- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Aktív témák
-
#56474624
törölt tag
-
x123456
aktív tag
válasz Nyugdíjas #42740 üzenetére
Most néztem az abus.de-n: ennek a lakatnak 8-ast adtak a 15 pontosnak tűnő biztonsági skálán. Vajon egy 15 pontossal is boldogultak volna a tolvajok? Mellesleg engem eddig elriasztott a lakat használattól, hogy olyan nehezek. 2-3 kilót pluszban cipelni egy magányos túrán... nem tűnik túl jó ötletnek.
-
Ariadne
őstag
válasz Nyugdíjas #42761 üzenetére
Részemről szintén a 6500-as abusra szavaztam, az granit x-plus kategória, vagyis a top. Remélhetőleg úgyis csak egyszer kell megvenni, akkor meg már mindegy, hogy 20k vagy 26k. Bármelyik bicajom többet ér ennél az összegnél, innentől már megéri. Szerintem. A súlya "csak" 1,5 kiló és nagyságrendekkel jobban tárolható-cipelhető mint egy U-lakat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#56474624
törölt tag
válasz Nyugdíjas #44047 üzenetére
Ezt a műsort szívesen láttam volna én is.
Na a ma reggeli suliba tekerést máris elmosta az eső. Sajnálom a bringát egyszerűen.
No és akkor nézem az előrejelzést, mintha most 3 napra szabadságoltak volna. Sok az a 3 nap kihagyás. Az életben nem lehet itt edzésbe jönni.
[ Szerkesztve ]
-
bnss
veterán
válasz Nyugdíjas #44451 üzenetére
Én is voltam CM-en, Pécsett (megmutattam a Cápának a belvárost).
Sajnos hasonló tapasztalataim vannak, sok felelőtlen bringás volt - főként a fiatal korosztály -, össze vissza kacsázgat, fékezget feleslegesen, nem néz körbe. Hiába szóltunk, nem vették az adást. Tárcsafékkel meg tudunk állni mögöttük, de ha mögöttünk nem figyel éppen valaki, máris ott a baleset. A másik, világosan el lett mondva, nincs járdázást, ennek ellenére voltak delikvensek. (Mondjuk a rendőrmotor vicces volt teljes díszkivilágításban a járdán, de ez más tészta.)
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #44451 üzenetére
Nah, ezért nem mentem ki én se idém már a CM-re. Egyszerűen ez már csak egy autóshergelés lett. Annak ellenére hogy szépen megkérték, hogy csak a külső sávban menjenek a kerékpárosok, a belsőt hagyják meg az autósoknak, erre nagy ívben tojtak. Mentek mindenhol, ahol tudtak. Villamossín, járda, külső belső sáv, az autósok meg tolongtak a sor végén, és szentségeltek.
Ok, hogy kerékpáros infrastruktúra, meg élhetőbb város, de ne az amúgy is felbőszült oroszlánt hergeljék, mert ellenük fog menni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
válasz Nyugdíjas #44451 üzenetére
Tavaly voltam egyszer én is cm-en megnézni milyen is ez. Teljesen egyetértek veled, szerintem a viselkedésükkel, pont nem azt érik el amiről szólna a dolog. Nem évi két nap kellene megmutatni, hogy húha mennyi bringás van, és még hergelni is az autósokat, gyalogosokat, hanem a hétköznapokban kellene az igazi városi harcosoknak értelmesebben és toleránsabban közlekedniük... (és itt nem, egy két piros lámpa kihagyásra gondolok, azt előbb utóbb mindenki megcsinálja amikor ismeri, hogy hol van értelme a lámpának hol nincs, ugyanúgy ahogy gyalogosként is)
-
#56474624
törölt tag
válasz Nyugdíjas #44451 üzenetére
Hát igen, ha belegondolok, ma is hány másik bringást hagytam ott a fenébe (mint edzett bringás), és hány másik előzött vissza a piros lámpánál. Mert ugye én barom ott várakozom, kettő között meg megyek 40-es tempót az autósokkal nagyrészt, ők meg szép nyugiban nyugger tempóban tekernek, és gond nélkül átnyargalnak a pirosakon.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Nyugdíjas #45331 üzenetére
Nyugdíjas! Szia! Még mindig nálad van a kesztyűm, egy venti vásár alkalmával otthagytam a mérőórán....használd egészséggel!
Hát kb. 35-40k-t akarok elkölteni a bicajra, szerintem 1 láncfeszítő beleférhet....."Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"
-
senior tag
válasz Nyugdíjas #45336 üzenetére
Én eddig riksa taxiztam, egész nyáron toltam minden nap, ott félfekvő helyzetbe tekerek 140kg+én+2utas-t egy 1órás szájtszíing túrra....kicsinálta az is, nekem nem tett jót.Főleg, h. néha kattan 1 et és belenyilal a fájdalom. Jó ilyenkor pihiznem h. vissza kattanjon a térdem.
[ Szerkesztve ]
"Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"
-
Dirtyz
őstag
válasz Nyugdíjas #46344 üzenetére
Nézd meg a Bergusonban, vagy a Bringalandban.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
rétisün
veterán
válasz Nyugdíjas #46344 üzenetére
ha van, akkor olyant vegyél, amelyiknek a térdénél van szélálló betét (asszem Ariadne linkelt ilyent régebben, márkára em emlékszem) vagy pedig pluszban térdmelegítő javasolt....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz Nyugdíjas #46344 üzenetére
Rogelli szélállóm van, Locana, de idén vége ennek a modellnek, szerintem ez az utódja. Ennyibe kerül, nagyon akciósan volt 20k a Locana utolsó pár darabja is... Viszont plusz fokokban tökéletes önmagában (egy rövid bringás betétes nacit szoktam venni alá), mínuszban meg egy aláöltözővel már bármire elég. Igaz mínuszban nem szeretek kimenni, egy-kétszer volt csak ilyen, szóval ebben a részben nincs nagy tapasztalatom.
KaraDani: Hát eleve nem sok bringás lány van, bár ezzel nem mondok újat, azt hiszem. Komolyan nem értem, miért, még elcsalogatni is igen nehéz másokat, pedig szoktam próbálni. Meg akkor is értetlenül tudok nézni, ha valaki azt mondja, hogy ez olyan "fiús" sport, mert egyáltalán nem gondolom annak - ha valaki akarja, simán full pinkben is nyomhatja, sőt ez a könnyebb. (Ó, az a jó kis koponyás fekete-fehér női Northwave mez, amit nem lehetett itt kapni... )
Balaton Bike Festen láttam egy lányt a DH pályán, de a legbrutálisabb alsó résznek ő is csak nézegetett lefelé a tetejéről, pedig kíváncsi lettem volna, hogy megy le.
fpeter07: A full face-ről mindig eszembe jut az egyetlen alkalom, amikor rövid ideig komolyan gondoltam, hogy ilyenre lesz szükségem. Amikor majdnem egy éve törött orral meg mindenféle zúzódásokkal tele feküdtem az ágyamban a baleset másnapján, arra gondoltam, hogy kösz, bringázásból ennyi elég. Másnap aztán eszembe jutott, hogy full face-ben tkp miért is ne, végülis akkor nem eshetek arcra. De az ugye iszonyat meleg lehet felfelé meg körberöhögne minden ismerős, szóval harmadik nap jött az ötlet: levehető állú Casco sisak, pont volt egy szép múltkor a Bergusonban. Asszem negyedik napra jutottam vissza ahhoz, hogy fog ez menni normális sisakban is ha felgyógyulok, mert a Casco sisak túl drága.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Nyugdíjas #48207 üzenetére
van egy eladó karbom villám, 15k-ért küldöm is, Felt márkájú. nem tudom, a linkelthez képest jobb/rosszabb, én sem ismerem a kinesist, igaz, a felt se volt ismerős, amikor vettem.
alu szár, 1 1/8-os a-head-es, outi villa. pontos súlyt nem tudok, de konyhamérlegen szívesen lemérem, ha érdekel.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Nyugdíjas #48227 üzenetére
sebaj, annyi haszna volt a dolognak, hogy megnézegettem a kinesis villáit, és találtam tárcsás villát. oké, szépnek nem nevezném, a régi muffolt cuccokra emlékeztet.
ha az outi villájuk 20k alatt van, akkor ez se lehet olyan iszonyú árban, és dolgozóbajárós bicajba jó lenne[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Nyugdíjas #49035 üzenetére
Zsír új külsők rendesen összeszedték a sarat! Ez az agyagos sár volt ami egymáshoz tapad. Azt hittük hó lesz aztán elkezdett olvadni és iszonyat sár volt. Szó szerint elakadtam, pedig ezen az erdei ösvényen 50-el szoktam lefelé jönni száraz időben.
Én is sajnáltam szegényt, de hát ez van, ez egy hegyikerékpár, benne van a pakliban, hogy saras is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Nyugdíjas #49875 üzenetére
Igen egyszer én is voltam télen, de egyrészt sajnálom a gépet, meg mivel én lakásban tartom (muszáj mert egyik nyáron a kertből kilopták a 20 méteres kerti slagot...) ezért ügyelnem kell arra is milyen állapotban hozom haza.
Meg a térdeim már így is megviseltek, hideg időben meg nagyon be kell öltözni, azt meg én nem díjazom.
De nyáron akár 50 fokban is, km pedig nem számít amig erőm van addig taposom a pedált -
rétisün
veterán
válasz Nyugdíjas #49875 üzenetére
én esőben-hóban nem indulnék el, de inkább a bicaj, mint saját magam miatt olyan csúnya egy szép fehér bicaj, amikor össze-vissza van fröcskölve.
persze melóbajárás esőben-hóban (amíg nem lesz egy méter ) is bicajjal, de az a bicaj ugye amúgy is arra van.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rii
nagyúr
válasz Nyugdíjas #49915 üzenetére
nekem még nem volt olyan, h ne kezdtek volna kigyorsításnál előzni
monnnyuk én most még csak MTB-vel császkálok (CC) ... de még nem értem el a maximális utazósebességemet ... (30 kmph) de már elment mellettem egy. Én meg ezért is kimondottan utálok első lenni a pirosnál mert nemhogy mögém ... de mellém áll be a kocsis!ha megállok az 5ik kocsi mögött, akkor középen állok meg, mert tudom, hogy az ő gyorsítási tempóját én is tudom tartani 30 kmph-ig, és ekkor megyek ki jobbra
viszont aki felcsorog, az megintcsak egy kocsi mellé érkezik meg, ami megintcsak előzni fogják kigyorsítás közben nem?
venember83: 20 autó esetén én is feljebb megyek persze ... pláne, ha lámpától-lámpáig érnek a barmok
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Misály
addikt
válasz Nyugdíjas #49910 üzenetére
Egyszer alamraktak egy napra egy 30 eves bianchi-t, korabeli fekekkel. A tulaja annyira szart ra hogy emiatt majdnem elcsaptam egy not, behuztam a feket es semmi csak elkezdett lassulni, kerekblokkolasra apellaltam hogy majd szepen megkerulom de nem jott ossze.
Par ev mulva volt szerencsem egy masik orszagutihoz, ott mar blokkolt a kerek csakhat ekkora futofelulettel megintcsak tokjol meg lehet allni.Valszeg jon majd a "benavagyhozza" de nem szeressem a kicsiny fekerot, nem beszelve arrol hogy hiaba jonnek egyesek a szamolj elore a fektavval, vannak olyan kulso tenyezok amikkel nem lehet szamolni ( jobbkezszabaly ismeretenek hianya, kisgyerek kiugrik a kerekparutra a Bajcsy-n mikozben szembol jonnek is, csak hogy legyen par pelda )
Legyek akkor fekfetisiszta
-
amargo
addikt
válasz Nyugdíjas #50011 üzenetére
A környékébe Szentendre, Pilis mennyire fér bele?
De közelebbi is van, de én csak dombosat ismerek.. ha az is jöhet?
Esetleg Velencei-tó? ha még ez is játszik..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KaraDani
addikt
válasz Nyugdíjas #50011 üzenetére
A 2-es szerintem nem vészes autó szempontból. Nem tudom mennyire kell tüköraszfalt, de ha néha kicsit rosszabb rész is belefér, akkor gödöllői dombság akár. Alig van forgalom, és szép is legalább. Meg különböző méretű köröket össze lehet pakolni. Pl nagyon szeretem a Nagytarcsa - Isaszeg- Dány - Zsámbok - Valkó - Gödöllő kiskört, aztán Gödöllőről opcionálisan haza a 3 ason ha elég annyi, úgyis befelé lejt. Vagy ha kell még, Isaszeg felé kerülve. Ha hosszabb kell ezt lehet bővíteni is, pl. Zsámbokról Turára mész, majd Bag, Galgamácsa, Vácegres, Veresegyház, Szada, Gödöllő. térképen Ha még hosszabb kell egy Cserhát kör is nagyon szép. Ha szentendrégi kiverekeded magad, utána a Pilisben van jópár aszfaltos erdészeti út, azok egész jók alapállapotukban, és forgalom általában nincs egyáltalán, mert el vannak zárva.
Nem mondom, hogy ezek mind tüköraszfaltok, de szerintem nem vészesek, én 28 as gumival járok, igaz dísznek van egy szutyok első teló is, ami sokat nem ér -
ludsimon
veterán
válasz Nyugdíjas #50017 üzenetére
Én is 23-as mereven gördülök és semmi gond nincsen a Szentendrei úttal. Amíg kiérsz Szentendrére szar az út, de ki lehet bírni azt az 1-2 km-t mert utána full jó út következik.
Az az egyik favorit nálam.
Én nem szeretem a Gödöllő-dombságot, mert igaz, hogy 5-6 percben 1 autó húz el melletted, de az nem 60-al, hanem sokszor 100+-al..
Már jártam arra többször is és nem igazán szeretem.[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest