Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arpi6k #2242 üzenetére

    Ez a fejlődés üteme jelenleg. Két módot választhatunk ettől a ponttól a minőségibb látvány elérésére. Sokkal jobb minőségű textúrákat használunk, és több texture fetch-et végzünk. Ha ezt erőltetjük akkor a GPU-knak az következő 1 évben a texturázó egységre kell gyúrni és ezek kiszolgálására erős több száz GB/sec-es memóriasávszélesség kell, és több GB-nyi memória. Mivel az történelem számos példát mutatott arra, hogy a memória nem éppen tartja a tempót a processzorok számítási képességének növekedésével, így nagyon nagy valószínűséggel, a látvány minőségi javítására több és komplexszebb shader programot írunk, komolyabb metamatikai számításoknak kitéve a rendszert. Ezzel nem kell függni a memória sebességétől így a fejlődés a megszokott tempóban megy tovább.
    Ennyi, puszta logika az egész. :))
    A mai viszonyok is letisztultak, két architektúra két eltérő időszakra. Egyszerű a választás, csupán azt kell tudnod mit szeretnél. Ha most akarsz játszani, akkor arra a G80 a megfelelő, de ha jövő ilyenkor is szeretnél max grafikán tombolni akkor R600-at kell venned. :)
    Nyilván két eltérő ember típus van. Aki addig használ egy kártyát amíg van benne erő, de van olyan is aki mindig megveszi az új technikát.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák