Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- Letisztultságra vágysz? Itt az ASUS legújabb miditornya
- OLED TV topic
- Micro Four Thirds
- E-book olvasók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Léghűtés topik
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano
#46146
üzenetére
Ez pontosan ugyan olyan hardveres implementáció mint a fixfunciós hardverek direkt támogatása nem érzek benne különbséget. Egyértelműen ha olyan hardverelemre optimalizálnak amivel csak az egyik gyártó rendelkezik.
Nvidia jelenleg a szabványos DXR-t gyorsítja RT magokkal, és ez látszik abból, hogy az Intel meg az ARC 770 nel egyből belépett a raszteres párja mellé ( RTX 3060) raytracingban , sőt gyorsabb is annál, bármiféle Inteles játék optimalizáció nélkül Nvidia támogatott játékokban is... [link]
Tehát nincs itt Nvidia varázslat hanem az van hogy van egy szabványos kód amit mindenki támogathat a maga módján.
Tehát abból, hogy valaki arra vár hogy az Amd milyen jó lehetne ha rá optimalizálnának és közben Nvidiát kritizálja mert ő hardveres részegységekkel gyorsítja a szabványos API-t számomra kissé érthetetlen és azt várja hogy pont AMD ne legyen szabványos hanem direkt rá legyen majd írva a DXR Raytracing... köszi...El kellene tudni fogadni pár dolgot azt gondolom az AMD rajongók részéről...
-
HSM
félisten
válasz
Petykemano
#46146
üzenetére
Architektúrálisan azért itt lehetnek szűk keresztmetszetek.
Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.Én erre számítok, hogy DXR lesz, és nem fog olyan jól futni, mint az AMD-specifikus kód. Nem is kifejezetten az L2 miatt. De ez mind csak találgatás az elérhető információ-motszákból.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Krups EA81 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- HP ZBook Power 15 G8 Mobile Workstation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A2000
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240, 100% Akksi
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.


