Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gtamate2

    veterán

    válasz daveoff #10336 üzenetére

    Ugyan ezt érzem, tetszenek nekem is a marketing szövegeik, de már nem tudok nekik hinni sajnos. Ha kezükben is a technológia valahogy soha nem sikerült még előnyt kovácsolni belőle..

    A VRnál pedig valóban mindketten Nv-t használnak, 970 ill. 760 SLI formájában. Én próbáltam már anno amikor csak egy 760 volt a gépükben és valami hihetetlen élmény. Gondolom nemhiába maradtak ők sem a jól beváltnál.

    (#10335) HSM : Oké, de hány mantles játék is volt? Ahhoz képest hogy be volt harangozva.. A BF4-re is emlékszem szép kis csúszással érkezett, pedig az amd megígérte hogy már több hónappal előtte kint lesz és "up to 70%" marketingszöveggel gyönyörűen promózták. Aztán kijött bugosan, (villódzások és egyéb textúra vagy effekt anomáliákkal), persze az erős prociknál valahogy nem is volt olyan hatalmas a teljesítménykülönbség. A Thiefet jobban összerakták azt hiszem, de akkor

    De a lényeg hogy nem volt valami "hatalmas" játékdömping.

    (#10337) -Solt-: Az a baj hogy mi mint felhasználók jelenleg ennyit érzünk belőle. Így aki akkor emiatt vett direkt amd-t kicsit becsapva érezheti magát, mert itt még a csapból is a mantle világmegváltása ömlött.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #10336 üzenetére

    Promózni meg beszélni lehet róla. Amiről itt szó van az a technikai megvalósítás. Ebben a LiquidVR a mezőny előtt jár, elsődlegesen azért, mert nem korlátozzák a szabványos grafikus API-k a lehetőségeket. Az E3-on nem véletlenül futott minden játékbemutató LiquidVR-en. Például hiába partnere az NV az EVE: Valkyrie című játéknak, akkor sem olyan jó a GameWorks VR csomag, hogy azon mutassák be a játékot. Persze nem írták ki, hogy amin futott az a LiquidVR, mert gondolom a partnerszerződés megtiltotta, de muszáj volt azt használni.

  • -Solt-

    veterán

    válasz daveoff #10336 üzenetére

    Nem tudok erre mit mondani, én csak egyszer tudtam kipróbálni, azt sem játékkal, hanem valami demóval, így igazából gyakorlati tapasztalatom az OR-l nincs.

    Van viszont a TrackIr-l, aminél ugye szintén fontos a pontos fejkövetés, és bizony még a fix 60 FPS ellenére is vannak gondok vele, rengeteg múlik azon, hogy a V-sync miképpen viselkedik az adott programban. Engem annyira zavart ez az akadozása, hogy garanciában visszaküldtem, de ők meg semmit nem vettek észre belőle, és ez egy általános jelenség. Van aki minden apró akadást észrevesz, van akit az sem zavar, ha 60 alá megy az FPS. Na most itt még nincs akkora gond, mert van a szemednek más fókuszpontja is a monitoron kívül, OR alatt pedig ugyebár nincs, tehát máris megvan a magyarázat arra, hogy sok youtube videóban miért panaszkodnak rosszullétre, hányásra.

    Na most 90Hz esetén ez még érdekesebb lesz, de ez csak akkor fog érdemben kiderülni, amikor elterjed az OR, mert most a tesztek java része valamilyen demóval fut, vagy játék esetében is alig 10 perceket játszanak vele, ráadásul annyi még a nyűgje, hogy ezeket érdemeben észre sem veszik, csak a rosszullét jön elő azoknál aki erre érzékeny, és ezt betudják magának az OR-nek, pedig a gondot az akadozás, vagy a késő fejkövetés idézi elő.

    Egy biztos, anno rengeteget teszteltem az ideális beállításokat a TrackIr-hez, és amikor nem tudtam az ALSÓ értékeket, vagy ahhoz közeli eredményeket prezentálni, akkor bizony nekem nagyon zavaró volt az akadozás. ( Az alsó érték vsync nélkül van :( )

    Abból messzemenő következtetéseket szerintem nem lehet levonni, hogy a youtube videókon a többség NV-vel használja, mert nyilván mindenki erős hardverrel próbálkozik, az NV pedig a 9xx szériával szépen elhúzott, nem meglepő, hogy javában 980/Ti van a bemutatókban. Ráadásul az elérhető játékoknál nincs is még LiquidVR támogatás, ergo összehasonlítási alap sincs.

    Egyébként még egy ház bemutatásánál is állandóan NV kártya vigyorog vissza a képekről, az NV ezekben a promóciós dolgokban kiváló, a népszerűbb csatornák esetében nem lepne meg, ha csomagban kapnák a hardvert a bemutatókhoz.

    A lényeg az, hogy a szar a víztől majd akkor válik el, amikor lesz összehasonlítási alap, de a TrackIr-ből kiindulva a vázolt 10 ms-s határ fontosságát bizony valós problémának érzékelem.

  • imi123

    őstag

    válasz daveoff #10336 üzenetére

    Folyamatosan temetik az Nv-t.
    Ettől függetlenül közben az AMD megy lassan csődbe.
    Ebből nekem az jön le hogy nem mindenki olvassa a Ph-t.A sok "balga" megveszi a buta NV-t. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés