Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raggie #27291 üzenetére

    Az nem bug. A motor támogatja a dinamikus napszakváltozást. Tehát, ha tovább állsz egy helyen, akkor a napból származó shadow casting fény már nem olyan szögben világít be. Ez okozza az eltéréseket. Ha pontosan ugyanabban az időben történne a felvétel, akkor ugyanolyan szögből érkezne a fény. A számításigény egyébként ettől nem változik meg, mert a shader úgyis lefut, csak más lesz az output az eltérő input miatt.

    (#27285) FLATRONW: Tükröződik, csak valószínűleg egy pár percet állt az egyik gép a felvétel előtt, és ez elmozdította a shadow casting fényforrás helyét.

    (#27286) Yutani: Mindkettőn jó, csak mozog a fényforrás. Persze az ennyire erős visszaverődés nyilván egy dizájnhiba, de ezt nem a kártyák rontják el, hanem ilyen a játék. Őszintén szólva az eddigi CI címekhez képest... :D

Új hozzászólás Aktív témák