- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mélynyomó? Nem, kompakt Chieftec ház!
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Menekül a HEVC licencdíja elől a HP és a Dell
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Közvetve bedarálja az AI a Switch 2 tárhelyét
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kolbi_30
#40101
üzenetére
A Pascal sem kamu DirectX 12. A Pascal architektúra problémája ennél az API-nál az, hogy bizonyos erőforrásokat el kell szeparálni a memóriahalmazokban, míg a Turingnál, illetve a GCN/RDNA-nál erre nincs szükség. Ez a memóriavezérlés tekintetében problémás, mert utóbbira érdemes optimalizálni, az előbbit pedig csak lekezelni, viszont ha ezt a problémát csak kezeled, akkor az gond a Pascal teljesítményére, mivel ilyenkor az történik a kódban, hogy az egyes erőforrások a leíróhalmazokban kerülnek, csak a szeparálás miatt több ilyen lesz a kelleténél. Emiatt van az az ajánlás, hogy az erőforrásokat ne is rakják a fejlesztők leíróhalmazba, hanem dobják be a root signature-be, de ugye ez nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki, tehát számos formátum így nem is támogatott, vagyis végeredményben a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen. A problémát tehát ezek idézik elő, és ezt kell kitesztelni a Pascal esetében. De ha ez a kód nem jó, akkor instabil lesz a Pascal. Viszont maga az API nem instabil, eleve nem is támogatja azt, hogy a buffer viewek a root signature-be kerüljenek, ezt csak beleerőszakolják oda a fejlesztők, csak ezt a Microsoft nem ajánlja, mert nem erre tervezték az API-t. Inkább érdemes elviselni, hogy a Pascal lassul a leíróhalmazokba pakolt buffer viewektől, mert az igazodik az API működéséhez. Az újabb játékok, például a Control már ilyen. No persze ott meg a barrierek és a szinkronizálás van elcseszve, ez a másik problémás rész.
-
Habugi
addikt
válasz
Kolbi_30
#40101
üzenetére
Ebbe a táncba a topicjában sem megyek bele egy ideje.
NV driver probléma listán szerepel a dolog fél féle, plusz Abu is driver oldali fordítót említ szóval én is ezt írom, ennyi.
Lehetne linkelgetni h AMD kártyákkal is CTD-zik, illetve lehetne boncolgatni a Div1-et is amiben szintén a megjelenés óta határ szar a DX12 és igen, az AMD kártyámmal is az volt. Nem, nem teszem. Driver oldali kulimász, legyen, mint írtam, legkisebb gondom.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Flint 2 OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Battlefield 6
- sziku69: Szólánc.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nintendo Switch 2
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- ÚJ Lenovo ThinkPad T16 Gen 4 - 16" WUXGA - Ultra 7 255U - 32GB - 1TB SSD - Win11 - 3 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2927, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
- Alienware 17r4 olvass
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" Fekete i7-1265U 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



