- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz namaste #21240 üzenetére
Csak úgy tudják kicserélni a shadereket, ha ki tudják ütni azt a DRM-et, amin keresztül működik. Ezáltal a rendszer képes ebbe az izolált környezetbe betölteni egy külső shadert. Más formában a GameWorks runtime nem tölt be D3BC-t.
A GameWorks működése egyszerű. Maga a fejlesztő nem szállít direkten GameWorks shadert, azt egy zárt rendszer hordozza, amit az NV odaad. Azt kell beépíteni a programba. Ilyen formában lehet biztosítani azt, hogy a fejlesztő ne módosíthassa a forráskódot, és ne töltsön be egy alternatív D3BC-t a szállított helyett. Volt már ilyenre példa az AC Unity esetén. Ott az Ubisoft írt egy alternatív D3BC-t a Geometry FX-re, de annak a működését a végső GameWorks DRM megakadályozta. Ezért Geometry FX nélkül jelent meg a játék, annak ellenére, hogy agyon volt reklámozva tesszellált felületekkel, amiből végül egy deka tesszellálás nem lett. Pedig a shader az első verzióban ott volt a játékban, csak a GameWorks DRM miatt nem töltődött be. Aztán a későbbi patch-ekkel eltávolították, mert nem jutott megegyezésre az NV és az Ubisoft.
Az AMD számára a DRM feltörése azért fontos, hogy be tudjanak juttatni ebbe a zárt környezetbe egy kicserélt D3BC shadert. Ugyanezt csinálja egyébként az NV is, csak nekik egyszerűbb a saját rendszerüket kijátszani, mert ők írták a DRM-et. Azért sem szólnak igazán az AMD törései ellen, mert ők is tudják, hogy erre szükség van, hogy a GameWorks egyáltalán működjön. Meg eleve a DRM-et a fejlesztők optimalizálásai ellen tervezték, és nem a gyártóik ellen. A gyártó még a D3BC után is tud módosításokat végezni, csak jóval nehézkesebben, de ha kell, akkor akár minden játékra állítanak egy csapatot és megcsinálják. A fejlesztőnek a D3BC shader cseréje az egyetlen lehetőség arra, hogy gyorsabb kódot futtassanak, de a DRM ezt megakadályozza. Ahhoz tehát, hogy a fejlesztői akarat érvényesüljön az adott shadert az NV-hez kell elküldeni mondva, hogy ezt akarják futtatni, és az NV vagy beépíti, vagy ajtót mutatnak.
A shadert nagyon egyszerű megszerezni. Az még a fejlesztőknek sem okoz igazából fejtörést. Cserélni problémás.
Manapság a shaderek cseréje egyre ritkább. Ennek a fő oka az, hogy sokkal egyszerűbb a fejlesztőkhöz odamenni még a megjelenés előtt pár héttel és mondani nekik, hogy ez a shader nem az igazi. Adni helyette egy jobb shadert és azt építik be. Ez nem csak hatékonyabb fejlesztés a teljes iparág számára, hanem megakadályozza azt is, hogy hetekkel a játék kiadás után kelljen a megírt és letesztelt új shadert biztosítani a meghajtóban. Persze ez ma sem akadály, de ma már az új meghajtók nem hoznak +30-40%-ot, hanem leginkább 4-10%-ot, mert ma már nem igazán nyerő nagyon rossz hatékonyságú shadert szállítani. A legtöbb stúdiónak ma már egy zárt csatornája is van, ahonnan a forrást a gyártók elérhetik, és tehetnek javaslatokat a jobb teljesítmény kinyerése érdekében. Ez sokkal hatékonyabban működik, mint a régi modell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- 35db AMD 6700Xt eladó egyben 75/db
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- Eladó hibátlan EVGA FTW 3 ULTRA 3070TI
- Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GDDR6 256bit!!! Beszámítok, Posta az árban!!!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen