Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Te vajon kinek az újraregje vagy? Ismerjük már egymást?
Igen, bármilyen meglepő, de AMD-s technológiáról az AMD fog előadást tartani, miért jó, nem a konkurens vállalatok. Gondolhatod, hogy nem véletlenül alakította ki a Microsoft sem ehhez passzolóra a DX12-t, ha nem lenne ez egy jó megközelítés, akkor a DX12 sem így nézne ki.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Aszinkron compute a játékokban: [link]
Az aszinkron compute előnye változó. +7-10%-ot hoz átlagosan a GCN2/3/4-en. Valahol többet is, de a feldolgozás formájától függ. GCN1-en +2-5%-ot hoz, ha aktív. Maxwellv2-n szinte semmit. Pascalon +2-5%-ot.
Az Unreal Engine 4.14-től aktiválható az UE4 játékokra is az aszinkron compute, de csak GCN-re aktiválja a motor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Aham... Senkié... 9 napos újoncok nem ekkora arccal szoktak itt nyitni.
(#25673) Abu85: Nyilván újrareg, csak gondoltam, hátha bemutatkozik, ha már így letámadott a véleményével... Ez így méltatlan helyzeti előny, hogy ő tudja, én ki vagyok, de én meg nem, hogy ő ki...
(#25674) Puma K: A szokásos körök... <sóhaj>
Amit nem vettél számításba, hogy az Rx elvileg shader model 6-os, míg a 1060 nem, valamint hogy az RX jóval gazdaságosabban bánik amemóriával, mint a GTX. Ezek is architektúrális előnyök, amik annyira nem látványosak elsőre.
Ami a piaci startégiákat illeti, itt a lényege a véleményemnek, nemrég kifejtettem: utolsó bekezdés innen [link], [link] és végül, a lényeg, leginkább a harmadik bekezdés: [link]Ami a 4GB-os 680-at illeti, igen, volt a piacon, csak olyan horror felárral, hogy épeszű ember nem vett olyat.
Köszi a szép szavakat a kártyámra. Jó GPU nagyon a 290X, remélem sokáig kiszolgál még.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Ennek több oka is lehetséges azon kívül vagy attól függetlenül, hogy melyik könnyebb, vagy "jobb" technológia (Abu szerint).
- az 2xNvidia kártya felállás piaci penetrációja nagyobb, mint a 2xAMD kártya piaci penetrációja, ezért előbbit érdemesnek tartották a fáradtságra, utóbbit nem.
- Nvidiától kaptak pénzügyi, szoftveres támogatást a megvalósításra és így még a jól dokumentált, könnyű CF-nél is könnyebb és olcsóbb volt.
- Nvidiától vagy más szponzortól kaptak videokártyákat a fejlesztéshez, teszteléshez, vagy kedvezményesen jutottak hozzá.
- Saját maguk vásároltak fejlesztéshez, teszteléshez több Nvidia kártyát, mert az "igazgató" úgy döntött, hogy az a jobb vétel és abból tudtak SLI konfigurácókat összedobni, AMD-ből meg nem.
- Driver támogatás szükséges a CF működéséhez, ami még nincs kész (Az tisztán látszik, hogy nem gyengén működik, hanem egyáltalán nem működik a CF)[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Raggie
őstag
Megy persze... de hogy...
Ez olyan, mint amikor szeretnél venni egy terméket, pl egy cipőt. És miután megvetted a dobozban csak kutyaszart találsz. Nos ez AMD oldalon jelenleg egy kutyaszar, nVidia oldalon két kutyaszar. Egyikkel sem vagy kisegítve! Persze ez nem (csak) az AMD/nVidia hibája, hanem a játékfejlesztőké, akik ilyen pocsék kódot írtak. De ettől még az SLI-t a játék jelenlegi formájában nem nevezném túlságosan nagy előnynek...
Clint Eastwood FTW
-
Raggie
őstag
Látom a két GTX1080 mellé nem vetted meg a figyelmes olvasás és szöveg értelmezés képességét...
Én nem amblokk értékeltem az SLI-t, hanem ezt a játékot értékeltem és a benne található SLI-t.
Mert szerintem nem a 4k-s 33 átlag FPS-ért vettél két ilyen drága VGA kártyát. Mert képregényt lehet sokkal olcsóbban is beszerezni.Clint Eastwood FTW
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest