-
PROHARDVER!
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
válasz
blakey #39097 üzenetére
Ilyenre gondolsz: FiiO D03K Taishan?
Kicsit húzós az ára...
-
blakey
titán
válasz
geckowize #39096 üzenetére
A TV-hez adtak egy BN39-02189A Y-kábelt, viszont a speaker 3.5mm jack-je nem megy bele a zöld/sárga csatiba, úgyhogy akkor valószínűleg rosszul gondoltam, hogy mire való.
- az bement és kompozit valami komponens (yCbCr) bemenetet egyesít, tehát kép és hang megy be, kifelé nem jön semmi. Optikai-analóg DAC-cal tudod megoldani a hangküldést a TV felől.
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Van egy Samsung UE50MU6102 TV-m, valamint egy Microlab B77 hangszóróm, ezeket szeretném összekötni.
A TV-hez adtak egy BN39-02189A Y-kábelt, viszont a speaker 3.5mm jack-je nem megy bele a zöld/sárga csatiba, úgyhogy akkor valószínűleg rosszul gondoltam, hogy mire való.
Laikus vagyok ebben a témában, tudna valaki segíteni, milyen átalakítót vegyek, hogy a TV-hez hozzá tudjam csatlakoztatni a hangszórót?
-
Cs1csó
titán
válasz
CalibRasta #39093 üzenetére
Milyen oprendszer? Keresd meg a topikját ott biztosan tudnak segíteni.
runner 125
Jól gondolod magasabbra de ez függ, hogy milyen nagy a távolság a fejetek és a kijelző között és az is, hogy mekkora a párna a fejetek mögött. Érdemes lenne letesztelni kezdésnek mondjuk 150 cm-el aztán feljebb vagy lejjebb. Emlékszem voltam olyan szobában ahol teljesen a plafon magasságában volt na az nem volt jó, és persze a kijelző nagyság is bejátszhat. Próbálgassátok.
Ha vagytok 3-an akkor könnyen le tudjátok tesztelni valaki fekszik az ágyon kettő meg emelgeti a tévét
aztán ha aki fekszik azt mondja, hogy ok akkor jöjjön egy mérés.
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
Hálószobába, ágyból nézve mi a TV-knek az ideális magasságuk?