- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
Ja, így már tökéletesen értem, miért lett a kormány környéke annyira "trekkinges" hatású. Tényleg, trekking/cross/29er bringán nem is gondolkoztál, vagy azért maradt 26"-os kerékméret, mert a Caprine-ról próbáltál minél több alkatrészt átvinni?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
KrAt
veterán
De, volt tervben, de el is vetettem, mert ugyan nem ismerem a 29er-eket, de félek, h míg egy sima 26-osnál minden sarki fűszeresboltban kapok mindent, addig félek, 29er-nél máshogy megy
Maga az XC kinézet, teló, stb nagyon tetszik, kiegészítve a nagyobb kormánnyal meg aszfaltgumival, így picit összvér ugyan, de a célnak teljesen megfelel, és ez volt az elsődleges szempont
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz whiskey #49346 üzenetére
Még is ami a lenagyobb gáz az a kutya sétáltató alakok...
Pfft, a póráz még enyhítő körülmény - második komoly biciklis bukásom biztosan amiatt jön majd egyszer, hogy a gazdi fényévekre, kutyája meg lohol felém mint a bolond. Felelőtlen, utolsó tapló paraszt dolog póráz nélkül felterelni a kutyát a bicikliútra, oszt' hagyszójon.
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
KaraDani
addikt
válasz rétisün #49344 üzenetére
A klasszikus Nürburgring Norschelife-re gondolsz ha jól sejtem, egyik kedvenc versenypályám
A mai táv ~45km/450-500m szint lett, de nem is ez volt a lényeg, hanem a kedvcsinálás a szezonra, ami jól sikerült. Sár azért nehezítette a közlekedést, kellemesen elfáradtam, de pont jó lett, elmegy kategóriás seggfájás, és izomláz se nagyon lesz. Beszéljenek a képek
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #49355 üzenetére
Ami ugyancsak elég rossz állapotban van, össze-vissza foltozzák, mert teljes aszfaltfelújításra nincs pénz.
Ennyit a terepgumiról, marad a bringán a városi CST hátul, mivel a Race King oldalát a városban kivágta valami. Pedig akartam ma terepezni, de akkor aszfalt lesz, de legalább nem egyedül.
-
amargo
addikt
Én dobom át a 2.0 gummákat és irány a dombok.
Mindenkinek kellemes tekerést kívánok!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Hasaggymeg
veterán
válasz KaraDani #49355 üzenetére
"A mai táv ~45km/450-500m szint lett"...azt mikor tetted meg,éjféltől a beírásig?
KrenAtesz...akkor te lennél a leghosszabb fórumtárs itt? ...amúgy a színével semmi baj,minél egyedibb annál kevésbé kelendő,ifjúnóvadájmín.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Misály
addikt
Meme: Tessek hasznalt kep
Es ilyen volt elotte:
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #49361 üzenetére
Óra azt mondja három és fél óra volt a menetidő. Fél 12-kor indultunk 7-re értünk a mosóhoz. Nem siettünk, elég sokat álltunk itt ott, nem edzés jelleggel akartam bringázni, hanem inkább kirándulva.
Melegem nem volt, így pont jó volt. Felül egy rövid mez rá egy vékony hosszú ujjú polo, meg a klubos hosszú mez hol behúzva hol nem. Alul a kantáros rövid betétes naci egy vékony térdzokni, meg egy 3/4-es vászonnadrág.venember83: ideje lenne már kivinni valami hegyre, lehet menni hátul slickkel is
-
-
Xantomas
őstag
Áhh... 3 dolgot volt eddig nehez beszerezni 29erhez: vaz, villa, es kulso gumi. Minden mas cserekompatibilis egy trekking, vagy egy 26er montival. Annyi csak a kulonbseg epitesileg, hogy szeles kormanyt kell beletenni, mert biza kell a nagyobb erokar, hogy ellen tudj tartani terepen.
Használt Dart3 villakat fillerekert hozzad vagjak, mert iden kezdik kiszedegetni a gepukbol akik tavaly, tavaly elott ilyennel szerelt bringat vettek.
A vaz mar neccesebb kerdes, de rendelesre 2 heten belul az is megjon, mert a nyugati piacot kezdi szepen elkapni a hullam, a gumi kerdes meg megint csak a multe, mert szinte minden gyarto kinal 2-3 29er gumit, amibol 1 biztosan kaphato nalunk. (ha eleg sarferohely van a vazban, akkor meg az se kerdes, hogy melyik gumi legyen: Schwalbe Racing Ralph, ami a legkonyebb, legjobb anyagu, es eddig a legjobb mintaju)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
F_Gergely
őstag
Na újra itten, ez a hét valami borzalmas volt.
Látom már mindenki tekert kisebb nagyobb távokat, így kissé lemaradásban vagyok azt hiszem. Jövő héten lesz egy kis kerékpáros túra arra mennék szívesen de igazából az ilyen búcsúzós lenne, jövő héten már szeretném megrendelni az alkatrészeket, áprilisra meg össze kell rakni a gépet CM-re már az új cuccokkal szeretnék menni. Jelenlegi állapotában egyébként üzem képes lenne, csak a hátsógumi annyira el van kopva hogy nincsen már futófelülete, és borzasztóan csúszkál a segge. Majd meglátom, időtől is függ.
Kérdés:
A láncvonal alatt mit kell érteni? -
F_Gergely
őstag
BTS kullőt érdemes fűzetni vagy maradjak a DT Swiss-nél?
-
becuszabi
aktív tag
Ez miatt?
Ha a nyeregvázcső 21"-os, akkor oda már kell szerintem egy 190-es magasság.
Mondjuk ahogy elnézem a linkelt képet, akkor ez túlméretes volt az előző tulajnak, totál le van engedve a nyereg, nem feltétlenül egészséges hirtelen ráhuppanni a felső csőre (alacsony termettel).
A másik kérdést nem értem. Ebből akarsz SS gépet? Hát ne babrálj a váltóval és az lesz
De amúgy miért ne lehetne. Igaz, hogy a hátsó papucs nem hátrafelé nyílik, de ha jól meg van húzva a tengelyen a csavar, akkor nem fog előrébb csúszni a kerék."Aki szívből él, az élből szív"
-
ludsimon
veterán
Ez a szél nem akar lemondani.
Pedig a tegnapi után ma egy lightos levezetést terveztem, erre bármerre fordultam szinte csak szembe széllel találkoztam.
Annak örültem a legjobban mikor oldalba kapott, mert akkor még nem volt annyira durva.
Hátba meg nem akart nagyon... Talán 2 km volt hátszél, de az ilyen 35 km/h-val...undefined
-
fpeter07
veterán
válasz KaraDani #49355 üzenetére
Velo-ban olvastam egy edzőkört és csakúgy dobálgatták a vertikális métereket. Egy laza emelkedő 6 km-en át csupán 150m szinttel, de azért a 10km-en 450m szintet már kiemelték a nehéz kategóriába. Ma olvastam Rene Wildhaber himalájai kirándulását ott simán összejött szerintem a napi 3000m. 8 órán át tolta, vagy a vállán vitte a biciklit. Ennyi elég is lesz mára.
-
rii
nagyúr
válasz becuszabi #49371 üzenetére
köszönöm (-:
a második kérdés haveré volt ...(-: az egy SS gép -ha minden igaz- és agyváűltósnak akarta volna megcsináltatni, mert ennek az SS gének a geo-ja tetszett neki a legjobban
szóval egy hátsó agyváltó beférne-e egy SS vázba?
vagy akkor már egyszerbűbb agyváltóst venni?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
kymco
veterán
válasz zolynet #49151 üzenetére
Mostanában merültem bele a gepida témába.
Én 100 kg feletti vagyok. Nekem nem jó a 200-as. A hátsó agy nem kazettás, ez pedig szeret hamar tönkremenni. 80 kg-mal talán megbirkózik. A 300-as hátsóagya kazettás, ez komoly minőségi előrelépést jelent.
Az első villa is jóval gyengébb a szakik szerint a 200-asban és a váltó rendszere is az alapot hozza. A 300-as váltóját tartóssága és nagyobb funkcionalitása miatt többen dicsérték, és nekem szimpatikus volt az állítható kormány is, ez sincs a 200-ban.
Ha tényleg 55-ért meg tudod venni a 200-ast, akkor szvsz egészen jó ár, vsz én is elcsábulnék ennyiért a 200-asra, még ha lépésről-lépésre cserélném is az elemeket, de a 300-as tényleg sokkal jobb, komoly minőségugrás a 200-ashoz képest.
Én legalábbis ezt szűrtem le kb másfél hét búvárkodás, és mélyinterjú után.
A merida 10-v-t nem ismerem.www.refujvaros.hu
-
KaraDani
addikt
válasz fpeter07 #49377 üzenetére
Persze dombon is lehet durvulni, csak kicsit uncsi lehet, hogy mondjuk keresel egy 500 méter hosszú 10% os dombot és fel-le mész rajta folyamatosan Bár az egyik klubbtársunk pl. felment egy nap ha jól emlékszem 16x a Kékesre (nem a legaljától, mindjárt megkeresem az írást)
Megvan: [link]
"Holnap munkanap, ezért szanaszét sem szaggathattam magam, egy egészséges elfáradás azonban belefért."
Hát, kinek mi az elfáradás, én 39-23-al lehet egyszer se nagyon érnék fel.
[ Szerkesztve ]
-
Muton
addikt
A Normafára a fogast/autót leszámítva hogy lehet feljutni? Ma kipróbáltam a Diós árkot, de végén már tolni is alig bírtam, olyan durva volt
Van valami kevésbé meredek út fölfelé?Hazafelé beugrottam egy gyógyító McFreezre, mert a combom odaveszett (Chicken Delux lett belőle - régen ettem akkora szemetet ), jövök ki, erre két csaj áll Zsömle mellett és azt magyarázzák, h milyen szép
A hülye szél meg megint majdnem mindig szembe fújt...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #49376 üzenetére
Én picivel a csúcsformám leszállóágán készültem ki a főiskolások országos bajnokságán, de úgy, hogy már az utolsó, vagy utolsó előtti körben már hánytam, de asszem, ezt már írtam is.
6 kör, körönként 17Km, és max 150m szint. (sokat kellett mászni, ugyanakkor a lejtős rész az csiki-csuki volt csipkebokrok közt, nem lehetett neki engedni.Nem is merek belegondolni, hogy mi lenne velem egy hosszútávon, ha elkap a versenyszellem :S
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Mostmár tudjuk, hogy a csajok mit gondolnak a Zsomlédről, de te milyen véleménnyel voltál a csajok zsömléiről.
Többieknek:
Holnap hogyan, és mikor találkozunk a Nyugatiban, vagy Vácon?
A 9:07-es Zónázó jó lesz? Úgyis 9, és 11 között lehet indulni, ne a hidegben induljunk még el.."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
dqdb a meghívásodra reagálok!
Köszönöm szépen az invitálást, de egy nagyon jó haverommal megyek a játékból holnap tekerni ha minden igaz.
UVH-Királyok-Megyeri H-Békásm-15.ker ..
Ez úgy 30 km lesz, remélem bírni fogja.
De Ő Budapestről Gödre szokott a szüleihez letekerni montival, tehát ez lazán fog neki menni.
A cross dolgot megemlítettem neki, de nem nagyon szeretne most bringát venni, mert 100k-ból azt mondja már motort vesz. Na majd holnap meglátja a Scottot, szerintem megszólalnom se kell majd a belsője megindítja. . .[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #49385 üzenetére
Pöpec Mikor találkozzunk?
kb 3 órányi autókázással, és budapesti bringaboltos rohangálással végre sikerült nyeregcsövet találni Mg pálcás nyereghez. Mindenhol csak olyan 27.2-es csövek voltak amiknek a felfekvő része ~ max 2.5 cm, az pedig ilyen puha anyagú pálcához kész öngyilkosság.
Egy teljesen alap, majdnem 4 cm felfekvésű, Zoom csövet sikerült szerezni, ami el fogja látni a funkcióját, míg nem kerül helyére egy normálisabb, könnyebb modell."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #49386 üzenetére
Na igen... most nálam is alternatívában van egy robogó megvétele, és etanolossá alakítása, de elsődlegesen a jövőbeli tandíjamra gyűjtögetek.
Nyeregcső? úgy saccra 350-400g van benne anyag, az tuti. Majd nekem jó lesz a crossomba. Már csak egy merev villa kell hozzá, meg az, hogy a 29"-ből visszakerüljenek bele a kerekek, az meg kapjon egy új szettet. Utána, ha öcsémnek nem kell, valsz adom el. egyben.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rii
nagyúr
nem tudtok haszáltan hasonló kerókat hol lehetne nézni?
agyváltós,
ez meg már-már tökéletes itthon 300 fölött vanegy outi váz, meg agyváltó.
ezek lennének a hybidek?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
#56474624
törölt tag
válasz F_Gergely #48269 üzenetére
Na ma elmentem Rákoshegyre. Visszafelé meglett 50-55 perc alatt, de igazából outival közel járhatatlan az út nagy része. Most már értem, hogy eddig miért nem voltam ott, ösztönösen kerültem. De amúgy már voltam arrafelé. Amit nem értek, hogy a tündérfürt utcánál mit ijesztgetik az embert 200 méterenként egy-egy
budapesttáblával. -
Nyugdíjas
nagyúr
Jelentem alásson körszembeszél volt ma is
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
becuszabi
aktív tag
rii, itthon már az is nagy szó, hogy ilyeneket újonnan lehet venni. Alapból szűk réteg vásárolja és mivel ők is csak pár éve juthattak hozzá, elég kicsi a valószínűsége, hogy megjelennének a használt piacon. Sajnos marad az egyedi építés...mondjuk egy használt pályavázból, vagy SS gépből, meg egy használt agyváltós városi bicóból össze lehetne ollózni.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
Normafára? Busz.
Attól is függ, honnan kell indulni. Bemelegítésnek érdemesebb nem felfelé menni, hanem távot síkon, mint pl. a holnapi teljesítménytúra - elvonatozik az ember Vácig, onnan 40 vagy 84 km szinte sík, az nagyon jó edzés! Felfelé és aszfalton nekem pl. Szilágyi Erzsébet fasor - Zugligeti út - Árnyas út (meredek, de rövid) - ahol véget ér, buszmegállónál kicsit tolás a padkán a bal szélen, majd fel az oldalsó ösvényre (terepes, de nem vészes) - ez kilyukad a János-hegyre felvivő aszfalt aljához, tehát mihelyst aszfaltot ér az ember, irány balra és fel a hegyre (vigyázni, mert van egy elágazás, mindig felfelé kell menni). Ez azért mindennel együtt is kevésbé meredek, mint Normafához felevickélni a másik oldalról.szerk.: Szívesen megmutatom egyszer ezt az útvonalat egyébként, rég mentem már így.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest