Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz qqzs #44643 üzenetére

    Megpróbálok válaszolni. (egyéni vélemény)
    Pedál szerintem az egyik legfontosabb, ha kétpedálos verziót nézel akkor nem lesz pontos a fékút ami sok bosszúságot okoz majd (T150 / T300RS ) ami csak mókolással fejleszthető.
    T3PA pedállal mellékelt T300RS GT és a T150Pro annyiból jobb, hogy adnak hozzá egy fék modot, ami egy kúpos gumiból áll, így kb be tudod lőni érzetre azt a pontot, amikor fogni kezd a fék és ehhez állítod a játékot, vagy a beállításokban a pedál végpontját. Ezzel recízebb egyforma fékútat tudsz venni, hamarabb begyakorolható, itt már izommemóriára támaszkodsz.
    T300 és a T150 kormány bázis közt két fő különbség van. Egyrészt a hajtáslánc, ami T300-nál szíjas és erősebb a motor, így közvetlenebbnek érzed a kormányzást. T150 is jó kormány, de pl driftre, rally-ra nem biztos, hogy ajánlanám az előző dolgok miatt. Túl sok korrigálásra, ellenkormányzásra van szükség, és a gyengébb motor miatt a hajtásláncon elvesző erő miatt úgy érzi az ember, hogy késik a kormány kicsit.
    Másik különbség, hogy T300-nál cserélhető a perec.

    Logitechet pedig más miatt szeretjük, a pedálok strapabírók, bár itt is személyre kell szabni a fékpedált, de nem ördöngős dolog + ezer modot kapsz hozzá progresszív rugón keresztül gumi és szivacsbetétig (amit otthon is barkácsolhatsz), de akár mérlegcellát is.
    Kormány pedig a T150 és a T300 között van, annyi különbséggel, hogy fogaskerekes, emiatt hangosabb. Legnagyobb előnye viszont az, hogy kb elpusztíthatatlanok, ha nem gyalázták szét.

    Drift és rally esetén ha nincs sok pénz, akkor G29, rally-hoz kicsit moddolni kell a féket.
    GT, F1 esetén T150 Pro-val nyitnék
    Ha mindenest akarsz, akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni, hosszú távon megéri ez a választás.

    Ha butaságot írtam üssetek... ;]

Új hozzászólás Aktív témák