Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    addikt

    válasz fatpingvin #85354 üzenetére

    Miert, mi a baj a DirectX-vel?

    Nem azert nincs multi GPU tamogatas mert a DirectX nem tudja. Hiszen DX12-ben, Direct3D feature level "12_0"-tol van rendes multiGPU tamogatas. Ha az MS azt mondana, hogy holnaptol CSAK a Direct3D "12_0" levelt hasznalo appoknak jut gyorsitott megjelenites, akkor a fejlesztok atirnak a cuccukat es bumm, lenne tobbek kozott multiGPU support is (igy lotte le az Apple az osszes egyeb API-t es hagyta eletben csak es kizarolag a Metal-t).

    Amig, van lehetoseg Direct3D 12-t hasznalni ugy, hogy neked csak a feature level "11_0" vagy "11_1" kell belole, addig nem lesz a te appodban multi GPU tamogatas. Illetve, a piac az, ami elmozdithatja ebbol a helyzetbol a dolgokat. Jojjenek ki a gyartok, gyarilag multi GPU-s brand gepekkel, kartyakkal es kezdjek el blamalni a fejlesztoket a tamogatas hianya miatt.

Új hozzászólás Aktív témák