- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Házimozi belépő szinten
- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Remekül felszerelt, fürge 5K2K monitorral jelentkezett az LG
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaZroX
addikt
Üdv! Még kezdő vagyok, párszor már próbáltam a Linuxot és tetszett is de valahogy mindig visszakerült a Windows
A kérdésem ez lenne: Nem szeretem a Windows-t (egyiket sem) és szívesen használnék Linuxot, de van elég sok program ami nekem kell, sőt játszani is sokat szoktam. Néztem videókat, hogy Linuxon is lehet játszani de nekem sosem sikerült megoldanom. Szóval a lényeg, hogy tudtok olyan Linuxot ajánlani ami szerintetek a legjobb és tudnék rajta futtatni mindent ? (nagyrész windows-os progik) Vagy felejtős ?Egyébként a konfigom:
- Intel Celeron E3300 3GHZ 2mag
- 3GB DDR2 ram 800mhz
- Nvidia GTS250 1GB(csak mert nemtudom, hogy linuxon mekkora a játékok gépigénye)
Előre is köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sea of Thieves Premium Edition és Egyéb Játékkulcsok.
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel