-
PROHARDVER!
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doongoo
addikt
válasz
falijja #47156 üzenetére
speckója szerint ez:
DISPLAY
Screen Size: 5-inch
Contrast: 1000:1
Color Support: 16 Million Colors
Screen Technology: LTPS,2.47mm Narrow Frame
Screen material: TFT
Display resolution: FHD Super Retina Display 1920*1080 pixels, 441PPI, OGSTalán egy hozzáértőnek többet mond, én azt látom, hogy a betekintési szöge majdnem 180° színtorzulás nélkül.
-
doongoo
addikt
válasz
falijja #47149 üzenetére
hát ebben csak laikus vagyok, nem szakértő:
Galaxy S2-höz képest a színek sokkal természetesebbek nekem, a fényereje talán gyengébb annál, de csak emlékezetből írom, nem hasonlítottam össze a kettőt egymás mellé téve a napon Lehet, hogy a ZOPO erősebb, ezt még azért egyszer megnézem pontosan. Fényerőt a maximumra tolva olvasható napon is (annyira, mint bármelyik más) Ami a ZOPO-nál érdekes: automata fényerőn nem húzza fel soha a maximumra a fényerőt még a tűző napon sem (ezt manuálisan lehet megtenni). A felbontását nem érdemes hasonlítgatni, mert a Full HD szemben bármi gyengébbel mindent ver
A fekete a TFT-n persze nem olyan mint az Amoled -
szpali
addikt
-
-
válasz
falijja #39887 üzenetére
Fateromnak 6310i 2 hétig kibírta!
Na az szép teljesítmény.
Jó, persze 180x180 as fekete fehér kijelző, meg egy ahhoz képest batár akku.
Meg is kérték az árát. Utolsó időkig 60-70 rugó volt az ára.
Szerintem használtan még most is drága.
Az volt a legjobb telefon.
Szép, elegáns, nem laggol,sokáig bírja, és abban a korban csúcsmobil volt.
GPRS, BLUETOOTH, INFRA, MODEM!!!Aztán kirugta a Nokia a dizájnerét, na azóta hanyatlanak.
-
kiSSrac
tag
válasz
falijja #36652 üzenetére