- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple asztali gépek
- Nikon DSLR topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Lassú lett a Windowsod? Ezeket kapcsold ki elsőnek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Régóta ott van a fiókban az Intel válasza az AMD-féle 3D V-Cache-re
Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
szerintem totálisan felesleges az 512 MB VRAM, a 3 napos teszt bebizonyította (ahol számítana, ott meg már úgyis lassú mindegyik kártya, ami ebbe a kategóriába esik). Szerintem még lehet javítani a HD-k teljesítményén, UT3-mas engine-ben nagyon jól szerepelnek, szóval aki UT fan az nem kérdés mit vesz
Nagyon kíváncsi vagyok és nagyon sajnálom, hogy jelenleg nem állt módomban letesztelni a HD 2600-ak Geometry Shader-ének a teljesítményét, mert ahogy nézem az valami beszarás, milyen gyors. Nem lepődnék meg, ha az első natív DX10-es játékokban hullára vernék a 8600-akat, lévén a fizikára ha minden igaz a Geometry Shadereket fogják használni a programozók. X1950Pro/GT-ket nagyon-nagyon régen teszteltem már, őszintén szólva nem is emlékszem rájuk
Én abból tudok kiindulni, hogy a Sapphire HD 2600XT ára valahol 26-27 ezer forint környékén lesz, az Asus X1950Pro 35 ezer jó magyar pénz (ugye itt most hangerőben is egált próbálok mondani), ami lássuk be, hogy 30%-kal több, és valószínűleg a régebbi és ROP-igényesebb DX9-es játékokban is kijön ez a különbség. Viszont amit a jövőt illeti nem vagyok benne biztos, hogy nem lesz a két kártya egálban (csak az X1950Pro nem képes DX10-es kódot futtatni), a Lost Planet (bár elég elbaszott egy engine-je van) rámutatott, hogy a HD 2600-akban azért van kraft, csak a mostani játékok nem fekszenek még annyira nekik. Viszont a felépítésből látszik, hogy abszolút DX10-es a kialakításuk, ergo ott jobban előretörhetnek ebben a sűrű mezőnyben. Nekem ami miatt nagyon, de nagyon megtetszett (még a HD 2600Pro is), az a minimálisnak mondható fogyasztás, az alacsony hőtermelés, a korrekt (és jövőbiztosabb, ha lehet erről beszélni) teljesítmény, a natív Crossfire és az UVD, amivel komoly összegeket lehet lefaragni a procivásárlásból (igaz a 8500/8600-ak is ugyanolyan jók ezen a téren). Hangerő mondom nulla volt, pedig a Sapphire hűtője majdnem full alu (ha jól néztem) és egy deka heatpipe nincs benne, ráadásul a venti is kicsi és alacsony fordulatszámon jár (20%).
[Szerkesztve]
Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Parkside szerszám kibeszélő
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple asztali gépek
- Villanyszerelés
- Samsung kuponkunyeráló
- Nikon DSLR topik
- További aktív témák...
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- Keresek: Fehér NVIDIA RTX 5070 Ti Videokártyát (Csere/Vétel)
- MSI RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB - GARANTÁLTAN KIVÁLÓ ÁLLAPOT! - 30 nap próbagarancia!
- MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO 24GB - Friss wellness - Garancia
- PowerColor RX 7900 XTX RED DEVIL 24G videokártya garanciával
- Apple iPhone SE 2020 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:82%
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3919, 100% Akkumulátor
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- PS Plus előfizetések kedvező áron
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

Nagyon kíváncsi vagyok és nagyon sajnálom, hogy jelenleg nem állt módomban letesztelni a HD 2600-ak Geometry Shader-ének a teljesítményét, mert ahogy nézem az valami beszarás, milyen gyors. Nem lepődnék meg, ha az első natív DX10-es játékokban hullára vernék a 8600-akat, lévén a fizikára ha minden igaz a Geometry Shadereket fogják használni a programozók. X1950Pro/GT-ket nagyon-nagyon régen teszteltem már, őszintén szólva nem is emlékszem rájuk
Én abból tudok kiindulni, hogy a Sapphire HD 2600XT ára valahol 26-27 ezer forint környékén lesz, az Asus X1950Pro 35 ezer jó magyar pénz (ugye itt most hangerőben is egált próbálok mondani), ami lássuk be, hogy 30%-kal több, és valószínűleg a régebbi és ROP-igényesebb DX9-es játékokban is kijön ez a különbség. Viszont amit a jövőt illeti nem vagyok benne biztos, hogy nem lesz a két kártya egálban (csak az X1950Pro nem képes DX10-es kódot futtatni), a Lost Planet (bár elég elbaszott egy engine-je van) rámutatott, hogy a HD 2600-akban azért van kraft, csak a mostani játékok nem fekszenek még annyira nekik. Viszont a felépítésből látszik, hogy abszolút DX10-es a kialakításuk, ergo ott jobban előretörhetnek ebben a sűrű mezőnyben. Nekem ami miatt nagyon, de nagyon megtetszett (még a HD 2600Pro is), az a minimálisnak mondható fogyasztás, az alacsony hőtermelés, a korrekt (és jövőbiztosabb, ha lehet erről beszélni) teljesítmény, a natív Crossfire és az UVD, amivel komoly összegeket lehet lefaragni a procivásárlásból (igaz a 8500/8600-ak is ugyanolyan jók ezen a téren). Hangerő mondom nulla volt, pedig a Sapphire hűtője majdnem full alu (ha jól néztem) és egy deka heatpipe nincs benne, ráadásul a venti is kicsi és alacsony fordulatszámon jár (20%).


