-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #45666 üzenetére
Irány RED Car Spa és F_Zolee által írt módszert bevetni.
-
válasz
ANDROID??? #45665 üzenetére
collinite
Fusso (extra tartós) -
F_Zolee
nagyúr
válasz
ArthurShelby #45666 üzenetére
Aktív habbal áztatni aztán mosószeres lándzsával átmenni rajta.
-
ArthurShelby
addikt
Üdv!
Viszonylag még kezdő vagyok autótakarításban. Tegnap elég sokat autópályáztam így ebben a ködszitálós időben mocskos lett a kocsi, mivel tudnám leszedni?
[kép] [kép]
Nem kell hogy csillogjon, mivel most is sokat van használatban, egyből hasonlóan koszos lesz. Elég ha csak szimplán lecsapatom egy mosóban, vagy először aktív hab, aztán öblítés? Mi az ajánlott?Eléggé látszik, hogy a légáramlatok, vízfolyás/víz út milyen/merre megy.
-
ANDROID???
addikt
Autófényezésre, felnikre és ablakokra mit használtok?
Viasz? -
válasz
MasterMark #45663 üzenetére
műanyagokra CarPro Perl vagy Koch Chemie PSS Plast Star-t így használd
nagyon kevés kell belőle, ahogy a videón is láthatod
CarPro Perl hígítási arányait a flakon megtalálod
tiszta felületre kb 2 havonta alkalmazod -
MasterMark
titán
válasz
Dluinet #45662 üzenetére
Köszi szépen.
Ilyen műanyag ápolóból mit ajánlanátok? Ezeket érdemes azokra a műanyagokra is, ahol pl az öv bekötési pont van, vagy az ülés oldalán a műanyag burkolat?
Illetve a középkonzol, rádió, váltókar körül, stb. azok is műanyagok, sajna elég csúnya lett ilyen kazánlemez ezüst, azzal lehet valamit csinálni? Akár egy ilyen tisztítás + ápolástól is jobb lehet?
-
válasz
MasterMark #45660 üzenetére
Ha már tisztítod, akkor többet tettél, mint az autósok 95%-a.
Szoktak rá ápolószert is rakni, ahogy a videon is láttad, ezzel csökkentve a műanyagok öregedését, meg fényt is ad neki és mélyebb (telítettebbek) lesz a műanyagok színe.
Egyes ápolószerekbe antisztatikus anyagok is vannak, hogy csökkentsék a por lerakódását, és az anyagba jutását. Így legközelebb könnyeb lesz tisztitani is.