Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GBX

    aktív tag

    válasz DrSoul #152 üzenetére

    DEde, a renderelést a pc végzi, a kérdés csupán az hogy mennyi időt tölt el vele.
    Egy nagyobb részletesebb model renderelése eltarthat jó pár percig, pl egy szoba megvilágitási modeltől függően lehet 10perc de akár 100óra is.
    ezért vannak renderfarmok, ahol sok pc közösen számol, igy többet, rövidebb idő alatt, és itt jön be a idő=pénz fogalom.

  • GBX

    aktív tag

    válasz DrSoul #149 üzenetére

    Igen, végülis az anim felfogható sok álló képnek, csak a baj az hogy nem fogod (nem akarod, hidd el télleg nem akarod) képkockáról képkockára megcsináni, hanem az anim készitésekor sok segédeszköz áll rendelekezésedre, csak egy durva pálda: megadod a object kiindulási helyét mondjuk a 10.dik frame-ban, aztán megadod a 20.frameban a célpoziciót és a max kiszámolja neked a köztes frame-kra az objektum helyét, orientációját.
    Másik példa, esőt, havat hogy animálunk? Hát nem kézzel (egérrel) hanem részecske rendszer (particle system) segitségével, szimulálunk egy-egy vizcseppet, (sokat, nagyon sokat:) amit megint a max kiszámol helyetted és a csppek lefelé esnek ha akarod, stb...
    Tehát modellezni egy dolog, olyat modellezni amit anim-ban is lehet használni (,csontozás, bőrözés stb) már jóval nehezebb, és mindezt animba foglalni megint más tészta, ja és az animációt lerenderelni, meg inkább idő (pénz, idő=pénz) igényes.
    Tutorialokból van rengeteg a neten, tessék google-t használni és englishül beszélni (érteni).
    Amire figyelni kell: a részletek, élethű megvilágitás (na ez is megérne egy misét) és megfelelő textúrázás.

Új hozzászólás Aktív témák