- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Gigabyte alaplap topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple asztali gépek
- Milyen videókártyát?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- OLED monitor topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Közben átolvastam az 1 és 2 csillagos árukeresős véleményeket az elmúlt két évből az Ipon-ról. Igazából visszamehettem volna 5 vagy akár 10 évet is, mert az én esetem még 2012-es. Sajnos az általános gyakorlat a cégnél, hogy 3 napos csere nem létezik, illetve, hogy használt, hibás termékeket küldenek ki új helyett, aztán felajánlják a több hónapos garanciális ügyintézést, aminek az eredménye sokszor szintén hibás termék. Ha az ember inkább eláll, akkor az elállásnál újra elkérik a szállítás árát. Mindenki döntse el maga, hogy ezek után akar e tőlük vásárolni. Ime az ezzel kapcsolatos vélemények:
"Egyszerűen minősíthetetlen. Amíg pénzt adtok a boltnak addig kedves vásárló jó vásárló, ha garanciáztatásra kerülne a sor akkor sok sikert. Hülyének nézik a vásárlót, hiába küldöd be egy konkrét hibával a terméket, majd ők eldöntik hogy mi a hiba ha ugyan van. Ha bebizonyosodik véletlenül hogy tévedtek a teljes kommunikációt megszakítják és nincs alkudozás. Kapod amit kapsz."
"Asztali számítógép konfiguráció alkatrészeit szereztem be tőlük. A videókártya 1 hónap után megadta magát, és két hónapot kellett várnom egy cseredarabra! Máshol ez max 1 hónap, és nagyon nem látom a törekvést - amit a jogszabály javasol - hogy 15 napon belül kezelve legyen a probléma. A visszakapott kártya nem az volt amit visszaküldtem, de ezzel még nem is lett volna bajom, ha működik. Egy nap után bemondta az unalmast, és bármely nagyobb vga terhelést végző program azonnal kifagyott. Most egy hónapja arra várok hogy valaki végre visszaadja a pénzemet"
"Megrendeltem egy számítógép házat, ami a honlapon sötétített üveggel szerepelt és kaptam helyette egy sima üvegeset.
Fél órán belül visszavittem, és még engem néztek idiótának az eladók, mikor a honlap volt hibás. Minősíthetetlenül viselkedtek. Máshol költöttem el a pénzem.""Telefonos elérhetőségük nincs amin bármilyen információval szolgálnának. Összeszerelést és tesztelést kértem ennek ellenére hibás alkatrésszel küldték a számítógépet aminek a cseréjére hónapokat mondtak miközben kezdetektől rossz. A reklamációra személyesen adtak lehetőséget 200km re tőlem (elvileg országos webshop). Senkinek nem ajánlom a rendelést a reklámjaik ellenére egy megbízhatatlan cég."
"Egy laptop állványt rendeltem, mely bolti átvétel után, otthon kibontásra került. A termék sérült volt, majd visszavittük mivel garanciális, de nem vállalták érte a felelősséget, mivel átvétel pillanatában nem jeleztük (nem kezdtük el a boltban bontogatni - nonszensz).
Mélységesen csalódott vagyok, felháborító a viselkedésük és a kommunikációjuk. ""Borzalmas. A terméket sérülten kaptam és senki nem vállalja érte a felelősséget. Első és utolsó, hogy innen rendeltem."
"Kritikán aluli
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Csak az van. Kamuznak, átvernek...""Komolytalan! Összes vissza magyarázkodtak egyik emailben ezt mondták a másikban pedig másra hivatkoztak!"
"Bunkó, lekezelő ügyfélszolgálat, kikerülik a szabályokat, törvényeket azzal, hogy a vásárló ostoba és gyámságra van szüksége."
"A pénztárnál dolgozó hölgyek flegmák, a stílusuk undormány. Ugyanez igaz az árukiadókra is. Soha többet nem vásárlok itt.
Amiért tőlük vásároltam
- Jó ár
Amiben fejlődhetne ez a bolt
- Ilyen embernek a temetőbe kellene dolgozni, nem üzletbe." (úgy látszik nem csak az ügyfélszolgálatra igaz mindez)"Az ügyfélszolgálat és a probléma kezelésük egy nagy nulla. Gondom volt a vásárolt termékkel így visszaküldtem, és Jó esetben naponta írtak egy egymondatos emailt, amiből nem derült ki semmi. Fényképeket és magyarázatokat kértek, hogy miért bontottam fel a csomagolást stb. Lassan 1 hónapja vásároltam és küldtem vissza a terméket, de a mai napig nem kaptam vissza sem a vételárat sem a terméket.
Amiért tőlük vásároltam
Nem tudnék előnyt mondani. Telefon számot hiába kértem, nem kaptam. A "válasz" e-maileket is nekem kellett kicsikarnom belőlük nap mint nap.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Húzzák az időt, nem tartják magukat a jogszabályhoz pl a 14 napos elállással kapcsolatban. Borzasztó lassúak ha probléma van, és mindent mondatonként kell kiszedni belőlük. Egy nap max egy emailt tudnak megírni.""Megrendeltem egy terméket, de a bolt nem azt a tipust küldte figyelmetlenségből. Semmi gond, garanciafutárral visszaküldtem. Azóta eltelt 2 hét! !! ! Flegma kommunikáció a bolt részéről, nekem kell mindenre rákérdezni! !! Egy elnézést sem esett ki a szájukból! !! ! Most épp várjuk hogy megérkezzen a jó tipusú termék.... akkor miért írják hogy raktáron? ?? ? Ha ezt tudom, tuti nem innen rendelek. Kíváncsi leszek, mikorra sikerül ezt megoldani."
"Nem ajánlanám a boltot senkinek. Addig fontos számukra a vevő, amíg nem fizet, utána ha szerencséd van nincs velük dolgod.
A garanciális ügyintézés egy katasztrófa. 3 napon belül visszavittem a gyárilag hibás terméket, amit nem cseréltek ki azonnal, hanem kitalálták, hogy tovább kell küldeni a beszállítónak, az lehet tovább küldi az ő beszállítójának és igy tovább, szóval a folyamat hónapokig is elhúzódhat. Hozzáteszem bármelyik normális áruháznál azonnal kicserélik a terméket, kivéve náluk.""Siralmas ügyfélszolgálat... Használt terméket akartak rámsózni, közel 1 hónapig kellett velúk veszekedni amíg elküldték a normális terméket... Nem veszik fel a telefont, nem írnak vissza ha hibáznak.... Nevetséges, senkinek nem ajánlom"
"Garanciális ügyintézés több mint 30 nap.
Amiért tőlük vásároltam
Nincs.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Lekezelőek és nem törödnek a vevővel""Senkinek nem ajánlom az iPont, utolsó szemét banda, onnantól, hogy kifizetted a terméket tesznek rád magasról, garanciális vagy bármilyen más probléma intézése hónapokba telik, ahol csak lehet a sajá javukat keresik a vevőkön. Még az ellenségemnek sem kívánnám, hogy ezen a helyen vásároljon. MESSZE KERÜLJE MINDENKI!"
"Garanciális ügyintézés felháborító. A szikrája sincs meg a segítőkészségnek. Csak a szivatás.
Soha többet semmit se tőlük! !!""A weboldalon több garanciát tüntenek fel mint amennyit valójában adnak a termékre. A fórumbejegyzésekből úgy láttam nem egyedi eset másokkal is megcsinálták ugyanezt. "
"kritikán aluli ügyintézés, garanciás ügyintézés egyenesen SZ.... R!
Amiért tőlük vásároltam
nem tudok
Amiben fejlődhetne ez a bolt
tájföldről értelmesebb emberek válaszolnak mandarin nyelven!""Garanciális ügyintézés nem létezik.
6 hónap alatt nem voltak képesek elintézni a problémát.
Hitegetés, ígéretek, nem tudják hol van, bunkó ügyintézők, nem reagálnak a levelekre, telefonos elérhetőség nincsen.
Hatóságokhoz fordultam, majd ők küzdenek velük.
Mindenki kerülje el őket messziről!""vásárlás, neten keresztül, csillagos ötös, ha garanciális problémába ütközöl, már nem számítasz, a pénzed már náluk, és akkor kezdetét veszi a kálvária, már csak szabadulni szeretnék a terméktől az üzlettől és többet ide vissza nem jövök, szumma nagyon nem ajánlom ezt az üzletet"
"Ár-összehasonlítást végeztem egy pc alkatrészre, amikor láttam, hogy az IPON-nak jelenleg nincs "megbízható bolt" plecsnije, Végigolvastam a negatív kommenteket és akkor esett le nekem is valami, amit mostanáig nem tudtam hova tenni.
Kb. 2007 környékén vettünk egy kifutó foglalatba (AGP) egy csúcs vga-t, mégpedig Sapphire HD3850 512Mb-ot (30ezer környékén volt). Megérkezett, beraktuk, de teszt/játék közben sokszor kifagyott a gép. Gondoltuk biztos gyenge a táp, vettünk bele egy erősebbet. Ugyanaz.
Kértük a garanciafutárt, teljesen részletesen leírtuk mit produkál, stb.
Kb. 2-3 hétre rá visszaküldték és írták, hogy náluk tökéletesen működik, ki kéne fizetnem a szállítást mert nem volt hibás a termék, de eltekintenek a szállítási díjtól. Örültem, hogy milyen rendesek, de berakva a gépbe ugyanazt produkálta, így sajnos visszaraktuk a régit ez meg ment a fiókba, gondoltuk biztos nálunk nem jó valami.
Vettünk is egy modernebb gépet (P5k+E8400+DDR2+9600GT) , ez a VGA meg elfelejtődött.
Néhány hónapja nagytakarítás közepette előkerült a HD3850. Gondoltam már úgy se ér semmit, szétszedem. Levéve a hűtőt, a chip és a borda között volt egy kis vékony cetli, amire valami szám volt írva.
Ekkor arra gondoltam, ez mégse volt gyári, valaki talán javította/próbálta javítani. De valahogy nem állt össze a kép, nem tudtam ezt összeegyeztetni az IPON-al, illetve amit mondtak azzal. Egészen mostanáig, amíg a kommenteket el nem olvastam.
Nevét még az ncore reklámnak köszönheti, akkor ismerték meg sokan, illetve ma a tesztjeik/híreik miatt megbízható/komoly áruháznak tűnik. Több vásárlásom is volt náluk, gariztatás csak ez az egy. Ezek szerint engem is megszivattak.
Valószínű problémás/visszavitt hardvereket sütnek el másodszor (persze nem mind ilyen, de lehet olcsón jutnak hozzá ilyenekhez is) , hátha bejön, vagy van aki elkárolja, bárhogy is legyen, jó biznisz. ""2 dolgot rendeltem:
egy jack stereo output elosztót (apa=anya/anya) kiküldtek egy apple stereo/mic elosztót
és egy jack to USB átalakítót (apa/apa) és kiküldtek egy jack to USB átalakítót (apa/anya)
Válaszuk az volt vigyem be Budapestre (Sopronból! !! !! !) és felülvizsgálják a dolgot. ""Amíg csak megrendel és fizet az ember, addig minden rendben van, de, ha valami grimbusz van, az ügyintézés csapnivaló."
"Bürokratikus rendszer döntésképtelen vezetőkkel. Nem érdekük az ügyfelek megtartása, ha valakinek gondja van, inkább elengedik, vásároljon az évek óta bármit, és ezt megteszik egy néhányezer forintos eszköz miatt is.
Amiért tőlük vásároltam
Sok terméket forgalmaznak.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Csak addig jó amíg nincs visszavásárlás vagy garanciális probléma, sajnos utána megáll a világ és csak kellemetlenséget okoznak a vásárlónak. Nincs döntéshozó az alkalmazottak pedig nem csinálhatnak és mondhatnak azon kívül semmit ami le van nekik írva.""sajnos a 4 db termék nem megfelelő, vevőszolgálattal beszéltem, javasolta vigyük a Tüzér u. -ba, ott tegnap a kollégámat elhajtották, mondván a központ nem ért hozzá, a céges vevőknél jogszabály szerint nincs visszavétel! !! !! Ez felháborító hozzáállás! !"
"A weboldalon nem volt feltüntetve, hogy a készülék nem rendelkezik a harmadannyiba kerülő kijelzőkben meglévő funkcióval sem. Az iPon ennek ellenére nem volt hajlandó csere készüléket biztosítani. Mint kiderült a megrendelt típust az LG már évek óta nem forgalmazza Magyarországon, nem lehet tudni hogy milyen forrásból szerezte be a cég. Ha biztosra akarsz menni ne az iPontól rendelj..."
"Céges vásarlóként senkinek nem ajánlom az ipont, megtagadják az elállást, akkor is ha az ő hibajuk miatt van téves rendelés vagy a termék nem megfelelő. (a weblapon nem közölt elég információt a termék változatról ezért téves rendeléshez vezetett amit nem akarnak orvosolni) Nagyságuk ellenére kisstílűek."
"Sajnos a vevőkre oda se figyelnek e-mail vagy telefon kommunikáció 0. 9 napot kellett várnom az árura és most is egy selejt billentyűzetet köüldtek. Multkor egy fröccsntési hibás gyári selejt adatkábelt küldtek többek között. Ami sajnos pár heten belül tönkre is ment. Ők azzal magyarázták, hogy a Black friday miatt történt. Cssak azt nem tudom a gyárilag berepedt csatlaskozójú töltő kábelnek miköze az ünnepi szezonhoz. A kábelt minimum 1 évvel azelőt gyártották kínában. ? ?: ? Arról nem is beszélve, hogy ki sem cseréltlék. "
"Hibás terméket küldtek. Nem hajlandók cserélni. Garanciális ügyfél kezelő nagyképű.
Amiért tőlük vásároltam
NINCS ! !
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Tudnak róla hogy hibás terméket árulnak. Biztosra veszem hogy direkt átverésről van szó.""2 terméket rendeltem, melyből az egyik hibás volt. A hibás terméket visszaküldtem néhány napon belül. A rendeléstől számított 3 hónappal sikerült odáig eljutniuk, hogy a termék árát visszautalják."
"Korábban is voltak velük gondok de akkor megoldották, most azonban reménytelenül bunkók emiatt fogyasztó védelemnél feljelentettem őket
Amiért tőlük vásároltam
jó webshop
Amiben fejlődhetne ez a bolt
csak eladják a terméket, garancia, szerviz, stb csapni való, ha bármi gond van kibújnak alóla, csak a profit érdekli őket""A vásárlással nincs probléma, minden zökkenőmentes. De!
Telefonon nem lehet őket elérni. Gyakorlatilag van mobilszám, de minek? A garanciális ügyintézés baromi lassú. Lassan 2 hónapja van ott a cucc, ami kb 2 hetet ment. Egyenlőre semmi infó nincs a folyamatról. Ez nem normális. Még fogyasztóvédelmi szempontból sem! Erre azért illene odafigyelni!""A rendelt termék hamar megérkezett viszont sérülten. Személyesen vittem be a Tüzér utcai ügyfélszolgálatra ahol leteremtettek, de átvették a terméket javításra/cserére. 3 hosszú hét levelezés után közölték , hogy a terméket nem javítják, nem is cserélik de levásárolhatom. Teljesen ugyanazt a terméket megrendeltem, majd személyesen elmentem érte, hogy garanciálisan megvehessem. Kérdem én, mi a tökömért nem tudták kiküldeni nekünk cserével ugyan azt a terméket ha volt nekik és személyesen cserélték is az ügyfélszolgálaton."
"A sok negatív vélemény ellenére adtam egy esélyt ennek az üzletnek. A vásárolt termék nem működött, így vissza kellett mennem. A pénztáros hölgy mindkét alkalommal igen nyers modorú volt, az árukiadó személyzet pedig mármár arrogáns. A garanciális ügyintézés a város másik végén zajlik (igen, akkor is, ha újonnan vásárolt termékről van szó, amit azonnal cserélni kellene). A szervizelési idő kb 4 hetet vesz igénybe.
Elköltöttem százezer forintot, de egy hónapot kell várnom arra, hogy egy új termék áráért egy szervizeltet kapjak.... Kivárom a szervizelési időt , és (ismét saját időmből, költségemen) visszamegyek majd a termékért, de természetesen csak csere esetén (mivel én egy új terméket vásároltam, nem egy javítottat). Ellenkező esetben elállok a vásárlástól.
Faragatlan alkalmazottak, körülményes ügyintézés... Részemtől senkinek nem ajánlanám ezt az üzletet.""Rendeltem egy hangfalat ami fél perc használat után meg sem szólalt többet, garancia futár elszállítottam, azóta több mint egy hónap eltelt, mindenki messzire kerülje el az Ipont...
Amiért tőlük vásároltam
A vásárlásból semmi előnyöm nem származott, mert továbbra sincs nálam a termék.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Messziről kerülje el mindenki ezt a bandát, hibás terméket küldtek, azt garanciázásra elszállították, a garanciális ellenőrzést végző cégre tolják a felelősséget akárhányszor érdeklődöm, eltelt több mint 1 hónap se hangfal, se pénz...""Használt terméket (billentyűzetet és egeret) kaptam az új termék árán, a visszáruzás hosszú időt vett igénybe és másodszorra is használhatatlan terméket kaptam... 3 gépre csatlakoztattam és egyiken sem lehetett használni érdemben. Felvenni velük a kapcsolatot telefonon nem lehet..."
"Bunkó kommunikáció, rossz ügyfélszolgálat. ,
Az ügyfél náluk másodlagos, vagy talán inkább "sokadlagos".""A rendelt kamera helyett egy használt szart küldtek ki az aljas szemét tolvajok, a futár aki állítólag visszaviszi már hetek óta úton van, de még nem ért ide. Valószínűleg már nem is fog.
Amiért tőlük vásároltam
Csak kisebb összeggel tudtak megkárosítani.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Beszántani a boltot, sóval behinteni még a helyét is.""Kiküldtek egy használt, hibás billentyűzet+egeret, majd kérésre visszaszállították, azóta semmilyen visszajelzés, infó sem volt, cseretermék még a láthatáron sem."
"Sérült terméket kaptam, a 14 napos elállási időn belül sem vették vissza a terméket, vagyis visszavették de a pénzt nem küldték vissza, csak a terméket akarják javítva, úgy hogy a szerelési költséget rám akarják hárítani..."
"2018. áprilisa óta húzódik az ügy és még nincsen vége. Az első tervezett megrendelés előtt kérdeztem a boltot, amire fals választ kaptam. Az alapján rendeltem meg egy eszközt. A bolt annyiban korrekt volt, hogy a szállítási díjat elengedte. A megkapott eszköz hibás volt. Kommunikációs tortúra után visszavitték. A bolt által vállalt határidőn túl nekem kellett érdeklődnöm a fejleményről. Újabb kommunikációs tortúra után küldtek egy másik eszközt. Az is hibás volt. Újabb tortúra és újabb visszaküldés. A kivárási határidőn túl ismét én érdeklődtem, hogy mi a helyzet. A bolt válasza az, hogy inkább visszaadják az árát, vagy beépítik egy másik rendelésembe. Megrendeltem tehát ismét ugyanazt az eszközt, persze már drágábban, mint volt az áprilisban. Most ezt várom rettegve, hogy vajon működőképes lesz-e. Szóval április óta ott van 20e+Ft pénzem és nincsen eszközöm."
"Egy meghibásodott termék garanciális ügyintézéséből fakadt ez a vásárlás. A garanciális ügyintézés elhúzódott, amikor a fogyasztóvédelem és a vásárlók könyvének kikérése után sem voltak hajlandóak velem érdemben tárgyalni, és közölték hogy egy egyértelműen, funkcionálisan nem működőképes termék garanciális vizsgálata hónapokat vehet igénybe. Az ügyfélszolgálat sablon válaszokat küldd, abszolút nem érdekel senkit az ügyfél, és a problémájának megoldása. Több mint 2 hónap után végül megadták magukat, és hajlandóak voltak levásárlást biztosítani.
Kíváncsi leszek a vásárlók könyvébe tett panaszomra milyen válasz érkezik, de az biztos hogy a járási békéltető testülethez fogok fordulni jogorvoslatért.
Ha tehetitek, szánjátok rá azt a párszáz forint különbséget, és vásároljatok olyan cégtől, aki megfelelően bánik ügyfeleivel, érdekli az ügyfél problémája, és partner azok megoldásában.
Amiért tőlük vásároltam
A termékek jók, és jó áron elérhetőek.
A Francia úti üzlet vezetője kézséges, és megértő.
A szállítás gyors, és pontos.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Ügyfélszolgálat egyszerűen nem kommunikál. Jegyzett 24 hívást indítottam az ügyfélszolgálati számra, és sosem vették fel.
E-mailben sablon üzenetekkel kommunikálnak, kérdésekre nem válaszolnak.
Közöny, és abszolút érdektelenség az ügyféllel és a problémájával szemben.
Törvényeket nemcsak hogy nem tartják be, de nem is ismerik.
Aki teheti, kerülje el ezt a céget, és keressen megbízható boltot, ne járjatok úgy mint én ezzel a céggel, már többször.""Az ügyfélszolgálat egy kalap sz@r!
Amiért tőlük vásároltam
Vannak termékek, amiket egész jó áron adnak, ha nem számol azzal az ember, hogy ténylegesen nincs garancia semmire!
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Kívánom mindenkinek, hogy ne hibásodjon meg a terméke garanciális időn belül! Ha mégis, akkor tegye veszteséglistára, mert ezzel a csaló bandával nem sokra megy""Nem működött ! !!
Azonnal visszavittem! !!
1 hónapig ültek rajta hiába érdeklődtem nem történt semmi.
Telefonszám nem tudom minek van megadva mivel soha nem veszik fel.
Az ipon-t senkinek sem ajánlom! !!""Ha a pénzed költöd akkor gyorsak, de ha valami garanciális problémád van akkor buktál mindent. Undorító szarházi banda."
"A termék hibásan érkezett, jeleztem az Iponnak, kértem a cserét. Azt mondták, kiküldik a beszállítónak kivizsgálásra, ezt persze nem szerettem volna megvárni, ezért el akartam állni a vásárlástól. Ezt sem tehettem meg, mert cégre vásároltam a terméket. A vevőszolgálat unott, tehetetlen, emberszámba nem vesznek senkit, csak a jogszabályt szajkózzák. Kommunikálni csak emailen lehet. 6 hét huzavona után voltak hajlandóak visszautalni a pénzt."
"A 3 napos csere náluk nem létezik. Nem veszik fel a telefont. Nem válaszolnak az e-mailre. Ha garanciális problémád van akkor szerintük tuti te vagy a hibás. A Fogyasztóvédelemnél már jeelentettem őket."
"az ügyfélszolgálatot lehetetlen utol érni, eleve rossz és nem működő terméket küldtek, emailba pedig olyan gizda volt az ember hogy meg én érésűek magamat rosszul hogy vásároltam"
"Nem azt kaptam, amit rendeltem, és egyáltalán nem törekedtek a probléma orvoslására. Teljesen megtévesztik a vevőt, gondolkodás nélkül kiküldtek egy alacsonyabb kategóriás gépet, mint amit rendeltem, hátha nem veszem észre. A pénzt visszafizették ugyan, de szerintem abszolút nem korrekt a hozzáállásuk."
"Rendszeres vásárlójuk voltam, eddig nem volt garanciális problémám. Ezentúl nem vásárolok tőlük. és mindenkinek ezt javaslom! Persze akkor csak, ha nem szeretnek szívni! Ha szereti valaki, hogy szívóznak vele, akkor ezt a boltot (IPON) kell választani!
Amiért tőlük vásároltam
Az egyetlen előnyük, hogy többnyire kedvezőek az áraik. Persze ez nagyon relatív, mert ezért a szolgáltatásért amit adnak magas!
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Azt kívánom, hogy senkinek ne legyen garanciális problémája, mert onnan egy rémálom! Igazából az árat úgy kellene számolni, hogy garancia nélküli termék, és akkor nem fáj, hogy az ügyintézés enyhén szólva sem ügyfél centrikus!""1 hónapja elkövettem azt a hibát, h az iPontól rendelek. Hibás teljesítés miatt visszaküldtem az egyik termeket, és az eredetileg általam megrendelt terméket a mai napig nem kaptam meg. "
"Más terméket kaptunk mint amit rendeltünk. Visszavittük, mire garanciális tételként vették be. Utána 3x kellett a termék után autózni a városban, később már a terméket sem találták meg, amiről jött értesítés, hogy na végre át lehet venni. Utoljára vásároltunk itt!"
"Nincs telefonos ügyfélszolgálat. Nem értem hogy lehet így működni a mai világban.
A kiszállított termék rossz volt és 15 munkanap után kaptam cserét. Értem én hogy nincs raktár készlet, de ami rögtön rossz azt illik cserélni azonnal szerintem. Főleg ha törvényileg úgy is kötelező nem szívatni az ügyfelet 1 hónapig.
Nem látszódik a weben az eddigi rendeléseim.""Nem akarják kicserélni a terméket, ami számomra nem megfelelő. Nagyon rugalmatlan az ügyfélszolgálat, ezért nem ajánlom a boltot senkinek és én sem fogok tőlük többet rendelni."
"Törött terméket kaptam! Visszavittük! Nem reagàlnak semmit!"
"Olyan termékről adnak garanciális véleményezést melyet nem is láttak és nem is akarják fogadni a garanciális visszajelzést . Már többször vásároltam Önöknél, de eddig nem volt garanciális problémám. Most ahogy visszaküldtük volna nagyot csalódtam a rendszerükben. NEM AJÁNLOM SENKINEK....."
"A megrendeléstől a kiszállításig több mint 10 nap telt el, majd a csere ügyintézés további 3 hét volt. Nem azt szállították ki amit megrendeltünk, és kifizettünk előre. Arra hivatkoztak: " beszállító nekünk is tévesen bevételezett terméket küldött" Ezt olvastam többször is a Facebook értékelések között is mint sablon választ. Természetesen minden esetben gyengébb és rosszabb terméket küldtek. A megadott telefonszámon nem lehet elérni őket, ha meg véletlenül igen, akkor azt hajtogatják hogy írjak emailt. Ezt később is sztenderd válasz, mikor a csere alkatrész beérkezése felől érdeklődöm. Az is előfordult, hogy a telefont lerakták a kérdésem után. Emailekre naponta egy választ küldenek, azt is átlagban 24-48 óra késéssel. A megvásárolt termék weboldalon feltüntetett jellemzője (SSD írási/olvasási sebesség) köszönő viszonyban sincs a tényleges értékekkel, sokkal rosszabb a valóságban. A csere termékek beérkezési idejeként több dátumot megadnak, persze nem értesítenek mikor ténylegesen beérkezett a termék. A Tüzér utcai csere ügyintézésnél a munkatársak fensőbb rendűségének érzékeltetése csak a mellébeszélésnél magasabb szintű."
"Egy egyszerű vásárláskor is sokkal többet várna az ember az ügyfélszolgálat és a garancia terén, nemhogy egy többmilliós megrendelés után.
Biztos, hogy többet nem vásárolok itt.
Amiért tőlük vásároltam
Nincs.
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Az ügyfélszolgálat kriminális, a garanciális ügyintézés menete egy vicc.""Hibás termék 1 munkanapon belül vissza lett víve, helyszínen 1-2 napos csere időt ígértek de 1 hét után sem volt semmi. Email -re nincs válasz 1 nap alatt sem, telefont bármennyiszer lehet hívni soha senki nem fogja felvenni."
"Sajnos szomorúan tapasztaltam, hogy a fogó, amit ajándékba rendeltem használtan és koszosan érkezett meg hozzám."
"A megrendelt termékre tesztelést kértem, ami valószinűleg nem történt meg, ugyanis egyetlen percet sem tudtuk használni. A kiszállítás az igért 2-3 munkanap helyett 14 nap volt. A kommunikációból hiányolom a telefonos elérhetőséget. Mivel nem kis összegű termékről van szó, úgy gondolom, ha már van megadva telefonszám, néha nem ártana felvenni! A garanciafutár elvitte a készüléket, de semmilyen visszajelzést nem kaptunk annak megérkezéséről. Azt érzem, hogy addig fontos csak a vásárló , ameddig a hitel folyamata le nem zárul, és biztossá nem válik a vásárlás! "
"Nem működő terméket kaptam, sem a cseréjét, sem a javítását nem vállalták. A pénzemet egyelőre nem kaptam vissza, tíz napja ígérték az utalást."
"A társaság nem a hirdetésben specifikált terméket (notebook) szállíttatta ki, sőt, mint kiderült, nem is rendelkezik és nem is tud rendelkezni a leírásban szereplő termékkel. A kiküldött terméket vissza kellett juttatni, a visszajuttatást a fentiekből tanulva jobbnak láttam személyesen intézni. Ez a fajta hiba webáruház esetében véleményem szerint nem megengedhető, különösen nem hasonlóan nagy értékű termékeknél. A szolgáltatás színvonala az értékelhető szintet sem üti meg."
"Az általuk megszabott garanciális ügyintézési időt jócskán túllépve sikerült teljesíteniük a cserét !"
"A termék egy óriási dobozban érkezett, amit inkább ott hagytam, mert semmi nem volt rajta (nem eredeti, mivel újracsomagolt termék).
Később derült ki, hogy a termék nem kapcsol be és nem működik, ezért visszavittük az üzletbe. Ekkor problémáztak a termék átvételével, mivel a doboz nincs meg, majd felhívták az átvételi helyet ahol megvolt megtalálták. Mivel céges vásárlás volt elküldték szervízbe a terméket és két hete várunk arra, hogy visszajelzést kapjunk...
Amiért tőlük vásároltam
Ígért határidőre szállítanak
Amiben fejlődhetne ez a bolt
Garancia problémás
Egyáltalán nem vevőorientált ügyintézés probléma esetén
Más termékkel is gond volt, mivel sérülten érkezett, ami kibontás után derült ki, és ekkor büszkén mondták, hogy ez nem lesz rövid ügymenet, 15 napon belül semmire se számítsak, de lehet több is lesz. Újat ne vegyek belőle, mert lehet, hogy csak cserélni fogják, de semmit se mondanak erről...
Megjegyezném, hogy nem a gyártótól vagy a nagykereskedőtől vettem a terméket, ha sérülten ér hozzám, akkor nem másra kellene mutogatni, hanem megoldani a problémám...
Többet nem fogunk itt vásárolni..."
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Update 05.13 Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest