszokottakhoz képest kevés a probléma, a többség tud játszani kevés megszakítással vagy folyamatosan, még coopban is. Tökéletes meg majd pár hét / hónap múlva lesz.
-
Valaki tolja már PC-n multiban? Mennyire megy flottul?
-
válasz
TESCO-Zsömle #789 üzenetére
Az emberek nem felejtették el, hogy milyen volt a Steam 2007-ben, csak nem értik, mi köze van ahhoz, hogy 2019-ben milyen az Epic Launcher. 12 év eltelt azóta, és amellett, hogy ennyi idő alatt sokat változik a világ (pl. az emberek felhasználói szokásai), azóta már több példán látjuk, hogy mi az, ami működik és mi nem; milyen funkciókkal kell rendelkezzen a kliens és a felhős rész. Ehhez képest amit az EPIC összehozott, az egy funkcionálisan szegényesnél is kevesebb, stabilitását tekintve max. béta valami, ami ráadásként adatokat lop. Aztán ha kiderül, hogy sokat fejlődött, és az itteni PC-s BL3 csapattól jó visszajelzéseket kap (különös tekintettel arra, hogy hogyan támogatja (vagy legalább nem akadályozza) az online játékot), akkor majd újragondolom, ez nekem nem elvi kérdés, hanem gyakorlati.
A piacpolitika része amúgy nem érdekel, felőlem úgy ölik meg egymást a Valve-vel, ahogy akarják. A 2K meg köcsög, hogy a terjesztési díjon megspóroltakból semmit nem juttat vissza a játékosoknak, de ha a game jó lesz, és csak feleannyit beleteszek, mint a BL2-be, akkor marhára nem izgat, hogy 55 vagy 60 EUR az ára. -
válasz
TESCO-Zsömle #775 üzenetére
Veled van a baj
Annak tudták be az EPIC-kel kapcsolatos panasziokat, hogy az emberek mindenben rosszat látnak, meg sárdobálás megy .Más szóval, ha valami bajom van az EPIC-kel, akkor bennem van a hiba.
Vannak az EPIC-kel gondok, a piacpolitikájukról [Prolixus] értekezett, a klienssel meg az ökoszisztémával kapcsolatban utoljára én írtam. Ha valaki azt mondja, hogy ezek nem zavarják, az teljesen OK, csak ne tegyen már úgy, hogy azok, akiket igen, csak mindenben a rosszat látják, meg sarat dobálnak. Ennyi. -
Én sem mondom, hogy köcsög EPIC, egyszerűen csak nem veszem meg. Amúgy nem a +1 kliens a fő gond (bár az sem egy öröm), hanem az, hogy az a kliens (meg az egész ökoszisztéma) milyen állapotban van jelenleg. De persze ezen tud javítani az EPIC - ha majd ha itt a PCs játékosok dicshimnuszokat zengenek az élményeikről, akkor újragondolom.
-
Nehez nem magamra venni, sokat hasznaltam
Egyreszt en BL2 jatekot mar csak uvhmben kezdek, masreszt neha megunom az aktualis karaktert vagy coopba epp mas kell, akkor atoperalas, stb. Alapvetoen nekem arra valo a gibbed, hogy felesleges daralos jatekidot megsporoljon, most pl. vszleg inditok egy Mechrot, ami vagy 51es, vagy 72es, vagy 80as lesz. Ha azt 30tol kellene kezdenem, akkor hagynam a francba.
@Deck: egy tool nem undorito, tudni kell vele ertelmesen banni.
-
válasz
Shadowguard #347 üzenetére
Hát a Lost Cave az kemény, főleg a legvége a számos alpha skaggel. Fire vagy corrosive fegyver sokat könnyít rajta.
A levelling valami botrányos volt a BL1-ben. Lineárisan ment az egész, szóval az egyébként azonos fegyverek esetén a 60-as duplaannyit sebzett, mint a 30-as
-
válasz
Shadowguard #345 üzenetére
Mordecai pont PT2-re lett igazán durva. Amikor már 40 felett volt a sniper rifle skillem, és +3-as / +4-es elemental puskáim voltak (Volcano 4eva!), akkor a mobok fele one-shottal ment - sokszor scope használata nélkül. Bloodwing meg csak gyújtogatott magában
-
válasz
TESCO-Zsömle #320 üzenetére
Ki lehet, lesz classic mód meg mindennelkinyaljukajátékosseggéthogynekelljengondolkodnia mód.
-
Ezt inkább akkor nem is kommentálom
Ez az egész EPIC történet nekem user szempontból nagyon büdös, összetákoltak valamit gyorsan, aztán most futnak a legalapabb elvárások után is. Azt pl. tudja valaki, hogy co-op multikkal (rengeteg user esetén) hogy boldogul a rendszer? Nehogy ez legyen a vége...
-
Nekem az a véleményem, hogy öregszem
Tegnap pár percig néztem ezeket, aztán hagytam a fenébe. Az egyik kedvenc szériám a Borderlands, de annyira messze van még, hogy a hármassal ténylegesen játszani tudjak, hogy totál nulla érdeklődéssel figyeltem a márnemtudommelyik karakter skillfáit. Tiszta önismereti tréning
-
válasz
Obliterátor #186 üzenetére
Egyelore 5 honapot ugyis varsz, raersz augusztusban ujra megnezni, hol tart az epic okoszisztema...
-
-
Félig idetartozik - Steamen már elérhető a BL1 GOTY Enhanced.
-
válasz
l.skywalker #94 üzenetére
Persze, a bevételen osztoznak. Számoltam 2-3 millió példánnyal és 60 USD vételárral, abból lett a cca. 40M sarc.
(#93) [Prolixus]: igazából tökmindegy, mi lesz a hivatalos kommunikáció, ha nem látjuk az áron, hogy olcsóbb, mint a többi AAA (jelenleg azok 60 körül mennek alaphangon), akkor az a részvényesek zsebét tömi. A későbbi befektetések ettől a gyakorlatban kevéssé függnek.
-
válasz
l.skywalker #88 üzenetére
Igen, én is nyűgnek tartom, de ettől még nem teszek úgy, mintha a kiadó helyében mást csinálnék
Igazából már 2-3 havi exkluzivitással baromi sokat nyernek, mert akinek must buy, az megveszi az EPIC-en, és abból mind-mind nem kell fizeni a 30% sarcot. És ahogy lentebb is írtam, ebből üdvös lenne valamit visszaosztani a vásárlónak.
Amúgy mit nem írtam jól? Nem igazán értem, amit írtál, a kiegészítéssel sem. -
-
Mondjuk azért nem ostoroznék egy kiadót, ha oda megy, ahhol sokkal kedvezőbb terjesztési feltételeket kap... Kíváncsi leszek, ebből az extra pénzből megosztanak-e valamit a vásárlókkal.
-
Már várom, mikor lesznek brokerek a digitális terjesztési platformokra
Steam, Origin, uplay, Gog Galaxy, EPIC, meg még kitudjamiafaxom - lassan külön SSD kell ennek a sok szarnak...
-
válasz
[Prolixus] #38 üzenetére
Nem vagyok nagy rajongója a melee karaktereknek (kivéve természetesen Zeno Clash), de azért ha hat kézzel lehet pofozkodni, akkor átgondolom a dolgot
-
válasz
bolondember #30 üzenetére
Hat lehet belőlük - a játékban ebből legalább 4 felbukkan.
-
válasz
TESCO-Zsömle #19 üzenetére
Vagy esetleg a Bunny
Új hozzászólás Aktív témák
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -50% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- LG UltraGear 27GR95QE-B Gamer Oled Monitor!27"/2k/240hz/0,03ms/HDMI 2.1/Konzolhoz is
- Új, bontatlan, iPhone 16 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Új, bontatlan, iPhone 16 Plus gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Új, bontatlan, iPhone 16 Pro gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Csomagfeladás Foxpost automataba XS/S/M/L/XL - 2390 Ft egységesen
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest