- Valami baja van a tápomnak
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Plazma TV topic
- Androidos tablet topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bogyo74
tag
válasz Varshi #41114 üzenetére
Nem szívesen teszek egyértelmű kijelentéseket érzés alapján, de nekem jobbnak tűnik a CG. Picit nehézkesebb használni, viszont az eredmény számomra tökéletes elsőre. Clin esetén voltak problémás dolgok, amikor nem voltam elégedett az eredménnyel. CG-nél, mióta tudom, hogy kell használni, még az első szélvédő belső fele is tök jó lett, pedig szerintem azon látszik meg a legjobban a legkisebb tökéletlenség.
Bogyó
-
csodavas
tag
válasz Varshi #41139 üzenetére
Nem gondolnám, hogy az mindenképpen a gép hibája volt. Nagyon sokszor már egy rendesen bepermetezett kárpit (legyen ez mondjuk egy normális tisztítószerrel) kefés takarítása illetve mikroszálassal való visszatörlése is csodákra képes. A takarítógép meg kimondottan csak arra szolgál, hogy a feloldott szennyeződéseket kiszívjuk. Ettől függetlenül elképzelhető, hogy a gép sem állt a helyzet magaslatán amit használtál.
A review-t pedig szívesen, remélem hasznára válik egy két fórumtársnak.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Varshi #41161 üzenetére
Persze kijön sok minden, de a kavics nem. Végeztem már piackutatást ahol élek a fóliázásra, mert úgy gondolom ez az igazi fényezés védelem és volt szerencsém pár jómódú klienshez, akik kinevettek mikor feldobtam az általad említett összeg nyugati variánsát. Azért nevettek ki, mert ez nem összeg egy ilyen tételű autónál. Ha azt mondom egy +100K € autónál, hogy 5 lepedő mégtelibe tekerni egy 300 mikronos fóliával az nagyjából egy plusz extra a lista végére. Olyan, mintha az új biciklidhez kérnél még egy sárvédőt vagy egy kulacsot.
Az eladásnál nem csak visszajön az ára, hanem ez lesz az első autó amit elvisznek, főleg ha egy self healing fólia van rajta, de ha nem és a felrakott már sérül, lehúzod és egy új fényezés van alatta.
-
RP1980
tag
válasz Varshi #41301 üzenetére
A kwazar pl akkor is spriccel ha elengeded. Ráadásul ami ennél is hasznosabb, hogy akár fejtetőn is. Kb 95%ig ki tudod fogyasztani belőle a lét. Nekem mégsem tetszik 100%osan mert (lehet csak az enyémek) mind 2 ilyen spricnim ereszt ha eldől a menet mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
válasz Varshi #41301 üzenetére
Én pl a pepcoban vettem fél literes spricnis flakot, 390ft/db
Lehet csak egy szezont húz ki, de így minden szernek van külön flakonja és nem került vagyonokba.Igaz én soha nem adnék ki egy-egy ápoló szerért 5000ft-ot vagy többet. Arra amire nekem kell bőven megteszi a wolf/sonax/koch-chemie stb árszint.
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Varshi #41377 üzenetére
Hát nem tudom... Az enyém egy ilyen Makita, de úgy lelöki az autóról a havat, hogy öröm nézni. (Nyilván friss hóról beszélünk és nem napokon keresztül olvadt-fagyott-töpörödött jégkásáról.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Petyyyyy
addikt
-
nagyúr
válasz Varshi #41457 üzenetére
Én annó ilyesmit használta més a vizet jól pergeti nagy sebességnél, plusz a bogarak is lecsusszanak a szélvédőről...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
veterán
válasz Varshi #41769 üzenetére
Az légsebesség terén töredékét tudja. Eddig is megvoltam nélküle, nem feltétlen van rá szükségem mert amit tudtam azt mikroszálassal mindig kitörölgettem.
Amúgy erre fáj a fogam nagyon, csak egyelőre még sajnálom érte kiadni a pénzt.
Metro Vac - Sidekick Blaster(#41770) do3om
A helyzet az hogy itthon van garázs, így mikor hazaérek melóból akkor egyből be szoktam állni a kocsival, így annyira nem venném hasznát.
Viszont ha akkusat vennék akkor a melóhelyen már hasznát venném, mert ott csak egy beltéri őrzött parkoló van ami nem fedett. Aztán délutánonként vagy este tök faszán le lehetne nyomatni vele a havat az indulás előtt. De persze ezt is csak akkor ha porhó van rajta, ha 0 fok környékén van a hőfok akkor túl nedves hozzá hogy egy ilyennel le lehessen fújatni.iPhone 13 Pro Max
-
RP1980
tag
válasz Varshi #41921 üzenetére
Smink vagy extra puha detailing ecset. (tapasztalatom szerint kb. ugyan olyan puhák) Viszont a smink ecsetre egy szigszalagos körbetekerés nem árthat, ha fém a szőrök összefogója. Amúgy ecsetelés és mögötte a porszívó, hogy amit az ecset felkavar azt a vákuum el is kapja. Aztán egy kímélő beltér tisztítóval áttörölni puha mikroszálassal, vagy az ugynevezett suede kendővel, ami a kerámia aplikátor is.
A plexi az alkohollal nem mindig barát, így alkohol tartalmú tisztító inkább ne kerüljön rá.. Saját tapasztalatom, a pár hónapos fényszóró búrám egy IPA-s áttörlés után szép feszültség repedéseket produkál, nem keveset. -
sutszi
veterán
válasz Varshi #42032 üzenetére
Ezzel az a probléma, hogy amíg karcos valami, addig jók lehetnek ezek a megoldások. Viszont a mélyebb sérülésekre már nem alkalmazhatóak.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Varshi #42033 üzenetére
Általában minden szerre ezt írják. Tilos közvetlenül a felületre fújni.
A felületet szerintem előtte valami APC-vel érdemes eltisztítani. Az mindenképp valami szennyeződés lesz.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Varshi #42034 üzenetére
Én az IKEA-s ról hallottam jókat. De még nem sikerült kipróbálnom. Annyi viszont biztos, hogy úgy érdemes ezeket csinálni, hogy az ápolószer után egy kicsit hagyni kell, hogy beszívja. Pár órát érdemes hagyni utána. Lehetőleg nem napon, mert az nem annyira jó neki.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
1stVikman
senior tag
válasz Varshi #42032 üzenetére
Ez ilyen. Mikroszálassal alaposan áttörölve kijön a kráterekből is az anyag.
Amúgy ez inkább egy jó tisztító, zsírtalanító szer, mintsem üveg"polírozó". :)Bőrápolót Autoglym balzsamot használok. Tisztítás, száradás, majd balzsam után hagyni kell beszívódni. Ha kicsit nyitva hagyod az ablakokat, hogy tudjon szellőzni, akkor hamarabb lesz szép matt újra a felület. Persze ha 1-2 óra múlva is fénylik valahol, ott le kell törölni a felesleget.
Teljes beszívódásra 2 napot mondanak.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Varshi #42041 üzenetére
Ne haragudj, badarság amiket írsz, nem bántásból mondom. Szóval kormány: egy nagyon alapos tisztítást kell rajta végezz, ez az egyik leginkább szennyezett, zsíros rész az autóban. Ha jól olvasom, te ápolókkal kenegeted, amitől tisztának hiszed, de ez nem így van, a kulát konzerválod konkrétan.
A bőrt minden esetben ápolás előtt tisztítjuk, a kormányt nem is akár hogy. Én itt már a bőrtisztítókat is elengedem és közepesen erős All Purpose Cleanerekkel megyek neki. Volt olyan kormánnyal dolgom, amit befújva disznózsír szerű lé csöpögött le róla. Ezt alaposan beledörgölöm mikroszálasba, ha kell 5x is megismétlem, amíg nem nyeri vissza az eredeti tapintását. Kenni nem is muszáj konzerválóval, de opcionális, ha mégis csak finoman, majd egyből tisztára törlöd.
A tecsós mikroszálasokat felejtsd is el az autóápolásban, ha az ablakkal meggyűlik a bajod vegyél natúr, ipari jellegű papírtörlőt, de ha követed a témát és beszerzel pár jó mikroszálast, fogsz kapni eligazítást, hogyan lehet szépen ablakot pucolni.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Varshi #42043 üzenetére
Nem tudom hova tenni a dolgot. Ha normális szert használsz, az nem lesz egyenlő a langyos vízzel, valamint ha a mondandómat meghallottad volna és nem kötekedésnek veszed, akkor nem kerülte volna el a figyelmed, mikor direkt mondtam, hogy az általános bőrtisztítók itt már kevésnek bizonyulhatnak, főleg egy 200e-t futott autónál. A kormánnyal folyamatos kontaktban van a kezed, amit akárhogy mosol előtte zsíros lesz, majd ráégeti a nap.
Másrészt véletlen sem akartam azt mondani, hogy egy tisztítás/ápolás után új tapintású kormányt kapsz, hanem tisztát, nem csúszósat, ezért sem kenem ápolóval soha. Ha új tapintású kormányt akarsz át kell huzatnod, de szerintem egy tökéletesen tiszta is megteszi. Egy kormány nem csúszhat, ha rendesen le van takarítva és nincs összekenve utána. Ha meg nem ma kezdted a dolgot kifejezetten nem értem, mit szerettél volna a tecsós rongyokkal, az ablakpucolás viszont elnézhető dolog, sajnos kevesen értik a miértjét.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Varshi #42041 üzenetére
Röviden: szerintem de. Simán meg lehet úgy tisztítani egy kormányt, hogy az egy új bőrözés szintjét nagyon megközelítse. Kíméletes, de alapos tisztítás kell, ahogy előttem is írták akár többszöri nekifutással is.
Mindegy milyen koszos, mindig a kímélővel megyek neki. És utána viszont bőrápoló, mert kétlem hogy a kézről ráragadt zsír ugyanazt tudná.A tescos mikroszálasoktól meg ne várj csodát. Nyilván nem azzal a minőséggel kell rámenni az ablakokra, de még akár azzal is mehetsz. Csak ez is olyan, hogy megvan melyik mikroszálas melyik szakaszra való.
Pl egy 3-400 GSM-es kendővel is mehetsz, de mint első fázisként: mosás után a nagyobb szmötyit meg szemcséket ez hozza le legjobban. Aztán egy waffle majd egy nagyon nagy GSM/kifejezetten ablakra való kendő. Ezek a párszázas színesek motortérbe, felnikre maximum.sutszi - Pont akartam is írni, karma. Mindig úgy indulok el, hogy az autónál időzök kicsit - mit felejtettem fent?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Formaster
Topikgazda
válasz Varshi #42046 üzenetére
A kormány kérdés nem egyszerű. Tiszta lehet, de zsír új nem. Azt gondolom a gyár sem azt a bőrt használja, amit az ülésen, hanem szintetikus keveréket. Mert ma már 90%-ban darálékról beszélünk, ezt úgy variálják ahogy akarják.
A mikroszálassal való ablakpucolás nem egyszerű. Én két fajtát használok, ami fontos, hogy egyik sem szöszöl. Négyzetre (4-be) hajtod, hogy 100%-ban érintkezzen a felülettel. Az első egy sűrű szövésű, alacsony gsm értékű rongy (gsm=gram/square meter, azaz a súlyát jelöli az anyagnak) ezzel nedvesen áttörlöm isopropillal. Majd jöhet a közepes kb 330-380gsm kendő, amivel szárazolom. Extrém esetben megismétlem, vagy az IPA helyett mást használok.
-
RP1980
tag
válasz Varshi #42146 üzenetére
Apró fém szemcsék,amiket pl. el tud vinni a szél. Vasút mellett is jellemző a sok mozgó fém-fém kontakt miatt, de pl. ipartelepek környékén is. Ezek a kis szemcsék rárakódnak az autóra és elkezdenek rozsdásodni. Ha nem távolítod el időben szépen bele eszik magukat a festékbe és maradnak is.
-
8
senior tag
válasz Varshi #42468 üzenetére
A tömény szilikon és glicerin is megöli a gumi anyagokat, sokszorosára gyorsítja az öregedést.
Autoglym Vinyl & Rubber Care
Ajtókéderre is tökéletes, mindenféle nyikorgást megszüntet, vajpuha lesz tőle. Néhány havonta elég átkenni hogy ne jöjjön vissza a nyikorgás.
Előtte pucold meg őket és szedd le a sok rákent szilikont meg glicerint, utána ezzel áttörlöd és kész. Télen a befagyást is szépen megakadályozza.50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
RP1980
tag
válasz Varshi #42957 üzenetére
A Fusso tovább bírja, ezért nem kell olyan sűrűn ismételi a felvitelét. Beading sheeting téren szerintem egy színvonalon vannak. Ami a fusso ellen szól, hogy fekete (sőtét) színű autón hajlamos felhősödni/foltosodni.
Mindegyikből a lehető legkevesebb szert kell használni, mert a visszatörlése egyiknek sem a legegyszerűbb, de nem is annyira rémes.
Én világos autót Fussoznék. Nagyon sötétnél pedig ha nem gond, hogy kb. két havonta a mosást egy BSD-s áttörléssel kell befejezzem, akkor ott azt. Télre lehet arra is Fussot tennék, de számolni kell a foltosodással, ami azért tavaszra a Fussoval el is tűnne. -
RP1980
tag
válasz Varshi #42978 üzenetére
Előttem már megmondták a tutit. Egy megfelelően polírozott autó a csillogás kulcsa. Ha frissen nyalt nyalóka effektre vágysz, akkor mehet akár 3 lépcsős polír is. Amit egy menzerna 3800 szintű pasztával zárnék le. Aztán ha csak egy fotó erejéig kell, de ultra brutális vizes hatás, akkor valami jóféle wax. Amennyiben tovább is nézegetnéd, akkor egy jól és sokszor rétegelhető kerámia amire szükséged van. De az autó a megfelelően korrigált lakktól csillog, sosem csak a rákent okosságoktól.
-
Iki77
csendes tag
válasz Varshi #42978 üzenetére
Szia!
Nem tudom Te anno milyen Zaino termékkel poliroztál,de ha csak kézzel felpolirozok egy elemet, Zaino 5-el,akkár egy 10 éves fényezést is bizony szép fényt fog adni az ,meglátod az arcodat a fényezésben.Egyáltalán nem szabad leírni a Zainot.Hónapokig megtartja a vizlepergetö hatását is egyben.
Én régóta használom a Zaino termékeit,Z2 pro wax is szép fényt ad és tartós az is.Ha ezzel a két produktal nem érsz el csillogó hatást a fényezésen,akkor mással sem fogsz!
Ezt egy 11 hónapos fényezésen csinálta a z5.
Most a hétvégén lett kézi polirozva z5-el.
Nem a levegöbe beszélek,azért tettem fel a képet. -
Imibácsi
aktív tag
válasz Varshi #43084 üzenetére
Köszönöm, rápróbálok akkor előbb a szappanos vízzel.
Más:Régebben sokat políroztam, de egy pár éve szögre kellett akasztanom a polírozó szettemet helyhiány végett. Most ismét megpróbálkoznék vele a saját új beszerzésű autómon, ami egy Alfa GTV 916. A kocsit 14 évig sütötte a nápolyi napfény, ennek megfelelően a fekete fényezése szürke, mosókefe karcaitól sem mentes. Itt-ott meghúzások, pl mind a négy sarkán elmért kanyarív nyomai, de a 90%-t kihozza szerintem a polír. Eddig csak lemostam, illetve átmentem rajta wolfos lakkgyurmával, azóta egyel kevésbé szürke. Lehozott valami réteget, ami a gyurmán zöld színű volt. Talán alga? Én ilyet még nem láttam
A polírgépem egy Skil, alap gép, de teljesen jól tudok vele dolgozni. Van egy viszonylag kemény durvázó korongom, amit még a Menzernás sráctól vettem. Azt mondta a BMW lakkokhoz szokták vinni, nekem bevált. Ezzel durváznék Menzerna FG400 pasztával. Aztán a finisheléshez kell vegyek egy korongot, mert - oktondi módon - nem mostam el jól még évekkel ezelőtt, és nem is ázott ki belőle a beszáradt paszta, szóval kuka. Ez egy Farécla G-Mop szürke volt, de ha valaki tud jobbat, akkor azt venném, de ezzel is elégedett voltam. Menzerna SFP3800-t használnék finishre, hologram eltávolításra. Ezt követően lezárásnak Autoglym SRP-re gondoltam, majd Autoglym EGP, esetleg EGP helyett Collinite 915. Ezek mind vannak a polcomon.A polír előtti, közbeni mosást sajnos vödörrel kell megoldanom, mert magasnyomású nem áll a rendelkezésemre.
A kérdésem, hogy rendben lesz-e a szett így, vagy változtassak-e valamit, illetve, hogy milyen finish korongot vegyek? egy 123mm-es tárcsám van, tehát ha foglalat nélküli, akkor 130-140mm-es szivacs jöhet szóba. Én erre gondoltam. Illetve szükségem van még mikroszálas kendőkre, és egy jó "mindenmentes" samponra. Mit ajánlanátok? Előre is köszönöm a segítséget!Amit még tudni érdemes, hogy az Alfa motorházteteje műanyag. Bár szerintem polír tekintetében nincs jelentősége, de ha mégis, akkor tanácsot elfogadok
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
sutszi
veterán
válasz Varshi #43153 üzenetére
Én miután bevásároltam a különböző szerekből és használtam 1-2 alkalommal, utána tudatosult bennem, hogy melyik mire lesz elég... Az ápolók úgy látom sokáig kitartanak majd. A GS rohamosan fogy. De a literes TRIX is már csak egy alkalomra elég...kb. A Dragon's Breath is el fog fogyni, de ebből másikat fogok kipróbálni, mert nem éreztem elég erősnek. A sampon közepesen fogy... Wax szintén.
Ha valaki gyakrabban mossa, vagy a családban és a barátoknak is megcsinál 1-2 autót akkor egy csettintésre elfogynak az anyagok.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Varshi #43187 üzenetére
Engem lehet érdekelne 1 liter próbának. Többször is használtad már? Jónak érzed?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Formaster
Topikgazda
válasz Varshi #43202 üzenetére
Ez attól függ mennyire koszos az autó. Ha vastagon áll a sárban, most jött a tanyáról akkor igen, előtte veresd le. Ha átlagosan/nagyon piszkos és fel tudja inni a habot, akkor én azt javallom, hogy előbb a habozd be. De egyik sem átok vagy rontás, mindenki csinálja úgy, ahogy neki jobban tetszik.
-
Shodan
addikt
válasz Varshi #43383 üzenetére
Nekem a sima Wax van belőle, de őszintén szólva nem használtam még ,csak olcsó volt és megvettem.
Itt csak azért került szóba ez wax+polish 3, mert ha puha a lakk és fekete akkor az utolsó lépcsőben ködös, hologrammos maradhat.Erre írták azt hogy ilyenkor ezt felviszed visszatörlöd és megoldja a gondot. De még csak olvasgattam próba nem volt.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
veterán
válasz Varshi #43540 üzenetére
Metrovac sem olcsóbb. Abból csak a kis pici Sidekick az olcsó, de az nem igazán szárazolásra van, mert ahhoz azért gyenge.
Ez azért jó mert a fej direkt olyan rajta ami leszűkíti a levegő útját, így aránylag nagy nyomással tud fújni. Lombfújó igazából arra jó hogy a víz nagy részét lefújja a kocsiról, valamint a kis résekből esetleg kinyomja a vizet.
Ez a Blo Air szerintem amúgy jól fogy a Polirtech-nél, jó lenne róla egy hazai teszt is.iPhone 13 Pro Max
-
M0RGI
őstag
válasz Varshi #43842 üzenetére
Igen, nekem is inkább a gumik hatásának tűnik, mint az általános kosznak, de neten mások is tapasztalták ez utóbbit, úgyhogy nem tudom. Viszont az önkiszolgáló mosókban le szoktam aktív habbal fújni, majd lágyvizes öblítés, mindezt érintésmentesen. Lehet hogy az a vegyszer erős és öblítés után is dolgozik a gumik tövében és a maradék vízzel együtt szépen lefolyik az oldalán és megmarad?
[kép] [kép] [kép]
Mondjuk a középső képen az autó eleje látszódik oldalról. Ott mintha a motorháztetőről folyt volna errefelé le valami, de hogy hogyan és mi, gőzöm sincsen.
A hétvégén lemostam kézzel egyébként, kapott bsd-t is, most nem fogom vinni önkiszolgálóba, kíváncsi leszek jó pár hetes állás, eső után mit fogok látni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dacia topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Valami baja van a tápomnak
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Építő/felújító topik
- Dark Souls sorozat
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000