- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- Ötlettől a megvalósításig: használjuk a nyelvi modelleket új ötletekhez!
- Nem veszik el az Activision Blizzardot a Microsofttól
- Elmondta a Nintendo, hogy mennyi Switch 2-t vihetnek haza az emberek
- Kevesebb bevételét adja át az OpenAI a Microsoftnak
- Milyen egeret válasszak?
- 15+ Windows TIPP, amit eddig SENKI nem mutatott meg!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Projektor topic
- Powerbank topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Milyen széket vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisÁdi
aktív tag
Üdv
Nekem is van egy 5.1-es hangfalam
Tegnap még filmet néztem vele aztán amikor ma bekapcsoltam nem szól.
Mit tudok tenni ez ellen? -
fabeton
csendes tag
Sziasztok!
Előre szólok, hogy számítástechnikában kissé amatőr vagyok. Vettem egy „audiotrak prodigigy 7.1 hifi” hifi hangkártyát. egy Rotel 1057 erősítőhöz kapcsoltam optikai kábellel. Az operációs rendszerem XP SP2. Szeretném ha az 5.1-es hangzás működne vele ( leginkább játékoknál érdekel). A problémám az, hogy ha a átkapcsolom 5.1-es hangzásra, a tesztnél csak a két frontot tudja működtetni, pedig a központi kontroll panelen látszik a hogy a csatornán adná a többi jelet is, viszont a kimeneti csatornán már ez nem jelenik meg. Természetesen az erősítő 5.1-re van állítva, az optikai kábelt is leteszteltem, és mind a kártya cd-n található xp-driverrel, és a weblapról letölthető driverrel is próbálkoztam. Próbálkoztam állítani a kimenet 5.1 hangfal szettre is… Kérem ha tud valaki akkor segítsen, mert ha a kártya hibája akkor 3 napon van visszavinni.
Köszönöm!
-
lovag05
aktív tag
Üdv!