- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Közel húsz képkockát is tud generálni az új Lossless Scaling
- ZIDOO médialejátszók
- Dell notebook topic
- Milyen egeret válasszak?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz _Voyage_ #1068 üzenetére
és itt a probléma az volt hogy nem tudod milyen gyorsan hűl vissza a turbo illetve hogy mikor melegszik és mikor nem..
amúgy gurulva sokkal gyorsabban vissza hűl pl mert az IC is kap levegőt egy helyben a levegős coolerok "semmit" nem érnek...
és a varázs szó még mindig tolóüzemi lekapcsolás, hiába mutat neked a fordszám jelző 6000-et ha nincs befecskendezés vagy gyújtás akkor a turbo áll vagy alig forog.
de nem is az a lényeg hogy a turbo forog vagy áll tulajdon képpen hanem épp hány fokos gáz éri...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla