Hirdetés
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- RAM topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
Megpróbálok válaszolni. (egyéni vélemény)
Pedál szerintem az egyik legfontosabb, ha kétpedálos verziót nézel akkor nem lesz pontos a fékút ami sok bosszúságot okoz majd (T150 / T300RS ) ami csak mókolással fejleszthető.
T3PA pedállal mellékelt T300RS GT és a T150Pro annyiból jobb, hogy adnak hozzá egy fék modot, ami egy kúpos gumiból áll, így kb be tudod lőni érzetre azt a pontot, amikor fogni kezd a fék és ehhez állítod a játékot, vagy a beállításokban a pedál végpontját. Ezzel recízebb egyforma fékútat tudsz venni, hamarabb begyakorolható, itt már izommemóriára támaszkodsz.
T300 és a T150 kormány bázis közt két fő különbség van. Egyrészt a hajtáslánc, ami T300-nál szíjas és erősebb a motor, így közvetlenebbnek érzed a kormányzást. T150 is jó kormány, de pl driftre, rally-ra nem biztos, hogy ajánlanám az előző dolgok miatt. Túl sok korrigálásra, ellenkormányzásra van szükség, és a gyengébb motor miatt a hajtásláncon elvesző erő miatt úgy érzi az ember, hogy késik a kormány kicsit.
Másik különbség, hogy T300-nál cserélhető a perec.Logitechet pedig más miatt szeretjük, a pedálok strapabírók, bár itt is személyre kell szabni a fékpedált, de nem ördöngős dolog + ezer modot kapsz hozzá progresszív rugón keresztül gumi és szivacsbetétig (amit otthon is barkácsolhatsz), de akár mérlegcellát is.
Kormány pedig a T150 és a T300 között van, annyi különbséggel, hogy fogaskerekes, emiatt hangosabb. Legnagyobb előnye viszont az, hogy kb elpusztíthatatlanok, ha nem gyalázták szét.Drift és rally esetén ha nincs sok pénz, akkor G29, rally-hoz kicsit moddolni kell a féket.
GT, F1 esetén T150 Pro-val nyitnék
Ha mindenest akarsz, akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni, hosszú távon megéri ez a választás.Ha butaságot írtam üssetek...
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Uplay
- Milyen okostelefont vegyek?
- RAM topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Star Trek
- További aktív témák...