Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gyiku #2941 üzenetére

    A Battlefield: Bad Company 2 elvileg az lesz. (év vége, vagy jövő év eleje)
    A Frostbite motor már támogatni fogja a DX11-et. Állítólag elég gyorsan beépítették. Mondjuk itt ott volt a csavar, hogy az AMD Tesselation SDK nagyon DX11 barát, így a jelenlegi Radeonokhoz írt tesszelláció pillanatokon belül átültethető a szabványos DX11 kódba. Egyéb DX11 újdonságok kihasználásáról nem igazán van infó, szerintem azok egyelőre nem lesznek kiaknázva.
    A Techland szerint a Chrome Engine kibővített változata is át lesz írva DX11-re, de a módosítások valszeg azt a célt szolgálják, hogy a tesszellálás ne csak a jelenlegi Radeonokon, hanem a DX11-es kártyákon is működjön.

    rocket: Miért az AMD-nek nincs? ... ez így nem valami nagy előny. Dokumentációk kellenek, mert ha mindenki az AMD leírásai alapján dolgozik, az nem jó az NV-nek. A HBAO az jó, csak egymagában kevés, mert erre az eljárásra több tucat AMD publikáció jut. Sajnos az NV nagyon el van foglalva a CUDA-val, így a fejlesztőcsapatnak semmi idejük a DX-re. :(

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • rocket

    nagyúr

    válasz gyiku #2941 üzenetére

    BTS=Back To School, magyarul a "vissza az iskolaba" :)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Aktív témák