Keresés

Aktív témák

  • Tesztelo.hu

    senior tag

    válasz punky10 #32246 üzenetére

    Nem, te nem akarod érteni. Egy alkalmazás "életének" két fázisa van ebből a szempontból. A fejlesztés, majd a támogatás. Egy dolog, hogy az alkalmazás fut x hardveren (azért az Android többé-kevésbé kompatibilis saját magával), de mivel nem tesztelhető az összesen (nyilván nem tudják megvenni az összes androidos telót, jó részük nem is kapható Európában, csak a gyártótól lehet beszerezni a fejlesztéshez, ha lehet), utólag még rengeteg munkát kell felvállalni, mert az egyszeri vásárló szépen reklamál, hogy az ő telefonján nem fut tökéletesen és ő nem ezért fizetett (és lehet, hogy nem is a hardver miatt, hanem mert pl. egy főzött ROM-ot rakott rá). Nem csak a fejlesztéshez kell pénz, hanem utólag, a támogatáshoz is (hiszen a támogatást nyújtó szakemberek, ügyfélszolgálatosok stb. nem ingyen dolgoznak...)
    A térkép megint csak nem tudom, hogy jön ide. Az teljesen egységes minden Igo alkalmazásnál, minden platformon. Jó, hogy működik vele. Esetleg ha változik a térkép formátuma a jövőben, akkor majd nem fog... Támogatáson én a szoftver hibáinak javítását, az ügyfelek kezelését (emailes, telefonos ügyfélszolgálat) értem.
    Igo által hivatalosan támogatott PNA-ból közel sincs olyan sok, mint ahány androidos teló van (külön számolva nem csak a hardvert, hanem a rajta futó Android verzióját is!). És megint leírom: A PNA-knál a támogatást a PNA gyártója nyújtja első körben, sokkal kisebb gondja (azaz a költsége) vele a NavNGónak.

Aktív témák