- Bemutatkoztak a be quiet! Light Base 500 szériás, kábeleket rejtő házai
- A Chieftec néhány terméke fehér köntöst öltött
- Sokkal drágább lett az „olcsó” Tesla, mint várták
- Egy fontos tényező akadályozhatja a csúcstechnológiás chipgyártást az USA-ban?
- Visszatért a mítosz, a legenda, a világ leghasznosabb terméke!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Synology visszatáncolt a kötelező saját márkás HDD-től
- Apple MacBook
- Videós, mozgóképes topik
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kolbi_30 #40101 üzenetére
A Pascal sem kamu DirectX 12. A Pascal architektúra problémája ennél az API-nál az, hogy bizonyos erőforrásokat el kell szeparálni a memóriahalmazokban, míg a Turingnál, illetve a GCN/RDNA-nál erre nincs szükség. Ez a memóriavezérlés tekintetében problémás, mert utóbbira érdemes optimalizálni, az előbbit pedig csak lekezelni, viszont ha ezt a problémát csak kezeled, akkor az gond a Pascal teljesítményére, mivel ilyenkor az történik a kódban, hogy az egyes erőforrások a leíróhalmazokban kerülnek, csak a szeparálás miatt több ilyen lesz a kelleténél. Emiatt van az az ajánlás, hogy az erőforrásokat ne is rakják a fejlesztők leíróhalmazba, hanem dobják be a root signature-be, de ugye ez nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki, tehát számos formátum így nem is támogatott, vagyis végeredményben a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen. A problémát tehát ezek idézik elő, és ezt kell kitesztelni a Pascal esetében. De ha ez a kód nem jó, akkor instabil lesz a Pascal. Viszont maga az API nem instabil, eleve nem is támogatja azt, hogy a buffer viewek a root signature-be kerüljenek, ezt csak beleerőszakolják oda a fejlesztők, csak ezt a Microsoft nem ajánlja, mert nem erre tervezték az API-t. Inkább érdemes elviselni, hogy a Pascal lassul a leíróhalmazokba pakolt buffer viewektől, mert az igazodik az API működéséhez. Az újabb játékok, például a Control már ilyen. No persze ott meg a barrierek és a szinkronizálás van elcseszve, ez a másik problémás rész.
-
Habugi
addikt
válasz
Kolbi_30 #40101 üzenetére
Ebbe a táncba a topicjában sem megyek bele egy ideje.
NV driver probléma listán szerepel a dolog fél féle, plusz Abu is driver oldali fordítót említ szóval én is ezt írom, ennyi.
Lehetne linkelgetni h AMD kártyákkal is CTD-zik, illetve lehetne boncolgatni a Div1-et is amiben szintén a megjelenés óta határ szar a DX12 és igen, az AMD kártyámmal is az volt. Nem, nem teszem. Driver oldali kulimász, legyen, mint írtam, legkisebb gondom.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Borderlands 4
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Nem tud dönteni az iFold a titán és az alumínium között
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Steam topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- A Synology visszatáncolt a kötelező saját márkás HDD-től
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro Max Natural Titanium Titán dizájn, Pro kamera,100% akku,2026. 02. 11
- 10magos! Fémvázas! HP EliteBook 860 G9 i7-1255U 16GB 512GB 16" FHD+
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 2,5+ év gari
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
- Eladó használt szép állapotú ASUS TUF Gaming F15 FX506HC-HN1135W Notebook Termékcsalád Asus TUF Gam
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest