Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    válasz lezso6 #24771 üzenetére

    A nulla marketing nekem is feltűnt. Kezdhetné az AMD azzal, hogy elkezdi a játékokat támogatni. Anno volt egy fellángolás 2013 környékén. Far Cry 3, Tomb Raider, Crysis 3, Bioshock Infinite, Dirt, stb. Most ott tartunk, hogy minden AAA cím nv-s.
    Sztem ez alap, az nvidia-nak már 15 éve is volt annyi esze, hogy szénné logózzon mindent, én a régi játékokban is inkább az ő nevüket láttam. Aztán ott volt a Physx, elég erős marketing elem lett, ha az AMD-hez kerül tuti elbaltázzák azt is a nulla marketinggel. :DDD

    Ráadásul nv-nél a kisebb rétegeket is megcélozzák, pl. amikor beletették az opcionális AO-t driverbe vagy lehetett downsampling-t használni kis trükközéssel vagy most az Ansel, amit mondjuk az ingame photography-s gémereken kívül nem sokan fognak használni, de ők megcsinálták. A shadowplay-re is ráéreztek, a videosok nagy része emiatt vett nv-t... Vagy olyan apróságok amikor megjelenik egy nvidia-s cím, akkor feltesznek egy videot arról, hogy miket tettek bele, HBAO, TXAA, stb. Ezt így kell csinálni...

Új hozzászólás Aktív témák