-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stomi61
tag
Tegnap megérkezett a csomag, természetesen másik MPL futár hozta.
Azt mondta, hogy totál káosz van a depóban. Az előző napról jutott neki +20 csomag, amit a "kedves" kollégája lusta volt kézbesíteni. (köztük az enyém)
Cserélgetik területileg őket, ami oltári baromság, mert helyismeret nélkül minden sokkal tovább tart. -
válasz
cidalain #69098 üzenetére
Többször írtuk, hogy igen összevárják, de ha egyszerre fizeted azért pár napnál több nem szokott lenni, de ha ugyanazon logisztikai központhoz tartoznak az eladók akkor nincs csúszás. A 15 napos kézbesítési ígérvény esetén Express One és mostanában néha MPL futáros a kézbesítése az összevont csomagoknak, ezek magyar belföldi azonosítós kézbesítésűek.
Az Aliexpress saver a kézbesítési problémák miatt kerülendő, de összevont csomag az nem olyan azonosítóval érkezik, így maradhat, csak mindegyiknél amit megveszel ez az azonos összeghatáros 15 day delivery legyen, ha egy sima 15 day delivery bekerül akkor esetleg nem lesz meg az összeghatár és akkor már keveredés lehet. -
cidalain
veterán
Van egy olyan opció nálam hogy 15 day delivery, 3600 ft feletti vásárlás esetén. Ez több termék különböző helyről történő vásárlása esetén is aktiválódik.
Ez mi? Összevárják az összes termékemet valahol, és egybecsomagolják? Ez milyen posta lesz így? EU ragszámos?
Akkor is van ilyen opció, ha némely termék Ali saver, Ali standard, és Cainiao-val van a kosárban. (Ilyenkor a Cainiao-sra is rámegy egy ez az opció) Maradhat ez így, vagy inkább ettől függetlenül is legyen Ali Saver mindenhol, vagy ilyen esetben tökmindegy?
-
jojoando
aktív tag
[link]
Csak kérdezem, jól látom hogy 2 hete köröz ugyanott a csomag?
A 17-i bejegyzés egyezik a 31-l, közben volt valami Returned, viszaküldés?
Tudja valaki értelmezni az esetet? -
Valami gond van az új AliExpress app verzióval (Android), hiába töröltem a frissítés után az app gyorsítótárat, nem jelent meg néhány oldal, eltávolítás és újratelepítés segített.
-
stomi61
tag
Sziasztok!
Nagyon mérges vagyok. 11-15 óra között ígérték, 16-kor próbáltam hívni a futárt, aztán a depót, hogy várhatom-e még a csomagot, de egyik sem vette fel. Az utolsó bejegyzés 18 órakor jelent meg.
Ezt tudja a hírhedt MPL depónk: -
lacoka55
tag
Találkozott már valaki ilyen szöveggel ? ECSCCA vásárlás volt
elküldve
A rendelést egy nagy szállítmányba csomagolták, és készen áll a szállító cég átvételére. -
jojoando
aktív tag
válasz
Impair1980 #69087 üzenetére
-
válasz
jojoando #69083 üzenetére
De hol van ez feltüntetve ajándéknak, mert tényleg nem értem amit írsz.
Kértek valami + pénzt a szállításért és azt ajándékkártyaként (gift megjelöléssel) fizetted ki? A szállítási módok közt nincs gift. Ha extra shipping fee van írva az még az sem probléma, de lehet hogy egyértelműbb. -
Jester01
veterán
Welcome deal-t hogyan lehet kikapcsolni? Már betettem egy kedvezményes cuccot a kosárba a többinek a rendes árát szeretném látni és nem csak 1 darabot venni. Most az működik, hogy beteszem a kosárba kijelölöm majd törlöm a kijelölést és akkor mutatja a rendes árat és tudom a darabszámot is állítani. Csak így elég nehéz összehasonlítani a dolgokat. (PC böngésző)
-
válasz
ggabor02 #69084 üzenetére
Szerintem írtam hogy ha nincs meg a két kézbesítési kísérlet a címen a PNLUC.... azonosítós MPL üzleti csomagnál akkor az MPL ügyfélszolgálatnál ( nem a postainál) meg kell reklamálni és még pénzt is kaphatsz. Az hogy a kézbesítő postára leadják az nem jelenti azt hogy az ottani dolgozók rálátnak komolyabban az MPL futár témára, ők csak akkor kerülnek szóba ha nem tudja az MPL személyesen kézbesíteni, egyébként meg semmi közük hozzá.
Egyébként meg nem több csomag van, hanem a szabadságolás miatt kevesebben dolgoztak a teljes vonalon, így csúszik a feldolgozás, július, augusztus uborkaszezon netes vásárlás témában.
Nálam meg az Express One-nak nem adják át normális időben a csomagokat, van ami már 8 napja átesett a vámoláson, de még nem kapták meg. Eddig 2. nap mindig megkapták most mindegyik csúszott. -
jojoando
aktív tag
Engem tud bosszantani, ha egy kifizetett terméket külön árért szállítanak amit kifizetek, aztán azt a szállítást "ajándéknak" tüntetik fel. Az ajándék elvileg, szerintem ingyenes, ha kifizettem az meg nem ajándék, és fentebb írtam augusztus 23-tól el sem indult az kifizetett "ajándék" csomagküldés. Szerintem nagyon nem mindegy a "Gyerek neve", még egyszer az ilyet említik fel, holott nem igaz. Nade akkor valakinek mindegy, ez van.
Ha egy gyorsabb küldési formát választ a cég, köszönöm szépen,
de itt ilyenről szó sincs. Arra volt példa hogy egyesítettek 2-3 csomagot és lett egy stabil csomagküldés, az más kategória. -
oba
addikt
válasz
jojoando #69080 üzenetére
Kifizetted, megkapod a cuccot. Tényleg nem értem mi a probléma. Ismét kérdezem, hogy neked személy szerint milyen kárt okoz az, hogy az oldal (akármilyen ok miatt) ajándékként adminisztrálja a terméket? Amióta létezik az Aliexpress azóta szokás ez, hogy alkalmalmanként ráírják a küldeményre, hogy gift. Szerinted ha akárhol panaszt teszel ellenük bármi meg fog változni? De én egyelőre még azt sem értem, hogy miért akkora probléma ez.
-
válasz
jojoando #69078 üzenetére
Miről van szó? Ilyenről én még nem hallottam, de szerintem semmi jelentősége. A gift vagy hogy Aliexpress standard shipping egyáltalán nem közös fogalom, sehol nem kevernek meg vele semmit.
Ha a küldemény tartalmára értik az sem számít, mert a tartalom konkrét megnevezése és vámtarifa azonosítója a lényeg, "gift" nem küldhető, csak konkrét valami.
Annyiban számít ha valami ajándék (nem fizettél érte egy fillért sem) akkor ha van ajándékozási nyilatkozat mellékelve akkor 45 € értékig nem kell áfát fizetni, de az AliExpressnél csak ellenszolgáltatással kapsz valamit így itt nem számít. -
jojoando
aktív tag
Maga az ALI oldal ellen vagy az ügyfélszolgálattal szemben lehet valahol panasszal élni?
A vásárolt szállítást átírták ajándéknak, ami nem igazán egyenes egy oldaltól. -
válasz
dzf007 #69075 üzenetére
Biztos hogy volt vámolva ha nem EU-n belülről jön, csak épp akkor ezt nem a Magyar Posta csinálta, de eddig ez bizony ilyen volt:
Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.Nem változott meg a szállítási mód?
-
jojoando
aktív tag
válasz
Impair1980 #69072 üzenetére
ez más
-
dzf007
aktív tag
Cainiao Super Economy Global - al jött egy kis csomagom. Vámolás nem volt, fizetni nem kellett. Nyomkövetés működött.
-
válasz
ggabor02 #69071 üzenetére
Némileg megvezettek, no mindegy.
LS....NL csomaghoz semmi köze az MPL futárnak és ezek náluk prime levélnek nevezett termék kategória amelyre ez vonatkozik:
A Prime levelek értéknyilvánítás és ajánlott többletszolgáltatás nélküli küldemények, melyek esetében nyomkövetés biztosított a kézbesítési kísérletig vagy kézbesítésig, azonban postai kezelésük nem könyvelt postai küldeményekkel azonos. Személyes kézbesítésre nincs kötelezettségünk. -
DigitXT
félisten
válasz
Impair1980 #69072 üzenetére
Aliról akkut venni a legnagyobb szerencsejáték: általában negatív eredményű.
Szerk: részleges visszatérítés működhet, csak legyen hiteles mérési eredményed. -
Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék!
Ismerősöm vásárolt 300eFt ért Lithium akkumulátort (24V 300Ah LiFePO4 Battery Built-in 300A BMS Lithium Battery). A termék megérkezett, de az akkumulátor nem a megadott kapacitással működik. Gondolom nem tudja a 300Ah teljesítményt leadni!
Megreklamáltuk az eladónál. Az volt a válasza, hogy küldje vissza! A visszaszállítási költség kb 180eFt lenne, ami természetesen nem szeretne!
Mit tudunk tenni? Indítsunk refundot, hogy valamekkora kártérítést kapjon az ismerős?
Visszaküldeni ezen a költségen semmiképen sem szeretné!
Köszönöm a segítségeteket! -
ggabor02
aktív tag
Tegnap voltam a postán kerestetni az eltűnt LS....NL csomagot. Teljesen fullon voltak. Azt mesélték, hogy nagyon sajnálják, de egyre sűrűbben kell erre számítani. Annyi aliexpress küldeményük lett, hogy nem bírják. Jelenleg akkora a csomagszám, mint az év végi dömpingnél volt a múlt évben. Azt kérték, hogy mindenképpen reklamáljak a központban, talán akkor észbe kapnak. Ők ezt így nem bírják, sem pedig az MPL-es futár sem. Azért nem is hozták ki a múltkori csomagomat, mert az MPL futár is fullon van. Mesélte még, hogy az aliexpress-el egyidőben az About You is az MPL-el is szállít (valóban így van, választható volt a múltkori vásárlásnál az MPL is a GLS mellett) Onnan is rengeteg MPL csomag érkezik. Akkora a mennyiség, hogy már a raktárukban sem férnek el a csomagok.
-
-
johniee
senior tag
Sziasztok!
Múltkor sikerült több dolgot véve ugyanattól az eladótól egy kis kedvezményt kérni a végösszegből, ugye nem fizettem ki egyből a rendelést...Most viszont sehol se találtam lehetőséget arra, hogy a ki nem fizetett rendelés miatt kapcsolatba lépjek az eladóval, hogy a szállítási díjból engedjen egy kicsit
Megszűnt ez a lehetőség? -
Met
nagyúr
válasz
Pikari #69061 üzenetére
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni. -
Pikari
veterán
Helo, talán valaki tudja, hogy mire számítsak. Aliexpressről kb 1 hónapja rendelt küldemény. Azt írja, megjött vámra, vám kész (import customs clerence completed), átadva az országos posta szolgáltató részére 9 napja. Economy shipping, tehát nincs további tracking. Azóta semmi. Hány nap, amíg megjön? Vagy elveszett, és mondjak le róla?
-
Higyed
újonc
Köszönöm szépen. Akkor még várok hátha előkerül.
-
válasz
Higyed #69051 üzenetére
Ez nem egészen normál postai nyomkövetési azonosító, nemzetközi viszonylatban nem használják, mart ha igen akkor azt hogy megérkezett és kézbesítve látnád a Magyar Posta oldalán is. A nyomkövetési sor hihető, 21-én megérkezik, 25-én foglalkoznak vele az itteni érkezési központban, továbbküldik 28-án és 31-én kézbesítve. De ez nem lehet valós bejegyzés, mert hiányzik a vámoltatás, hiányzik az hogy megfizesd a posta kezelési díját mert megtörtént a vámolás (ennél még az áfát is valószínűleg kérték volna) ezek nélkül pedig lehetetlen a kézbesítés.
Nehéz ügy mert a Kínai posta azt írja hogy kézbesítve, de nincs reális alapja csak akkor kezdeményezhetnél dispute-ot ha lenne egy angol nyelvű igazolás a a Magyar Postától hogy már pedig ez nem érkezett meg, nem került vámolásra így nem is lett kézbesítve. Ezt mellékelve valószínűleg elfogadnák hogy nem valós a Kínai Posta bejegyzése. -
KRoli92
tag
Sziasztok!
Rendeltem aliexpressről egy terméket, de az eladó utána írt, hogy küldjek még 1$-t, mert drágább lett a szállítás.
Ezt az üzenetet írta.
My friend, I'm sorry that the logistics price sent to your country has increased, and the price of our order has not changed, resulting in no profit for us. We need to maintain a profit of 16% before shipment, so you need to make up $1, If you like, you can use the following link to make payment. If you don't want to, you can apply for cancellation of the order on your mobile phone, and then choose other reasons, and we will agree to a full refund; https://www.aliexpress.us/item/3256804132072642.html?spm=5261.ProductManageOnline.0.0.19c94edfNN8QLL&gatewayAdapt=glo2usa4itemAdapt&_randl_shipto=USViszont Ő már közben bejelölte, hogy szállítás alatt, ezért már nem tudtam törölni a rendelést, de valahogy indítottam egy dispute-t. Közben írtam egy ügyintézőnek is, elküldtem a screenshotokat arról amit az eladó írt nekem, hogy küldjek még 1$-t.
Dispute-ra reagált az eladó, állítja, hogy szállítás alatt van, de valójában még csak ki lett kérve a tracking number, fizikálisan még nem lett feladva. Nem fogadta el a Full refundot. Elutasítottam az ő ajánlatát, most feltöltöttem a screenshotokból, 6db képet engedett, amit ő írt nekem és amit én beszéltem az ügyintézővel abból is.. Ebben az esetben szerintetek az Aliexpress vissza fogja adni a pénzt? Ez így szerintem nagyon nem korrekt, írja, hogy feljebb ment az ár, de közben bejelöli, hogy elküldte, és nem engedi törölni. Ráadásul Aliexpress saver shippinggel kértem, Ő SunYou szállítást jelölt be.
Sajnos nem tudok angolul, így sikerült fordítóval, meg a dispute-t is elrontottam szerintem, nem jót jelöltem be, ez vajon gond lesz az Aliexpressnek? Ha esetleg nem adja vissza az Ali sem a pénzt, és lezárásra kerül a dispute, akkor utána még újra fogom tudni nyitni a dispute-t, ha esetleg nem érkezik meg, vagy nem annyi db, amennyit rendeltem? Lehet el kellett volna fogadnom, hogy fizetek még 1$-t? Gondoltam lehúzás, azért nem mentem bele. Ezt amúgy szokták csinálni? Valós, hogy drágább lett a szállítás? Köszi
-
Higyed
újonc
Üdv. Érdeklődni szeretnék, hogy volt-e már más is úgy,hogy AS031903102CN csomagszámon futó csomagom a követő szerint kézbesítve van de nem kaptam meg. Érdeklődésemre azt felelték, hogy az AS csak a kínaiak használják csomagkövetéssre ez Magyarországon nem hiteles szám. Nem tudnak vele mit kezdeni ez alapján nem lehet utána nézni, hogy hol jár a csomag. Hová forduljak? Ötlet? Higyed Istvánné.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Baby design smart sportbabakocsi
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- RITKASÁG !! ASUS P5QL-M DELUXE/WIFI-AP /Xeon Bios /Xeon X5470 /2X4GB DDR2 /Thermaltake Hűtő
- Szép Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Szép! Lenovo ThinkPad P53s "Kis Tervező Vágó Laptop" -65% 15,6" i7-8665U 16/1TB QUADRO P520 2GB FHD
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime A320M R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA TT 500W
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged