- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fujifilm X
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akkumulátor töltő digitális fényképezőgéphez
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- ASUS notebook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kelleret #41435 üzenetére
A tartalom minőségének javulása főleg memóriát eszik, azoktól a számítás ugyanaz, vagyis a fő sebességgyilkosok a shaderek lesznek, ahogy mindig. A PS4-es a legtöbb teljesítménygyilkos shader felezett vagy negyedelt felbontáson fut. Míg PC-n natív minőségben. Meg lehet nézni, hogy a cloud megjelenítése például mennyivel részletesebb lett, vagy az SSR, de az árnyékok is, de ezt nehezen veszed észre játék közben, ezért fut a PS4-en visszafogott minőségben. PC-n az original opció a barátod, ha ez a minőség megfelel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kelleret #41407 üzenetére
Eleve azért jött PC-re a Death Stranding mert a Sony nem bízott abban, hogy PS-en vissza tudja hozni az árát. Ez egy betervezett kármentés. Ilyen formában már nem adnak pénzt a port áttervezésére, hanem kiadják a PS4-es tartalommal és ennyi. Arányaiban a munka olcsó volt, mert a motort a Guerilla már átültette PC-re a Horizonhoz, tehát a kódot oda tudták adni, és ezt elég volt hozzáigazítani a játékhoz. Minimalista költségvetésből hoztak egy másik platformot, és így van esély rá, hogy a játék visszahozza a befektetést. Csak PS4-en valószínűleg mínuszos lenne.
(#41408) nubreed: Erre vannak a grafikai beállítások. Ha pedig jobb hardvert veszel, akkor elérted a részletesebb szinteket. Ez mindig így volt PC-n, nem értem, hogy ezen miért lepődünk meg. Igen vannak olyan portok, például a Death Stranding is, aminek a tartalomminősége maximumon éri el a PS4 Pro tartalomminőségét, de leírtam, hogy ez miért volt így. Egyedül az effekteken tudtak gyúrni. Viszont a Sony pozitívba akarja rakni a játék mérlegét, és ehhez kell a PC is, mert a PS4 önmagában nem lesz képes nyereséget felmutatni. A PC-vel együtt viszont már jók lesznek az eladások, miközben a PC-re alig költöttek, a tartalom megvolt a konzolról, a motorra vonatkozó módosításokat pedig elkérték a Guerillától. A Horizon máshogy készült. Ott tényleg raktak bele részletességet is, volt idő rá.
(#41410) huskydog17: A VRAM-ot azért nem érdemes még nézni, mert ott csak a day0 patchben érkezik az AMD D3D12MA. Az előzetes verzióban ezt nem aktiválták, így nincs még defragmentáció sem, stb.
A TressFX fork a PC-s verzióban mindegyik karakterre aktiválva van. A PS4-ben csak Aloyra, és ott is csak szimuláció szintjén. PC-ben az OIT is működik.
A Shadow of the Tomb Raider egy szem karakter egy szem hajával kell dolgozni. Jóval kisebb az az erőforrásigény. De egyébként ki lehet kapcsolni ezt. Az original beállítás csak Aloy hajára csinálja a TressFX-et, bónusz, hogy az OIT megmarad, az PC-n shortcut algoritmussal dolgozik, és úgy olcsó.A portolási idő ahhoz kellett, hogy nagyobb részletességűre tervezzék a tartalmat. Ne a Death Strandingből induljatok ki. Ott a PC-s tartalom minősége megegyezik a konzolossal. Egyedül az effektek, illetve a post-process módosult. A Horizon tartalmai át lettek tervezve. Nem mellesleg a Horizon más terhelést ad ugyanannak a motornak. A Death Strandingnél nincs igazán vegetáció, így az ebből eredő geometriai terhelés ebben a játékban nem létezik. A Horizon viszont tele van vegetációval, ami geometriai részletesség tekintetében jelentősen nagyobb terhelés.
Sok szempontból a Horizon vegetációja máig egyedülállóan részletes. [link] - érdemes megnézni egy erre vonatkozó előadásukat, főleg az átlátszóság kezelése lényeges. Ez a részletesség sokkal nagyobb terhelés a motornak és a hardvernek is a Death Stranding pusztáihoz viszonyítva. PC-n ez a vegetáció csak jobb lett, mert bevezettek egy compute shader szimulációt rá, hogy élethűbb legyen.
-
nubreed
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Amd Rx 6750 xt Garanciával 2026.09.18-ig .
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! RX 9060 XT / 9070 / 9070 XT videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- Zotac RTX 3070 OC 8GB
- Asus ROG Strix GTX 1070 8GB // Újszerű
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3408
- Takamine GD20CE elektroakusztikus gitár keménytokkal együtt. Kb 10 alkalommal használt,nem hordoztam
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest