Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #13558 üzenetére

    A ritka drop nem számít. Nem kellemes, de viszonylag könnyen túléli az agy. A problémát az jelenti, ha folyamatosan lecsúszik a timewarp a szinkronablakról. Itt van egy olyan jelenség, hogy az aktuális grafikus API-kon belül nincs frame megszakítás. A megkezdett munkát be kell fejezni, még akkor is, ha már tudjuk, hogy a szinkronablakról lecsúszott. Ez akár még 3-5 ms-nyi extra számítást is jelenthet, de ugye már mindegy. Viszont a hardver innentől folyamatos hátrányba kerül, mert a még futó, de már felesleges számítás miatt késik az új, de fontos számítás.
    Erre lesz egy megoldás idén, de csak a Mantle-be. Ez az instant killnek gúnyolt képesség, ami tulajdonképpen a szinkronablak lekésése után azonnal megöl minden késői timewarp-hez tartozó számítást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák