Új hozzászólás Aktív témák

  • GBX

    aktív tag

    válasz DrSoul #149 üzenetére

    Igen, végülis az anim felfogható sok álló képnek, csak a baj az hogy nem fogod (nem akarod, hidd el télleg nem akarod) képkockáról képkockára megcsináni, hanem az anim készitésekor sok segédeszköz áll rendelekezésedre, csak egy durva pálda: megadod a object kiindulási helyét mondjuk a 10.dik frame-ban, aztán megadod a 20.frameban a célpoziciót és a max kiszámolja neked a köztes frame-kra az objektum helyét, orientációját.
    Másik példa, esőt, havat hogy animálunk? Hát nem kézzel (egérrel) hanem részecske rendszer (particle system) segitségével, szimulálunk egy-egy vizcseppet, (sokat, nagyon sokat:) amit megint a max kiszámol helyetted és a csppek lefelé esnek ha akarod, stb...
    Tehát modellezni egy dolog, olyat modellezni amit anim-ban is lehet használni (,csontozás, bőrözés stb) már jóval nehezebb, és mindezt animba foglalni megint más tészta, ja és az animációt lerenderelni, meg inkább idő (pénz, idő=pénz) igényes.
    Tutorialokból van rengeteg a neten, tessék google-t használni és englishül beszélni (érteni).
    Amire figyelni kell: a részletek, élethű megvilágitás (na ez is megérne egy misét) és megfelelő textúrázás.

Új hozzászólás Aktív témák